Apoo bum mama Friday hawasa MC eka gawa IOC queue ekata set unaa.. 261 number Kalin dawase ithuru thel load eka 10.30 wenakum gahuwa ayeth load ekak 11 ta wage awa.. thawa ekak awilla 3 ta wage awa.. api MC eke entrance hariyata yaddi badu ivarai.. aparade hariyata nidagannawath naa