මේකටවත් ඇඩ්සෙන්ස් හම්බෙයිද??

tc malli

Well-known member
  • Jun 12, 2012
    1,934
    308
    83
    Colombo
    මේකටවත් ඇඩ්සෙන්ස් හම්බෙයිද??

    ඒ වෙලාවෙ එපා වෙලා හිටිය නිසා මේක දැම්මේ...වචනයකින් හරි උදව් කල හැමෝටම ගොඩාඩාක් ස්තුතියි!! :) :yes:

    gcthankyou26.gif
     
    Last edited:

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    mokda ban umba ara "Hathmaluwa" wage blog ekak dagena thiyenne!

    mama hithuwe umbe niche eka fruit salad kiyala... balanakota meke ara sinhalen hathmaluwa kiyanawa wage okkoma reddawal thiyenawane ban?

    oya magul ayn karala fruit salad walatama daapan... ube exact match domain ekakuth thiyena eke, "fruitsalad.info" kiyala....
     
    • Like
    Reactions: tc malli

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    hamadema kiyana meaning eken damme yaluwa.....


    ehema karanna epa machan.... mokada dan ads denakota car/ ships / planes / food / flowers / girls ohoma hama ekatama galapena ads oyage site ekata denna ba ne....

    eeka nisa site eka tikak eka maathrukawakata hadanna... Fruit salad nam, Recipes, videos, serve karana widi gana post danna.... visitors la hondata wadi unama Adsense illanna aniwa labai....

    jaya wewa... !!