මේක ඇත්ත එකක්ද?? කවුරුහරි බඩු අරන් තියෙනවද????

dilan_randika

Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    https://megastore.lk/

    මේක ඇත්ත එකක්ද?? කවුරුහරි බඩු අරන් තියෙනවද????
    meken nam naha

    eth nodanna ewa 2kin daala badu aawa

    un nikan 3rd party wage samahara welaawata agent gen aran denne. with agent warrenty

    habai mewagen gaddi "Cash On Delivery" danna

    ethakota hari
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    meken nam naha

    eth nodanna ewa 2kin daala badu aawa

    un nikan 3rd party wage samahara welaawata agent gen aran denne. with agent warrenty

    habai mewagen gaddi "Cash On Delivery" danna

    ethakota hari
    දරාස් එකෙන් අරගෙනත් කෙල උනා. cash on dilivery විතරයි විශ්වාස මට නම්.