මේක බැලුවාම හිසේරදේ වගේඇති!

Gnauwa

Member
Apr 12, 2016
829
233
0
mcn umbe hardware combination eke awulak wenna ba.oya bundle ekama amazon eke thiyeno

machan podi deyak ahanum

Bios update karoth board eke ena vga chipset eak compatibal weida Processor ekak aeka. me processor eka support karana graphic driver ek Intel® HD Graphics 630

Pote hatiyata BIOS upgrate eka compatibal num I3 7 gen processor ekak eka, graphic driver ekak wada karana ona. eth windows 7 walata me graphic driver eka dana ba wage ne.
 

Gnauwa

Member
Apr 12, 2016
829
233
0
BIOS update tika Windows 7 64 bit walta gata

link eka

Version 3402 LATEST

Description H110M-C BIOS 3402
Enhance system compatibility
File Size 7.95 MBytesupdate 2017/04/21
Download from Global


Version 3019

Description H110M-C BIOS 3019
Improve system stability
File Size 7.96 MBytesupdate 2017/02/10
Download from Global


Version 3016

Description H110M-C BIOS 3016
Improve system stability
File Size 7.96 MBytesupdate 2017/01/05
Download from Global
Version 3013

WINDOWS 10 VALATAH GATA
 
Last edited:

Sahitha

Well-known member
  • Sep 1, 2006
    750
    616
    93
    Piliyandala
    මට කෙලවෙලා බන් :baffled: පොඩ්ඩක් කියවලා යන්න :(

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    * අලුතෙන් ගත්ත PC එකේ VGA Drivers ගන්නෑ බන්
    [FONT=&quot]
    [/FONT]-----------------------------------------------------[FONT=&quot]
    [/FONT][FONT=&quot]ගත්ත [/FONT]PROCESSOR [FONT=&quot]එක
    [/FONT]

    Intel - 3.90GHz Core i3-7100 3MB
    7th Generation Processor [FONT=&quot]එකක්[/FONT]
    විස්තර


    PROCESSOR [FONT=&quot]සපෝට්කරන [/FONT]GRAPHICS

    Processor Graphics ‡ Intel® HD Graphics 630

    Graphics Base Frequency 350.00 MHz
    Graphics Max Dynamic Frequency 1.10 GHz
    Graphics Video Max Memory 64 GB
    4K Support Yes, at 60Hz
    Max Resolution (HDMI 1.4)‡ 4096x2304@24Hz
    Max Resolution (DP)‡ 4096x2304@60Hz
    Max Resolution (eDP - Integrated Flat Panel)‡ 4096x2304@60Hz
    DirectX* Support 12
    OpenGL* Support 4.4
    Intel® Quick Sync Video Yes
    Intel® InTru™ 3D Technology Yes
    Intel® Clear Video HD Technology Yes
    Intel® Clear Video Technology Yes
    # of Displays Supported ‡ 3
    Device ID 0x5912


    [FONT=&quot]ලේටස්ට් [/FONT]GRAPHIC DRIVER for Intel® HD Graphics 630

    සයිට් එක


    Windows® 10, 64-bit*
    Windows 8.1, 64-bit*
    Windows 7, 64-bit*

    Language: English
    Size: 246.94 MB
    MD5: 4b53631350f4b3913b058887e32ae971


    [FONT=&quot]සපෝට් කරන [/FONT]Operating Systems Processor [FONT=&quot]ජෙනරේෂන් අනූව:[/FONT]

    7th Generation Intel® Core™ Processors, Intel® Xeon® Mobile Processors and related Intel® Pentium® Processors/Intel® Celeron® Processors:

    Microsoft Windows® 10* 64-bit only

    On 6th Generation Intel® Core™ Processors, Intel Xeon Mobile Processors and related Intel Pentium Processors/Intel Celeron Processors:

    Microsoft Windows 10 64-bit
    Microsoft Windows 8.1* 64-bit
    Microsoft Windows 7* 64-bit

    Intel® Atom® and related Intel Pentium Processors/Intel Celeron Processors formerly known as Apollo Lake:

    Microsoft Windows 10 64-bit only


    [FONT=&quot]ගත්ත [/FONT]ASUS BOARD [FONT=&quot]එක [/FONT]H110M-C

    [FONT=&quot]සපෝට් කරන [/FONT]Processors:

    Intel® for 6th Generation Core™ i7/Core™ i5/Core™ i3/Pentium®/Celeron® Processors
    Supports Intel® 14 nm CPU
    Supports Intel® Turbo Boost Technology 2.0
    * The Intel® Turbo Boost Technology 2.0 support depends on the CPU types.

