ඌත් මනුස්සයෙක් පව් බන් ලොක්කගෙ රෙද්දට මුවාවෙලා පොඩි මාටියා පාරක් ගැහුවට...එතකොට ඌත් එක්කලම එන චාමර සම්පත් වගේ ගෝතයින්ටත් කැමතිද?
බේන්onna okata thamai mn hemada kiuwe baiyo kiyanne rellata puka dena jathiyak, wediya ona naha poddak balapan @2osama kiriye history eka, wedi durak balanna ona naha, giya sare gothage gu kewa dan ranilge, next namalge
JVP එකේ හොඳ උන් ඉන්නව පාර්ලිමේන්තුවෙ ඉන්න ඕන කියල හිතෙන. ඒත් මේ අනුර කුමාර වගේ උන් හරියන්නෙ නෑ. බොරුව විතරයි. ඕක නිසා තමයි JVP එක මේ පාර නැත්තට නැතිවෙන්නෙ.![]()
පිස්සුද ඌ දෙසැම්බර් මාසෙ ජනාධිපති වෙනවා කියලා කියන්නෙ...උ මත්තෙම යැපෙන්න එපා ඔයි, උ හෙට අනිද්ද කුරියා ගහනවා
මු මැරුනොත් නම් පිටරටින් කපුවො ගෙන්න වෙයි, මුන් මැරුනොත් උපරිමම මල පෙරෙතයො වෙල ඉන්දි පාර්ලිමෙන්තුවෙ, කපුවො ඊලන්ගටපිස්සුද ඌ දෙසැම්බර් මාසෙ ජනාධිපති වෙනවා කියලා කියන්නෙ...
එතකන් පණ ගැටගහගෙන ඉන්නවා
වජිර සර් කිව්වෙ, ඇත්ත වෙන්න ඇති...
අනික මු නුවණක්කරයෙක් යැ... මු කොයි වෙලාවෙත් මොංගල් වෙලා වගෙ ඉන්න ගස් මොඩයෙක් නෙ....
කිසි වැඩක් නොකර පච කෙල කෙල ඉන්න පිස්සෝ ටිකකට සාපේක්ෂව ඕන එකෙක් හොදයි .
මේ වගේ කෙබර කෙලින උන්ට කරන්න බැරි බලු වැඩක් , වංචාවක් නෑ .
මුන් හොරකම් කරන්නේ නෑ නෑ කියල් කියන්නෙත් බොරු !
Yako mu podi chun ganna oka dannethey, ochara darunu statement danna epa.සජියා ගොනා උනාට උගෙ පක්ශෙ වැඩක් දන්න වැඩක් කරගන්න පුළුවන් උන් හරි ඉන්නවා. තොපේ මාරිමාවෙ ඉන්න ඔක්කොම පච කෙල කෙළ යන වැඩ බැරි ටාසන් ලනේ. මහ උන්දාගෙ ඉඳන් එහෙමනෙ. ජෙප්පො මොනවා කරලද උන්ට ඡන්දෙ දෙන්න. කරපු වැඩ 5ක් කියපන් මේ පාන්ඩුව
උඹලා ඇත්තටම කැමතිද ගොං සජියාගේ හරි නෑමොලයගේ හරි පාණ්ඩුවක් එනවට
------ Post added on May 7, 2025 at 7:11 PMඔය කිව්වට පොඩිහරි ආදරයක් තියනව නේද මේ ආණ්ඩුවට![]()