මේකි ඉපදිලා තියෙන්නෙ දෙමව්පියො හුකල අවුරුදු 32 කට පස්සෙ 🤯🤯

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,010
    2
    15,761
    113
    අවුරුදු 30 කට වඩා කළලයක් විදිහට ඉඳල. හැබැයි features එ‍්කිගෙ අක්කගෙ වගේමලු.



    Screenshot-2025-08-02-06-15-45-614-com-aeroinsta-android.jpg
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,928
    26,467
    113
    ඕවා මොනවද බන්, අවුරුදු 30කට විතර කලින් රෙනකොට වැටිච්ච එවුනුත් ඉන්නවා මේකේ අන්ඩරේජ් කෙල්ලො හොය හොය පිස්සු බල්ලො වගේ කිලෝමීටර් ගනන් ඇවිදින.
     

    elakiri_boy_22

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,992
    3,039
    113
    පොඩි එකෙක් ගැන දෙයක් කියද්දිවත් පිලිවෙලකට කතා කරපන් බල්ලො. තෝ පෙඩෝ වේසිගෙ පුතෙක්ද මන්ද.
    අම්මෙක් අප්පෙක් සහෝදරයෙක් නෑදෑයෙක් නැති හිගන අනාත හුකන්නට කොහෙද බං ඒ වගේ හැදියාවක්.
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,200
    3,168
    113
    ඕවා මොනවද බන්, අවුරුදු 30කට විතර කලින් රෙනකොට වැටිච්ච එවුනුත් ඉන්නවා මේකේ අන්ඩරේජ් කෙල්ලො හොය හොය පිස්සු බල්ලො වගේ කිලෝමීටර් ගනන් ඇවිදින.
    Broo... eta passe apita kiyanawa api uth ekka arrears lu :ROFLMAO:
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,918
    113
    ඕවා මොනවද බන්, අවුරුදු 30කට විතර කලින් රෙනකොට වැටිච්ච එවුනුත් ඉන්නවා මේකේ අන්ඩරේජ් කෙල්ලො හොය හොය පිස්සු බල්ලො වගේ කිලෝමීටර් ගනන් ඇවිදින.
    මගදිගට කුනු වට්ටක්ක එක්ක අල්ගුඩුවො කරිය සුනු සහල් බත් එක්ක කකා කීල්ස් වල රෙන අතර
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    අම්මෙක් අප්පෙක් සහෝදරයෙක් නෑදෑයෙක් නැති හිගන අනාත හුකන්නට කොහෙද බං ඒ වගේ හැදියාවක්.
    මං හිතුවෙ නෑ මූ මෙච්චර බල්ලෙක් කියල

    @spamcheck telegram link , referral link දකිනකොට රත්වෙන පඩුපුල් ආසනේ , මේ මිනිහාගේ වාග් විලාශය දකිනකොට රත්වෙන්නේ නෑ නේද? ඒකට තමා කියන්නේ ගැතිකම කියලා.
    ඌ ඕව බලල අතේ ගහනව ඇති
    අම්ම පුතා incest ප්‍රමෝට් කරද්දිත් සද්දක් නෑ
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    @spamcheck telegram link , referral link දකිනකොට රත්වෙන පඩුපුල් ආසනේ , මේ මිනිහාගේ වාග් විලාශය දකිනකොට රත්වෙන්නේ නෑ නේද? ඒකට තමා කියන්නේ ගැතිකම කියලා.
    උන්ට අදාළ දේ නේ බං උන් කරන්නේ.
    මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප හදන්න නෙමෙයි නේ උන්ගේ job එක
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,033
    113
    සේදවත්ත
    කොහේ සිකිල්ලක්ද , ප්‍රිසව් කරපු ශුක්‍රානු ඩිම්බයක් අවුරුදු 32 පස්සේ යන්ත්‍රානුසාරයෙන් ස‍ංසේචනය කරලා . ඌ නූතන ප්‍රග් ඓතිහාසික මානවයෙක් .

    කොමත් ඉස්සරට මෙහෙම තමා වෙන්නේ . මිනිස්සූ ලිංගිකව හැසෙරෙන් නෑ . ඔය නියුරොලිංක් වගේ එක්කින් මොලේ සිමියුලේට් කරලා ලිංගික ආශ්වාදය අරන් නිකං ඉදී මිනිස්සූ . මිනිස්සූ ඒ තරම් කම්මැලිවෙමින් යන්නෙ
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,639
    9,127
    113
    අවුරුදු 30 කට වඩා කළලයක් විදිහට ඉඳල. හැබැයි features එ‍්කිගෙ අක්කගෙ වගේමලු.



    Screenshot-2025-08-02-06-15-45-614-com-aeroinsta-android.jpg



    @spamcheck uba cuck da? Mu pedo seen promote karaddi uba katawahan inne. Link danw me http. Ai muwa banned karanne natte? Uba attm mugen cuck service gnnwd @GTRZ
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    කොහේ සිකිල්ලක්ද , ප්‍රිසව් කරපු ශුක්‍රානු ඩිම්බයක් අවුරුදු 32 පස්සේ යන්ත්‍රානුසාරයෙන් ස‍ංසේචනය කරලා . ඌ නූතන ප්‍රග් ඓතිහාසික මානවයෙක් .

    කොමත් ඉස්සරට මෙහෙම තමා වෙන්නේ . මිනිස්සූ ලිංගිකව හැසෙරෙන් නෑ . ඔය නියුරොලිංක් වගේ එක්කින් මොලේ සිමියුලේට් කරලා ලිංගික ආශ්වාදය අරන් නිකං ඉදී මිනිස්සූ . මිනිස්සූ ඒ තරම් කම්මැලිවෙමින් යන්නෙ
    උබේ අම්මත් ලිංගිකව එකතු නොවී උබ ව හැදුවේ. තාත්ත ගෙ keri ටික පුනීලයක් දාලා ඇතුලට දාගෙන.
    උගෙ කොට හින්දා දාගන්න හිතිලා නෑ.
    හැබැයි උදේ නැගිටලා දොර අරින කොට උබේ අම්මා අපේ දොර ළඟ බඩ ගාගෙන එනවා. දවස ම මම ඕකි ව කාල හෙට එවන්නම්.
    වෙසි වහ වැටිලා පොල්ල ට.
    අපේ බල්ල හෙට ගහයි ඒක නිසා හෙට හවස ට ewapan ආයේ
     

    yousirname

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    770
    936
    93
    හොරොව්පතාන
    උන්ට අදාළ දේ නේ බං උන් කරන්නේ.
    මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප හදන්න නෙමෙයි නේ උන්ගේ job එක
    ඒක හරි. ආකල්ප හදන්න ඕන නෑ. හැබැයි බෑන් කරන්න පුළුවන්නේ.
     

    Similar threads