සමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.ON camera during login hours?????
Pretty sure you wouldn't be able to take shit peacefully
Trueසමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.
සමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.
සමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.
