000111000010010010100100111100000110101001001 agentඇයි අපේ එ.බු.සේ ලොක්කා ඉන්නේ.... @hichchiputha
Prof Nalin de Silva?academic
මට පොරව expose කරන්න බෑ

mu USA neda inne dan?@Honest killer = 2009 Island First (Maths Stream)
rajina marunane bnsuperior deluxe ගනයේ එකෙක් ඉන්නවා මේකෙ. උට IQ 500ක් වගේ තියෙනවා. ඌ ලගදී PTE කරලා, උගේ ලකුණු දැනගත්තම එංගලන්තේ රැජින ඇහුවලු ඇවිල්ලා එහෙ උන්ට ඉංගිරීසි කියල දෙන්න බැරිද කියල. දවල් වරුවේ නම් ලැට් වලවල් කපනවා පොර. රෑට නෙට් ලොග් උනාම තමයි ඔය කියපුවා වෙන්නෙ. @hancok
mu USA neda inne dan?
Mama hithanne EK eke inna ayagena lokuma thana inne mu thamai kiyala.mu USA neda inne dan?
rajina marunane bn
------ Post added on Nov 23, 2023 at 2:59 PM

mu USA neda inne dan?
rajina marunane bn
------ Post added on Nov 23, 2023 at 2:59 PM
Nipuna NASA ekeda dn?Works at NASA now.Mama hithanne EK eke inna ayagena lokuma thana inne mu thamai kiyala.
Uu gana nam danne na ban.Nipuna NASA ekeda dn?
2010, 2nd (Sumudu) th kalayak awa kiwwa kiriyata,
Profile ekk danne na.
