අවුරුදු 30 කට වඩා කළලයක් විදිහට ඉඳල. හැබැයි features එ්කිගෙ අක්කගෙ වගේමලු.
අම්මෙක් අප්පෙක් සහෝදරයෙක් නෑදෑයෙක් නැති හිගන අනාත හුකන්නට කොහෙද බං ඒ වගේ හැදියාවක්.පොඩි එකෙක් ගැන දෙයක් කියද්දිවත් පිලිවෙලකට කතා කරපන් බල්ලො. තෝ පෙඩෝ වේසිගෙ පුතෙක්ද මන්ද.
Broo... eta passe apita kiyanawa api uth ekka arrears luඕවා මොනවද බන්, අවුරුදු 30කට විතර කලින් රෙනකොට වැටිච්ච එවුනුත් ඉන්නවා මේකේ අන්ඩරේජ් කෙල්ලො හොය හොය පිස්සු බල්ලො වගේ කිලෝමීටර් ගනන් ඇවිදින.
IVF කියන එකේ තේරුම වත් දන්නෙ නැති low IQ පොන්න හිගන්නෙක් බං ඌFacts waradiyi
මගදිගට කුනු වට්ටක්ක එක්ක අල්ගුඩුවො කරිය සුනු සහල් බත් එක්ක කකා කීල්ස් වල රෙන අතරඕවා මොනවද බන්, අවුරුදු 30කට විතර කලින් රෙනකොට වැටිච්ච එවුනුත් ඉන්නවා මේකේ අන්ඩරේජ් කෙල්ලො හොය හොය පිස්සු බල්ලො වගේ කිලෝමීටර් ගනන් ඇවිදින.
මං හිතුවෙ නෑ මූ මෙච්චර බල්ලෙක් කියලඅම්මෙක් අප්පෙක් සහෝදරයෙක් නෑදෑයෙක් නැති හිගන අනාත හුකන්නට කොහෙද බං ඒ වගේ හැදියාවක්.
ඌ ඕව බලල අතේ ගහනව ඇති@spamcheck telegram link , referral link දකිනකොට රත්වෙන පඩුපුල් ආසනේ , මේ මිනිහාගේ වාග් විලාශය දකිනකොට රත්වෙන්නේ නෑ නේද? ඒකට තමා කියන්නේ ගැතිකම කියලා.
උන්ට අදාළ දේ නේ බං උන් කරන්නේ.@spamcheck telegram link , referral link දකිනකොට රත්වෙන පඩුපුල් ආසනේ , මේ මිනිහාගේ වාග් විලාශය දකිනකොට රත්වෙන්නේ නෑ නේද? ඒකට තමා කියන්නේ ගැතිකම කියලා.
අවුරුදු 30 කට වඩා කළලයක් විදිහට ඉඳල. හැබැයි features එ්කිගෙ අක්කගෙ වගේමලු.
![]()
උබේ අම්මත් ලිංගිකව එකතු නොවී උබ ව හැදුවේ. තාත්ත ගෙ keri ටික පුනීලයක් දාලා ඇතුලට දාගෙන.කොහේ සිකිල්ලක්ද , ප්රිසව් කරපු ශුක්රානු ඩිම්බයක් අවුරුදු 32 පස්සේ යන්ත්රානුසාරයෙන් සංසේචනය කරලා . ඌ නූතන ප්රග් ඓතිහාසික මානවයෙක් .
කොමත් ඉස්සරට මෙහෙම තමා වෙන්නේ . මිනිස්සූ ලිංගිකව හැසෙරෙන් නෑ . ඔය නියුරොලිංක් වගේ එක්කින් මොලේ සිමියුලේට් කරලා ලිංගික ආශ්වාදය අරන් නිකං ඉදී මිනිස්සූ . මිනිස්සූ ඒ තරම් කම්මැලිවෙමින් යන්නෙ
ඒක හරි. ආකල්ප හදන්න ඕන නෑ. හැබැයි බෑන් කරන්න පුළුවන්නේ.උන්ට අදාළ දේ නේ බං උන් කරන්නේ.
මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප හදන්න නෙමෙයි නේ උන්ගේ job එක
Ow @spamcheckඒක හරි. ආකල්ප හදන්න ඕන නෑ. හැබැයි බෑන් කරන්න පුළුවන්නේ.