සෑහෙන පරක්කුයි බං උඹMkdda bn inspect element kiyanne idapanko poddak iwasagena wadiya natanne nathuwa![]()
කමක් නෑ අද දවස ඇතුලත හරි දාපං
එතකං මං මේක බම්ප් කර කර ඉන්නං
සෑහෙන පරක්කුයි බං උඹMkdda bn inspect element kiyanne idapanko poddak iwasagena wadiya natanne nathuwa![]()
ඉතිං බං මං ගැන බොරු හදල කියනකොට මට කටවහගෙන ඉන්නද කියන්නෙ
කිරියෙ ඉන්න නොම්මර එකේ අපතයෙක්@SLK_sri උඹේ fake ටික කිරිය කනවා පොන්ස්
කිරියෙ ඉන්න නොම්මර එකේ අපතයෙක්
කාගෙ හරි ෆේක් එකක් වෙන්න ඇති
මේ ඔක්කොම අසංකයගෙ ෆේක් බං මම නං කියන්නෙ
මම හොද රිපෝට් එකක් හදල දාන්නං ලිංක් එක්කම එතකොට හැමෝටම කියන්න ඕන නෑ මේ ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරාම ඇති. එතකං බම්ප් කරන්නකො![]()
ඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව කියල මම දන්නවමම හොද රිපෝට් එකක් හදල දාන්නං ලිංක් එක්කම එතකොට හැමෝටම කියන්න ඕන නෑ මේ ත්රෙඩ් එක බම්ප් කරාම ඇති. එතකං බම්ප් කරන්නකො![]()

Pdf නෙමේ ඔයා ඉන්නකෝ ඉවසන් කට පියන් පොඩ්ඩක් මම ලස්සනට ඒක කරනකන්. ඉවසන් හිටුඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව
He he hoda wade ubata uwa hoda eka karanna yanawatauta hodak karanna giyahama, dan mata penala PM ekak dala
වටේ යන්නෙ නෑ සුදූ මම මේ හොදට details ඇතුව හදන්න යන්නෙ. ඒ නිසා සුට්ටක් වෙලාව යනව.ලින්ක් එක දාන්න කිව්වම වටේ යන්න එපා බං
දැං පැය බාගෙකුත් ගියා.
Pdf නෙමේ ඔයා ඉන්නකෝ ඉවසන් කට පියන් පොඩ්ඩක් මම ලස්සනට ඒක කරනකන්. ඉවසන් හිටු
He he hoda wade ubata uwa hoda eka karanna yanawata
------ Post added on May 27, 2024 at 12:07 PM
Anith un gana kiyanna danne ne, eth umbata hondata salaku Bhagyata kari katha kiyapu ekek umba. Umbawage wesa ballekta manusakamata salakau unta antima kaley oka tama.ඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව කියල මම දන්නව
උඹ අසංකය කියලත් මම දන්නව
ලින්ක් එක දාන්න කිව්වම වටේ යන්න එපා බං
දැං පැය බාගෙකුත් ගියා.
@Solo Rider @dilann @PHBhagya
Sirawatama ei ban uba manussayek widiyata ipadune?@IamTheDevil පෙන්නපං බලන්න කිරියෙ මං එහෙම කරපු කියපු තැන
උඹ හෙන හත ගහන්න ඕනෙ සක්කිලියෙක්නෙ බං
ඔය මොකුත් නෙමේ උඹල සෙට් එක මට කරන්නෙ. තනිකර bully කිරීමක්
![]()
@Solo Rider
oya mention karala inna ewunuth mekata sambandayi mama hithanne. ekane mu mention karanne. anissaka leddu wikunan kanawata munta hena gahanna oni.ඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව කියල මම දන්නව
උඹ අසංකය කියලත් මම දන්නව
ලින්ක් එක දාන්න කිව්වම වටේ යන්න එපා බං
දැං පැය බාගෙකුත් ගියා.
@Solo Rider @dilann @PHBhagya