මේක අනිවා කියවන්න. කවදා හරි ඕන වෙයි!
sajithgk Member Aug 27, 2011 79 73 0 Dallas, Texas Aug 14, 2017 #1 මේක අනිවා කියවන්න. කවදා හරි ඕන වෙයි! Reactions: silent one, itguy, sameeramusic94 and 2 others
P pradeeplk1025 Well-known member May 23, 2007 7,539 3,642 113 Aug 14, 2017 #2 කලින් යන එකයි ඇඟට ගුණ. පව් මොනා වුනත් ඉතින්. ට්රයි එක ඉවරයි නෙ. අනික කාලෙ ආයෙ එක්සෑම් කරනව නම්. මහන්සිය.
කලින් යන එකයි ඇඟට ගුණ. පව් මොනා වුනත් ඉතින්. ට්රයි එක ඉවරයි නෙ. අනික කාලෙ ආයෙ එක්සෑම් කරනව නම්. මහන්සිය.
A. සිරියා Awrudu Games 2017 - Winners Aug 9, 2014 8,794 917 113 වැඩි ඈතක නෙමෙයි.. Aug 14, 2017 #3 මේක ඇත්තද බං. පව්
akmaadj Well-known member Sep 8, 2014 1,250 586 113 Aug 15, 2017 #5 paw bn sirawatama ..lnkwe kohewath naa ohma traffic ekek epa wenwa ...sansarema..
Z ZoomLine Well-known member Mar 13, 2017 5,890 626 113 Aug 15, 2017 #6 නුවර ඉපදුන උන් දන්නවා නෙ බන් ට්රැෆික් එකේ තරම ඒක නිසා ඔහොම දවසකට වෙනදට වඩා කලින් යන්න ඕන
Jack_Sparrow Well-known member Jun 16, 2008 42,533 1 16,926 113 Black Pearl Aug 15, 2017 #7 mama nam exams tiyeddi exam eka patan ganna 1-2 hours walata kalin ethana inna yanne. mokada oya wage ewa wenna puluwan onatharam
mama nam exams tiyeddi exam eka patan ganna 1-2 hours walata kalin ethana inna yanne. mokada oya wage ewa wenna puluwan onatharam
Luvis Well-known member Aug 14, 2015 1,479 747 113 ඩොටේ Aug 15, 2017 #8 ලඟම Center එකෙන් Exam කරන්න පුලුවන් බව අද තමා දන්නෙ මචං... TFS...
Pathfinder_A2Z Well-known member Jun 10, 2016 9,572 3,671 113 තොණ්ඩුලන්තය Aug 16, 2017 #10 ZoomLine said: නුවර ඉපදුන උන් දන්නවා නෙ බන් ට්රැෆික් එකේ තරම ඒක නිසා ඔහොම දවසකට වෙනදට වඩා කලින් යන්න ඕන Click to expand...
ZoomLine said: නුවර ඉපදුන උන් දන්නවා නෙ බන් ට්රැෆික් එකේ තරම ඒක නිසා ඔහොම දවසකට වෙනදට වඩා කලින් යන්න ඕන Click to expand...
sajithgk Member Aug 27, 2011 79 73 0 Dallas, Texas Aug 16, 2017 #13 Luvis said: ලඟම Center එකෙන් Exam කරන්න පුලුවන් බව අද තමා දන්නෙ මචං... TFS... Click to expand...
sajithgk Member Aug 27, 2011 79 73 0 Dallas, Texas Aug 19, 2017 #15 ZoomLine said: නුවර ඉපදුන උන් දන්නවා නෙ බන් ට්රැෆික් එකේ තරම ඒක නිසා ඔහොම දවසකට වෙනදට වඩා කලින් යන්න ඕන Click to expand...
ZoomLine said: නුවර ඉපදුන උන් දන්නවා නෙ බන් ට්රැෆික් එකේ තරම ඒක නිසා ඔහොම දවසකට වෙනදට වඩා කලින් යන්න ඕන Click to expand...