එහෙම තමයි බන් රටවල් දියුනූ වෙන්නේ. මලකුනකින් හරි ආදායමක් අරන්. ඇයි මී කුනක් විකුනලා සිටුවරයෙක් උනේ. නම මතක නෑ.නිකන් මොකද්දෝ වගේ උනුත් රට දාල යනව මුහුදු මට්ටම වැඩි වෙනව කියල. ඒ අහු අස්සෙ කොහෙ ගිහින් වලලන්ද? වැළලුවත් ආයෙ කාලෙකින්න් මෙහෙ හරි ඉන්දියාවෙ හරි වෙරළක තියෙයිනෙ ඒ රට වතුරට යට උනාම
මාලදිවයින තව ටික කාලෙකින් මුහුදට යට වෙනවා යකෝඕක ගේමක්
තව අවුරුදු දහයක් යනකොට මාල දිවෛන ඉන්න මිනිසුන් සෙරම මැරෙනවා
එතකොට ඒ දූපත් ටික අපට , කොහොමද ටිකිරි මොලේ
මෙහෙ ඉන්න මුසල්මානුවෝ ටික පුරවැසියෝ කරලා මාලදිවයිනට ගන්න බෑ ලුද?මෙරට කොරෝනා ආසාදනයෙන් මිය යන මුස්ලිම් ජාතිකයින්ගේ දේහයන් භූමදානය කිරීම සඳහා මාලදිවයින විසින් සූදානම් බව ශ්රී ලංකා රජයට දැනුම් දී ඇතැයි වාර්තා වෙයි.
සතිඅන්ත පුවත්පතක් වාර්තා කර ඇත්තේ මේ බව ශ්රී ලංකා රජයට දැනුම් දීමත් සමග අදාළ ගැටලුව නිරාකරණය වෙමින් ඇති බවයි.
ශ්රී ලංකා රජය කොරෝනා මෘතදේහයන් භූමදානය ට මෙතෙක් අවසන් ලබාදී නැති අතර ඊට මුස්ලිම් සමාජයෙන් බරපතළ විරෝධයක් එල්ල විය.
මේ තත්ත්වය මත අධිකරන ඇමති අලි සබ්රි මහතාට එල්ල වූ බලපෑම නිසා ඔහු සිය ඇමති ධුරයෙන් පවා ඉල්ලා අස්වීමට සූදානම් වූ බව එම පුවත්පත් වාර්තාවේ දැක්වේ.
මුස්ලිම් ජනතාව වැඩි වශයෙන් මෙසෙන ප්රදේශවල දී කොරෝනා පරීක්ෂණ වලට පෙනී සිටීම පවා ප්රතික්ෂේප විය.
මේ තත්ත්වය මත රාජ තාන්ත්රික මට්ටමින් සිදු වූ අදහස් වූ මාරුවකින් අනතුරුව මාලදිවයින මෙරට මුස්ලිම් දේහයන් භූමදානය කැමැත්ත පළ කර ඇතැයි තව දුරටත් සදහන්ය.
source - source
මිනී වලලන්න වියදම උන්ම දරනවා නම් මාලදිවයිනට නෙවේ ඇන්ටාටිකාවට පැටෙව්වත් අදාල නෑ,
ඔහොම්ම හම්බයෝ ට්කත් පටවන්න බැරිද දන්නැ?
මාලදිවයින තව ටික කාලෙකින් මුහුදට යට වෙනවා යකෝ
මිනිස්සු තියා මුකුත් ඉතුරු වෙන් නැ
අරාබියෙ ඒ කාලෙ කාන්තාරෙ පුච්චන්ඩ දර කෑල්ලක් හොයාගන්ඩ අමාරු එකේ වැලි යටම ගහපියව් කියල මැනුවල් එකේ ලියන්ඩ ඇති.![]()
Ow balahanko twitter eke keri hambayo form wela tweet karana hati sinhalu racist kiyala.. koheda sinhalu reply ekak wath danne nane ewataGOOD
ඒත් මේකෙන් තේරෙනව අන්තර්ජාතිකව ආණ්ඩුවට සෑහෙන ප්රෙශර් එකක් දෙනව කියල