මේකෙන් පෙති 30 ක් බිව්වොත් මොකක් වෙයිද?

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    කාමරයෙන් එලියට එද්දි සිහිය නැතිවෙලා වැටෙනව
    ගෙදර මිනිස්සු උබව ඉස්පිරිතාලේට අරන් යනව
    එහෙන් උබව ගැටගහල බටදාල ඕව අදිනව
    පස්සෙ හොරෙන් පනින්න ගිහින් සිකුරුටිගෙන් පුකේ ඇරගන්නව

    ඒහින්ද කාමරේ දොර ලොක් කරල යතුර ජනේලෙන් එලියට විසිකරල බොන හුත්තක් බීපන්
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    මොකුත් වෙන්නෙ නෑ දවස් 4 5 එලකිරි නෑවිත් ඉදල ඇවිත් හෙන බොරුවක් කියල ත්‍රෙඩ් එකක් දායි.
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,155
    5,843
    113
    me wage thread sahenna report kala wadak na. mun wage ekek nisa ekek marila mekatath kela unama adminlage as areyi. :yes:
     
    • Like
    Reactions: Kalegana

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,155
    5,843
    113
    මෙන්න මේ කාලකන්නියාව බෑන් කරපල්ල බං මොන පිස්සු හුකන්නෙක්ද
    wadak na mama muge oya suicidal thred sahenna report kala eth adminla kisima action ekak ganne na. mu wage ekek nisa dawasaka mekata kela unama amaruwa hoda wei.
     
    • Love
    Reactions: Candid-B

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    wadak na mama muge oya suicidal thred sahenna report kala eth adminla kisima action ekak ganne na. mu wage ekek nisa dawasaka mekata kela unama amaruwa hoda wei.
    අම්ම එක්ක බුදියන ඒව කියන තාරක රිපෝට් කරේ නැද්ද
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,298
    15,387
    113
    Jeewithe gatagaha ganna minissu kana katta umba dakala thiyenawa nam umba kawadawath ochchara watina jeewithe nathi karaganna hithannewath na machan. Anith eka jeewithe hamadaama ekama prashne thiyenneth naha. E nisa inna tike sathutin inna try karana eka thamai watinama de. Jeewithe sathutin inna hama deyakma perfect wenna one na. Shawshank Redemption balapan.

    Anith eka Anuradha kiyanne scurvy wage Ek eke icon ekak. E nisa umba nathuwa meka paalui kukuloh. Umbata bannata umba ape eka :love::love:
     

    CamelToe

    Well-known member
  • Dec 12, 2024
    594
    933
    93
    කාන්තාරයේ
    ඌට අවදානේ ඕන. ඒකයි සීන් එක. මචං අනුරාධ.නංගිගේ මස්සිනාගේ sex ලයිෆ් එක ගැන මේකේ දාපන් අවාදනේ හෝ ගාලා හම්බෙනවා
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,864
    1
    51,824
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    පොන්නය
    image.png
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,825
    8,038
    113
    මෙන්න මෙතන...
    Jeewithe gatagaha ganna minissu kana katta umba dakala thiyenawa nam umba kawadawath ochchara watina jeewithe nathi karaganna hithannewath na machan. Anith eka jeewithe hamadaama ekama prashne thiyenneth naha. E nisa inna tike sathutin inna try karana eka thamai watinama de. Jeewithe sathutin inna hama deyakma perfect wenna one na. Shawshank Redemption balapan.

    Anith eka Anuradha kiyanne scurvy wage Ek eke icon ekak. E nisa umba nathuwa meka paalui kukuloh. Umbata bannata umba ape eka :love::love:
    අමුක ඩුමුක පොන්ස්..
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,155
    5,843
    113
    @GTRZ @spamcheck උඹලා නිදි ද බන්?? මොකක් හරි රෙෆරල් එකක් දැම්මොත් නම් එනවා බුරාගෙන. මේවා දකින්නේ නැද්ද උඹල?? 🤦‍♂️
    man muge thred 10 ehma report karala thiyanawa. okkoma suicidal thread. siyadiwi nasaaganima, anubala dima, e ha sambanda dewal pala kirima nithi wirodi.
    munam marena ekek neme, 100% athal ekak ganne. eth muge me thred wala thiyana ekak try karala ekek marila site ekatat kela unama unta therei.
     

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    man muge thred 10 ehma report karala thiyanawa. okkoma suicidal thread. siyadiwi nasaaganima, anubala dima, e ha sambanda dewal pala kirima nithi wirodi.
    munam marena ekek neme, 100% athal ekak ganne. eth muge me thred wala thiyana ekak try karala ekek marila site ekatat kela unama unta therei.
    කියලා වැඩක් නෑ බන්. මුන් බුදි ද මන්දා. වෙන රෙද්දවල් වලට නම් එනවා බුරාගෙන. මේවට මීක් නෑ... :angry: