මෙහෙම ජොබ් ලංකාවේ ඉදන් කරන අය ඉන්නවද?

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,762
    113
    ON camera during login hours?????
    Pretty sure you wouldn't be able to take shit peacefully
    සමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.
     

    rumesh.fbi

    Well-known member
  • May 31, 2009
    3,056
    4,835
    113
    සමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.
    True
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,893
    1
    51,878
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    සමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.
    💯💯💯
     

    jabok

    Well-known member
  • Oct 14, 2023
    1,025
    1,014
    113
    Scam feel ekk enwa

    Oya wage job ekak nam karanne ne kohomawath. Aga mahansi wela karana wena job ekakata yanwa ita wada sapai
    ------ Post added on Jan 17, 2025 at 6:19 PM
     
    • Like
    Reactions: Shamal3001

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    සමහර low cost හුත්තිගෙ පුතාල කැමැති උන්ගෙ වහල් සෙට් එක මොනිටර් කරන්න වැඩ කරනවද නැද්ද කියලා. සමහර උන් desktop mirror කරනවා. ඒවගේ ඒවල කීය ගෙව්වත් යන්න නරකයි. ටික කාලෙකින් පිස්සු හඩෙනවනෙ බන්.
    :yes: :yes: :yes: