ubata aulak nattam hamadama ganita wadala wadata oalayan
Apita moko![]()
lol ... ubalata mewa theren na .. wadinawa kiyana eka neme mama methana ubalata kiyanna uthsaha kale , ubata kiyala dila wadak na , ubata theren na
ubata aulak nattam hamadama ganita wadala wadata oalayan
Apita moko![]()
ඔතන උස්සලා පෙන්නලා තියෙන්නෙ නිලමේ ඇඳලා වඳින එකඋබට තෙරිලා නෑ මම කියන්න හදන එක , මම කියන්න හෑදුවෙ ගෑනු අය පිරිමි අයට වදා උසස්වත් , පහත්වත් නෙවෙ කියල .
ඒත් මේ පේජ් එකේ තියෙන විදිහට පිරිමි අය උසස් . උසස් අය පහත් අයට වෑන්දොත් ඒක පොන්නකමක් . මම කියන්නේ මේ සමාජගතකරල තියෙන අදහස බයානකයි කියල .
මම කියල ගවුරව කරන්න වදින්නම ඔනේ කියල .බිරිදයි සෑමියයි දේන්න වෑදගන්න ඔනේම නෑ .

කෙල්ලන්ට වැඳලා උන් ඉස්සරහා බල්ලො වගේ අඩලා, කෙල්ලො පස්සෙන් ගිහිල්ලා ගිහිල්ලා අන්තිමට කෙල්ලගේ කකුල් දෙක ලෙවකාලා පොන්නයෙක් වගේ ඒකිව යාලු කරගෙන අන්තිමට කසාද බැන්දම වැන්දට අවුලක් නෑ![]()

මන් හිතන්නේ උන් ඒක කරලා තියෙන්නේ නිලමේ ඇඳුමට අගෞරවයක් කරන්න හිතාගෙන නෙමෙයි බන්.ඔතන උස්සලා පෙන්නලා තියෙන්නෙ නිලමේ ඇඳලා වඳින එක
උඹ වෙන ඇඳුමක් ඇඳලා පැය 24ම ගෑනිට වැඳන් හිටියත් කාටවත් අවුලක් නැහැ![]()

ane bn oya phone horage huththawl danne nathuwa idapan.oya pakaya ara anuradhapure paththe ekekne.unta lagadi current deela thiyenne.ethkota uta me hamadema aluth dewal.ithin u dakina hamadema kunuharpa deka thunak ekathu karala danawa.ethkota uge puka lewakana anik un uwa form karala comment dnawa.balapan oya dana un bageta bagayak anaatha harak.
Okata puluwannam ammath wikunan kai.
Dan uge puka lewakana un waren rep kapandaaaaaaa![]()

