මේකිගෙ කටුහොරි ටික බලපන්කො

G Starlin

Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    Pimples tiyenne oi LOL. ubata pimples awitma nadda ?
    back acne probably
    මේකේ ඉන්න කලු කැත කොට බඩ තඩි ටට්ට සින්හලුනට වඩානම් 1000x හොදයි
    තඩි බඩවල් එල්ලෙන කැත ගෑනු බැදන් ඉන්න උන් මේකේ 95% ක්ම.මුන්ට මාර ඉරිසියයි ඒක නිසා.
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,788
    28,158
    113
    කැරි වේසිගේ පුතා ලස්සන අක්කලට ඇද කියන්න කලින් තෝ කන්නාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් බලපන්.
    ත්‍රී වීල් කාරයන්ට කියලා පෝලින් දාගත්‍ත පඳුරු වේසිගෙ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පොන්න පැටියට රිදිලා. මහ එකීගෙත් මෙහෙම ඇතිනෙ. මේකෙ ඉන්න ගේශිගෙනුත් ඇරගත්ත පොන්නයෙක්නෙ හුත්‍තො තෝ. හරිහමන් එකෙක්නම් කමක් නෑ 😂😂😂
     
    • Haha
    Reactions: sahan50

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    ත්‍රී වීල් කාරයන්ට කියලා පෝලින් දාගත්‍ත පඳුරු වේසිගෙ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පොන්න පැටියට රිදිලා. මහ එකීගෙත් මෙහෙම ඇතිනෙ. මේකෙ ඉන්න ගේශිගෙනුත් ඇරගත්ත පොන්නයෙක්නෙ හුත්‍තො තෝ. හරිහමන් එකෙක්නම් කමක් නෑ 😂😂😂
    තඩි බඩවල් එල්ලෙන කැත ගෑනු බැදන් ඉන්න උන් මේකේ 95% ක්ම.මුන්ට මාර ඉරිසියයි ඒක නිසා.
    ඊයා පොන්නයා තොගේ මූනේ හැටි මැවිලා පේනවා රෙන්න තටමද්දි වැටිලා මූන එබුන වේසිගේ පුතා😂.
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,919
    9,735
    113
    හැමදාම Sulfur soap ඵකක් use කරානම් හරි..මුන් ඉතිං tiktok නට නට හිටියට තමන්ගේ අැඟේ නිතරම වහන් ඉන්න තැන් වල skin health ඵක ගැන care ඵකක් නැතුව අැති.මූණයි ඉස්සරහයි පස්සයි විතරයිනේ care වෙන්නේ.අනිත් ඒවා ගැන හිතන්නේ 30-40 පැන්නම තමා..😅
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,788
    28,158
    113
    ඊයා පොන්නයා තොගේ මූනේ හැටි මැවිලා පේනවා රෙන්න තටමද්දි වැටිලා මූන එබුන වේසිගේ පුතා😂.
    මාවනම් මේකෙ උන් දන්නවා. තෝ වගේ හොරිකඩ වේසියෙක් වදපු එකෙක්ට නිකන්වත් එලි බහින්න පුලුවන්ද. වීල් කාරයෝ මරාගන්නවා ඇති මගේ එකා මගේ එකා කියලා. මහා වේසිගෙන් අහපන් හරියටම කැරි ටික බස්සගත්තේ කාගෙන්ද කියලා කොන් වෙච්ච පොන්න හුකන්නා.
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    මාවනම් මේකෙ උන් දන්නවා. තෝ වගේ හොරිකඩ වේසියෙක් වදපු එකෙක්ට නිකන්වත් එලි බහින්න පුලුවන්ද. වීල් කාරයෝ මරාගන්නවා ඇති මගේ එකා මගේ එකා කියලා. මහා වේසිගෙන් අහපන් හරියටම කැරි ටික බස්සගත්තේ කාගෙන්ද කියලා කොන් වෙච්ච පොන්න හුකන්නා.
    අඩෝ අඩෝ බලාගෙන උබට කුඩු සලිදු දාල ගස්සයි ඕක. :-D :lol:
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    back acne probably
    මේකේ ඉන්න කලු කැත කොට බඩ තඩි ටට්ට සින්හලුනට වඩානම් 1000x හොදයි
    මේකෙ ඔය මොඩල්ලටත් බනින උන් බැදල ඉන්නෙ කලු පුකවල් තඩි තප්පදෝරු ගෑනු
     