    Chipset
    Intel® H110

    Graphics

    Integrated Graphics Processor- Intel® HD Graphics support


    Multi-VGA output support : DVI-D/RGB ports
    - Supports DVI-D with max. resolution 1920 x 1200 @ 60 Hz
    - Supports RGB with max. resolution 1920 x 1200 @ 60 Hz
    Maximum shared memory of 1024 MB
    Supports Intel® Quick Sync Video, Clear Video HD Technology

    -----------------------------------------------------

    [FONT=&quot]උබලට මේක බැලුවාම හිසේරදේ වගේඇති![/FONT] :(


    [FONT=&quot]මේකෙ හැටියට [/FONT]Intel - 3.90GHz Core i3-7100 (7th Generation Processor) [FONT=&quot]එක මේ [/FONT]ASUS H110M-C Board [FONT=&quot]එකට සපෝට්කරන් නෑ නේද[/FONT]?

    [FONT=&quot]එතකොට මේ [/FONT]Processor [FONT=&quot]එකට සපෝට් කරන [/FONT]Graphic Diver [FONT=&quot]එක [/FONT]Intel® HD Graphics 630[FONT=&quot] නේ. [/FONT]ASUS H110M-C [FONT=&quot]බෝඩ් එකේ [/FONT]Intel® HD Graphics support [FONT=&quot]කියල තිබ්බට [/FONT]Processor [FONT=&quot]සපෝට් නැති[/FONT][FONT=&quot]නිසා [/FONT]install [FONT=&quot]කරන්න බෑනේද[/FONT]?

    7th Generation [FONT=&quot]සපෝට් කරන [/FONT]Graphic (Intel® HD Graphics 630) version [FONT=&quot]එක දාන්න [/FONT]Windows 10 64 bit [FONT=&quot]ම ඕනා නේද[/FONT]?

    [FONT=&quot]එතකොට [/FONT]ASUS H110M-C Motherboard [FONT=&quot]එකට [/FONT]Windows 7 64-bit [FONT=&quot]දානව[/FONT][FONT=&quot]නම් [/FONT]6th Generation Processors [FONT=&quot]එකක් එක්ක තියෙන්න ඕනේ මේ [/FONT]board [FONT=&quot]එකට[/FONT][FONT=&quot]එන [/FONT]Graphic Drivers [FONT=&quot]දාන්න. [/FONT]

    [FONT=&quot]එතකොට [/FONT][FONT=&quot]මට [/FONT][FONT=&quot]කෙලවෙලානේ... :(

    හදිසියේම දැම්මේ. ඕගොල්ලන්ට හිතෙනදේ කියන්න. ආයෙ බලනකොට රෑවෙනවා :baffled:
    [/FONT]

    CD එකේ original ලැබුන drivers ගැනම විතරක් හිතන්න එපා! Motherboard එකට ASUS එකෙන් Windows 10 වලට drivers දීල තියන නිසා, windows 10 දාල ඒ drivers දාල බැලුවේ නැද්ද?? Board එකේ socket එකට processor එක සෙට් වෙනවා නම් board එකෙන් update දෙනවනේ. try කරලා බලන්න.

    Asus Support H110M - OS එක select කරලා එක drivers ටික install කරලා බලන්න. :yes::yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Gnauwa

    lahirufx+

    Well-known member
  • Oct 13, 2008
    9,342
    3,136
    113
    6°54′N 79°54′E
    BIOS update tika Windows 7 64 bit walta gata

    link eka

    Version 3402 LATEST

    Description H110M-C BIOS 3402
    Enhance system compatibility
    File Size 7.95 MBytesupdate 2017/04/21
    Download from Global


    Version 3019

    Description H110M-C BIOS 3019
    Improve system stability
    File Size 7.96 MBytesupdate 2017/02/10
    Download from Global


    Version 3016

    Description H110M-C BIOS 3016
    Improve system stability
    File Size 7.96 MBytesupdate 2017/01/05
    Download from Global
    Version 3013

    WINDOWS 10 VALATAH GATA

    ae kiyane aniva windos 10 wata oka vada bios update karoth :)

    danata thiyena bios vertion eka mokakda..v3016 hari ita passe ekek hari dapan
     
    May 30, 2017
    119
    26
    0
    මොකක්ද යකෝ උඹට ඔච්චරටම Windows 10 වලට මරු වෙන්න තියෙන බැරි බැරියාව? :dull::dull: