මෙ වගේ youtube චැනල් හම්බකරන්නේ කොහොමද? Ads පෙන්නන්නේ නැහැනේ ?
social media පවා maintain කරනව .. මොකක් හරි සල්ලි හොයන්න විදියක් තියෙන්න ඕන .. ගොඩක් මහන්සි වෙන්න ඕන මේ වගේ channel එකක් කරන්න.
social media පවා maintain කරනව .. මොකක් හරි සල්ලි හොයන්න විදියක් තියෙන්න ඕන .. ගොඩක් මහන්සි වෙන්න ඕන මේ වගේ channel එකක් කරන්න.