    • Haha
    Reactions: Fiona Dabare

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    + sex ඇරියස්
    කෙල්ලෙත් දැක්කොත් බඩුව/ වේසි
    ඔව් මම මේකේ හොදට නෝට් කරපු දෙයක් ඕක.ලස්සන කෙල්ලෙක් දැක්කොත් මුන්ගේ හිත හදාගන්න එක එක අඩුපාඩු කියනවා.හැබැයි ඕකුන් , ඕකුන්ගේ පවුල් වල උන් , ගෑනු පට්ට කැත කලු කොට උන්.නොදකින් හුත්තිහේ පුතා @CorD SaC
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,788
    28,158
    113
    අඩෝ අඩෝ බලාගෙන උබට කුඩු සලිදු දාල ගස්සයි ඕක. :-D :lol:
    අඩෝ මහා වේසි උට කියලත් බස්සගෙනද. සාදාරණයෛ අර පොන්නයා මෙහෙම හැසිරෙන එක. රෙවුන පාර උගෙම accounts වලින් රිප්ලයි කරගන්න විදිහ බලපන්කො. පව් යකෝ 😂
     
    • Haha
    Reactions: Lankaputhra reborn

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    lol, මේවට ගහන්න? 😂🤣
    හොඳයි හරි හමන් කෑල්ලක් ලයින් කරගන්න බැරි උන්ට
    ඔය ඔය ඉතිම්. කියලා කට ගන්න හම්බුන්නෑ :love2:
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    පව් බන් එකී !
    ඔය කටු හොරි හින්ද විදවන උන් ඕනේ තරම් ඉන්නවා.
    පොතු කබර (Psoriasis) කියන්නේ හැමෝටම වගේ යන්තම තියන රෝගයක්.
    එත් ඕක ටිකක් වැඩිපුර තියන උන්ට සමාජයේ හැංගිලා වගේ බන් ඉන්නේ.
    ඕක බෝ වෙන්නේ නම් නැහැ, එත් උන් ලජ්ජාවට කිසිම swimming pool එකකට වත් බහින්නේ නැහැ.
    කිසිම නීතියක් නැහැ ඕක තියන අය swimming pool පව්ව්චි කරන්න එපා, gym පව්ව්චි කරන්න එපා කියල.
    මොකද එක towel වලින් බෝ වෙන්නේ නැහැ.
    හැබයි ඕක තියන උන් ඉන්නේ හැංගිලා.

    ඕක ඉතින් කෙල්ලෙක්ට උනත් තියන්න පුළුවන්. ඕක ලෙඩක් නේ බන්. ඉතින් sex areas මෙතන මේ thread එකේ පිරිමහන්න
    එපා මචන් , උණුත් ඉන්නේ පුදුම දුකෙන්. උබට ඕනේ නම් කෙලෙක් ගහන්න පුළුවන්, එහම ඕනේ නැත්තම් sex doll පව්ව්චි
    කරන්න පුළුවන්.

    අන්න අර කොට්ටචි වගේ ගැනියෙක්ට බැන්නත් කමක් නැහැ. බොරු කියල මිනිස්සුන්ගේ චන්දෙ අරන් එක
    සදරනිකරය කරනවා නීති දැනුම පව්ව්චි කරලා.

    එහම නැතුව බන් මේ ලෙඩේ තියන කෙල්ලෝ ගැන උනත් අනුකම්පාවෙන් හිතපන්. ලස්සන නැති උනත් වචනෙන් හරි
    ලස්සනයි කියපන්. මොකද උන්ට එක මහා මෙරකට වඩා වටිනා නිසා.
    meke inna elakiri sir lata inne perfect kello witharai..
    apitanam mehema ekakwath kemathi wenne na
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,901
    113
    Kandy
    image.png


    image.png
    පිම්පල් මාර්ක්ස්

    මේකිගෙ මේ තියෙන ඒවා ගොඩක් එන්නෙ ඇයි කියලා දන්නො දනිති.
    ඒ සීන් එක මොකක්ද
    ------ Post added on Dec 29, 2024 at 1:40 PM
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,765
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    කැරි වේසිගේ පුතා ලස්සන අක්කලට ඇද කියන්න කලින් තෝ කන්නාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් බලපන්.
    ඇද කියන එකා ඇද කියනවා , ටෝක් කරලා ගහන එකා ගහනව.


    මම දන්නේ නැතැයි ඔකේ techinique එක. උබට කෙල්ලව line කරලා ගහන්න ඕන නම් වෙන කොල්ලෙක් දාල
    ඒකිට ඇදම කියෝපන්, උබ කෙල්ල ඉස්සරහ අරුට ගහපන්, ( අරු කලින් සල්ලි කීයක් හරි අරන් ගුටි කන්න set කර ගත්තු එකෙක් වෙන්න ඕනේ), ඊට පස්සේ කෙල්ල උබට දොරවල් අරිනවා.

    ඕවා මචන් දුර දිග යන වලි නෙමයි බන්, ඊට පස්සේ අරුත් ( උබේ සල්ලි වලට ගුටි කපු එක) කෙල්ලට ටෝක් කරලා ගහනව.
    ඕව nothing මචන් !
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin