Pimples tiyenne oi LOL. ubata pimples awitma nadda ?
තඩි බඩවල් එල්ලෙන කැත ගෑනු බැදන් ඉන්න උන් මේකේ 95% ක්ම.මුන්ට මාර ඉරිසියයි ඒක නිසා.back acne probably
මේකේ ඉන්න කලු කැත කොට බඩ තඩි ටට්ට සින්හලුනට වඩානම් 1000x හොදයි
Pimples tiyenne oi LOL. ubata pimples awitma nadda ?
තඩි බඩවල් එල්ලෙන කැත ගෑනු බැදන් ඉන්න උන් මේකේ 95% ක්ම.මුන්ට මාර ඉරිසියයි ඒක නිසා.back acne probably
මේකේ ඉන්න කලු කැත කොට බඩ තඩි ටට්ට සින්හලුනට වඩානම් 1000x හොදයි
ත්රී වීල් කාරයන්ට කියලා පෝලින් දාගත්ත පඳුරු වේසිගෙ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පොන්න පැටියට රිදිලා. මහ එකීගෙත් මෙහෙම ඇතිනෙ. මේකෙ ඉන්න ගේශිගෙනුත් ඇරගත්ත පොන්නයෙක්නෙ හුත්තො තෝ. හරිහමන් එකෙක්නම් කමක් නෑකැරි වේසිගේ පුතා ලස්සන අක්කලට ඇද කියන්න කලින් තෝ කන්නාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් බලපන්.
ත්රී වීල් කාරයන්ට කියලා පෝලින් දාගත්ත පඳුරු වේසිගෙ සමාජෙන් කොන් වෙච්ච පොන්න පැටියට රිදිලා. මහ එකීගෙත් මෙහෙම ඇතිනෙ. මේකෙ ඉන්න ගේශිගෙනුත් ඇරගත්ත පොන්නයෙක්නෙ හුත්තො තෝ. හරිහමන් එකෙක්නම් කමක් නෑ![]()
ඊයා පොන්නයා තොගේ මූනේ හැටි මැවිලා පේනවා රෙන්න තටමද්දි වැටිලා මූන එබුන වේසිගේ පුතාතඩි බඩවල් එල්ලෙන කැත ගෑනු බැදන් ඉන්න උන් මේකේ 95% ක්ම.මුන්ට මාර ඉරිසියයි ඒක නිසා.
+ sex ඇරියස්තඩි බඩවල් එල්ලෙන කැත ගෑනු බැදන් ඉන්න උන් මේකේ 95% ක්ම.මුන්ට මාර ඉරිසියයි ඒක නිසා.
මාවනම් මේකෙ උන් දන්නවා. තෝ වගේ හොරිකඩ වේසියෙක් වදපු එකෙක්ට නිකන්වත් එලි බහින්න පුලුවන්ද. වීල් කාරයෝ මරාගන්නවා ඇති මගේ එකා මගේ එකා කියලා. මහා වේසිගෙන් අහපන් හරියටම කැරි ටික බස්සගත්තේ කාගෙන්ද කියලා කොන් වෙච්ච පොන්න හුකන්නා.ඊයා පොන්නයා තොගේ මූනේ හැටි මැවිලා පේනවා රෙන්න තටමද්දි වැටිලා මූන එබුන වේසිගේ පුතා.
අඩෝ අඩෝ බලාගෙන උබට කුඩු සලිදු දාල ගස්සයි ඕක.මාවනම් මේකෙ උන් දන්නවා. තෝ වගේ හොරිකඩ වේසියෙක් වදපු එකෙක්ට නිකන්වත් එලි බහින්න පුලුවන්ද. වීල් කාරයෝ මරාගන්නවා ඇති මගේ එකා මගේ එකා කියලා. මහා වේසිගෙන් අහපන් හරියටම කැරි ටික බස්සගත්තේ කාගෙන්ද කියලා කොන් වෙච්ච පොන්න හුකන්නා.

මේකෙ ඔය මොඩල්ලටත් බනින උන් බැදල ඉන්නෙ කලු පුකවල් තඩි තප්පදෝරු ගෑනුback acne probably
මේකේ ඉන්න කලු කැත කොට බඩ තඩි ටට්ට සින්හලුනට වඩානම් 1000x හොදයි
ඔව් මම මේකේ හොදට නෝට් කරපු දෙයක් ඕක.ලස්සන කෙල්ලෙක් දැක්කොත් මුන්ගේ හිත හදාගන්න එක එක අඩුපාඩු කියනවා.හැබැයි ඕකුන් , ඕකුන්ගේ පවුල් වල උන් , ගෑනු පට්ට කැත කලු කොට උන්.නොදකින් හුත්තිහේ පුතා @CorD SaC+ sex ඇරියස්
කෙල්ලෙත් දැක්කොත් බඩුව/ වේසි
අඩෝ මහා වේසි උට කියලත් බස්සගෙනද. සාදාරණයෛ අර පොන්නයා මෙහෙම හැසිරෙන එක. රෙවුන පාර උගෙම accounts වලින් රිප්ලයි කරගන්න විදිහ බලපන්කො. පව් යකෝඅඩෝ අඩෝ බලාගෙන උබට කුඩු සලිදු දාල ගස්සයි ඕක.![]()
![]()
ඔය ඔය ඉතිම්. කියලා කට ගන්න හම්බුන්නෑlol, මේවට ගහන්න?
හොඳයි හරි හමන් කෑල්ලක් ලයින් කරගන්න බැරි උන්ට
meke inna elakiri sir lata inne perfect kello witharai..පව් බන් එකී !
ඔය කටු හොරි හින්ද විදවන උන් ඕනේ තරම් ඉන්නවා.
පොතු කබර (Psoriasis) කියන්නේ හැමෝටම වගේ යන්තම තියන රෝගයක්.
එත් ඕක ටිකක් වැඩිපුර තියන උන්ට සමාජයේ හැංගිලා වගේ බන් ඉන්නේ.
ඕක බෝ වෙන්නේ නම් නැහැ, එත් උන් ලජ්ජාවට කිසිම swimming pool එකකට වත් බහින්නේ නැහැ.
කිසිම නීතියක් නැහැ ඕක තියන අය swimming pool පව්ව්චි කරන්න එපා, gym පව්ව්චි කරන්න එපා කියල.
මොකද එක towel වලින් බෝ වෙන්නේ නැහැ.
හැබයි ඕක තියන උන් ඉන්නේ හැංගිලා.
ඕක ඉතින් කෙල්ලෙක්ට උනත් තියන්න පුළුවන්. ඕක ලෙඩක් නේ බන්. ඉතින් sex areas මෙතන මේ thread එකේ පිරිමහන්න
එපා මචන් , උණුත් ඉන්නේ පුදුම දුකෙන්. උබට ඕනේ නම් කෙලෙක් ගහන්න පුළුවන්, එහම ඕනේ නැත්තම් sex doll පව්ව්චි
කරන්න පුළුවන්.
අන්න අර කොට්ටචි වගේ ගැනියෙක්ට බැන්නත් කමක් නැහැ. බොරු කියල මිනිස්සුන්ගේ චන්දෙ අරන් එක
සදරනිකරය කරනවා නීති දැනුම පව්ව්චි කරලා.
එහම නැතුව බන් මේ ලෙඩේ තියන කෙල්ලෝ ගැන උනත් අනුකම්පාවෙන් හිතපන්. ලස්සන නැති උනත් වචනෙන් හරි
ලස්සනයි කියපන්. මොකද උන්ට එක මහා මෙරකට වඩා වටිනා නිසා.
පිම්පල් මාර්ක්ස්
ඒ සීන් එක මොකක්දමේකිගෙ මේ තියෙන ඒවා ගොඩක් එන්නෙ ඇයි කියලා දන්නො දනිති.
ඇද කියන එකා ඇද කියනවා , ටෝක් කරලා ගහන එකා ගහනව.කැරි වේසිගේ පුතා ලස්සන අක්කලට ඇද කියන්න කලින් තෝ කන්නාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් බලපන්.
අශ්පය ගහලා ඉන්නේ ඔය පොර කොයිවෙලේ බැලුවත්Mokakda ban gahapu brand eka?