මෙහෙම බරපතල වරදි අදහස් සමාජගතකරන පේජ් වල&#3538

ZoomLine

Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    උබට තෙරිලා නෑ මම කියන්න හදන එක , මම කියන්න හෑදුවෙ ගෑනු අය පිරිමි අයට වදා උසස්වත් , පහත්වත් නෙවෙ කියල .

    ඒත් මේ පේජ් එකේ තියෙන විදිහට පිරිමි අය උසස් . උසස් අය පහත් අයට වෑන්දොත් ඒක පොන්නකමක් . මම කියන්නේ මේ සමාජගතකරල තියෙන අදහස බයානකයි කියල .

    මම කියල ගවුරව කරන්න වදින්නම ඔනේ කියල .බිරිදයි සෑමියයි දේන්න වෑදගන්න ඔනේම නෑ .
    ඔතන උස්සලා පෙන්නලා තියෙන්නෙ නිලමේ ඇඳලා වඳින එක
    උඹ වෙන ඇඳුමක් ඇඳලා පැය 24ම ගෑනිට වැඳන් හිටියත් කාටවත් අවුලක් නැහැ :rofl:
     
    Oct 13, 2016
    2,675
    276
    0
    කෙල්ලන්ට වැඳලා උන් ඉස්සරහා බල්ලො වගේ අඩලා, කෙල්ලො පස්සෙන් ගිහිල්ලා ගිහිල්ලා අන්තිමට කෙල්ලගේ කකුල් දෙක ලෙවකාලා පොන්නයෙක් වගේ ඒකිව යාලු කරගෙන අන්තිමට කසාද බැන්දම වැන්දට අවුලක් නෑ:D:rofl:

    උඹ වැදගත් කතාවක් කිව්වමද කොහෙද? :yes: :yes:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    ඔතන උස්සලා පෙන්නලා තියෙන්නෙ නිලමේ ඇඳලා වඳින එක
    උඹ වෙන ඇඳුමක් ඇඳලා පැය 24ම ගෑනිට වැඳන් හිටියත් කාටවත් අවුලක් නැහැ :rofl:
    මන් හිතන්නේ උන් ඒක කරලා තියෙන්නේ නිලමේ ඇඳුමට අගෞරවයක් කරන්න හිතාගෙන නෙමෙයි බන්.:confused:
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    ane bn oya phone horage huththawl danne nathuwa idapan.oya pakaya ara anuradhapure paththe ekekne.unta lagadi current deela thiyenne.ethkota uta me hamadema aluth dewal.ithin u dakina hamadema kunuharpa deka thunak ekathu karala danawa.ethkota uge puka lewakana anik un uwa form karala comment dnawa.balapan oya dana un bageta bagayak anaatha harak.

    Okata puluwannam ammath wikunan kai.

    Dan uge puka lewakana un waren rep kapandaaaaaaa :lol:

    Typical gameh anathayek ge prathi muurithiya thamai oya fb page admin. Lankawe bahutharayak hadda dote kuhaka ponzla represnt karanne oya dial eka. Salli tiyena, igenagaththa, sapata inna ewun ekka uta patta jelak tiyenwa. U hitane hamoma higana type eken inn one kiyala:rofl::rofl: