ලොකු දෙයක් බංමෙන්න මේ කාලකන්නියාව බෑන් කරපල්ල බං මොන පිස්සු හුකන්නෙක්ද
wadak na mama muge oya suicidal thred sahenna report kala eth adminla kisima action ekak ganne na. mu wage ekek nisa dawasaka mekata kela unama amaruwa hoda wei.මෙන්න මේ කාලකන්නියාව බෑන් කරපල්ල බං මොන පිස්සු හුකන්නෙක්ද
අම්ම එක්ක බුදියන ඒව කියන තාරක රිපෝට් කරේ නැද්දwadak na mama muge oya suicidal thred sahenna report kala eth adminla kisima action ekak ganne na. mu wage ekek nisa dawasaka mekata kela unama amaruwa hoda wei.


@GTRZ @spamcheck උඹලා නිදි ද බන්?? මොකක් හරි රෙෆරල් එකක් දැම්මොත් නම් එනවා බුරාගෙන. මේවා දකින්නේ නැද්ද උඹල??ලොකු දෙයක් බං
අමුක ඩුමුක පොන්ස්..Jeewithe gatagaha ganna minissu kana katta umba dakala thiyenawa nam umba kawadawath ochchara watina jeewithe nathi karaganna hithannewath na machan. Anith eka jeewithe hamadaama ekama prashne thiyenneth naha. E nisa inna tike sathutin inna try karana eka thamai watinama de. Jeewithe sathutin inna hama deyakma perfect wenna one na. Shawshank Redemption balapan.
Anith eka Anuradha kiyanne scurvy wage Ek eke icon ekak. E nisa umba nathuwa meka paalui kukuloh. Umbata bannata umba ape eka![]()
man muge thred 10 ehma report karala thiyanawa. okkoma suicidal thread. siyadiwi nasaaganima, anubala dima, e ha sambanda dewal pala kirima nithi wirodi.@GTRZ @spamcheck උඹලා නිදි ද බන්?? මොකක් හරි රෙෆරල් එකක් දැම්මොත් නම් එනවා බුරාගෙන. මේවා දකින්නේ නැද්ද උඹල??![]()
කියලා වැඩක් නෑ බන්. මුන් බුදි ද මන්දා. වෙන රෙද්දවල් වලට නම් එනවා බුරාගෙන. මේවට මීක් නෑ...man muge thred 10 ehma report karala thiyanawa. okkoma suicidal thread. siyadiwi nasaaganima, anubala dima, e ha sambanda dewal pala kirima nithi wirodi.
munam marena ekek neme, 100% athal ekak ganne. eth muge me thred wala thiyana ekak try karala ekek marila site ekatat kela unama unta therei.
