මේවනං පට්ටපල් බොරු - ඇයි මූ මෙහෙම කරන්නෙ

Miami-Vice

Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    ඉතිං බං මං ගැන බොරු හදල කියනකොට මට කටවහගෙන ඉන්නද කියන්නෙ

    උඹ ඇතුලු ගෑනු ඔක්කොටම කිව්වෙ... උඹල ත්‍රෙඩ් දහයක් දැම්මොත් නමයක් වැඩකට නැති අඩු කුලේ ගෑනු වලි
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • @SLK_sri උඹේ fake ටික කිරිය කනවා පොන්ස්
    කිරියෙ ඉන්න නොම්මර එකේ අපතයෙක්
    කාගෙ හරි ෆේක් එකක් වෙන්න ඇති
    මේ ඔක්කොම අසංකයගෙ ෆේක් බං මම නං කියන්නෙ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කිරියෙ ඉන්න නොම්මර එකේ අපතයෙක්
    කාගෙ හරි ෆේක් එකක් වෙන්න ඇති
    මේ ඔක්කොම අසංකයගෙ ෆේක් බං මම නං කියන්නෙ

    onna magen puka pala gaththu ballo thamai mulinma react karala thiyenne

    Members who reacted to message #23

    All (2)
    Haha
    Haha (2)​

     

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    මම හොද රිපෝට් එකක් හදල දාන්නං ලිංක් එක්කම එතකොට හැමෝටම කියන්න ඕන නෑ මේ ත්‍රෙඩ් එක බම්ප් කරාම ඇති. එතකං බම්ප් කරන්නකො 😁😁😁
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මම හොද රිපෝට් එකක් හදල දාන්නං ලිංක් එක්කම එතකොට හැමෝටම කියන්න ඕන නෑ මේ ත්‍රෙඩ් එක බම්ප් කරාම ඇති. එතකං බම්ප් කරන්නකො 😁😁😁

    uta hodak karanna giyahama, dan mata penala PM ekak dala
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • මම හොද රිපෝට් එකක් හදල දාන්නං ලිංක් එක්කම එතකොට හැමෝටම කියන්න ඕන නෑ මේ ත්‍රෙඩ් එක බම්ප් කරාම ඇති. එතකං බම්ප් කරන්නකො 😁😁😁
    ඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව කියල මම දන්නව
    උඹ අසංකය කියලත් මම දන්නව

    ලින්ක් එක දාන්න කිව්වම වටේ යන්න එපා බං
    දැං පැය බාගෙකුත් ගියා.
    @Solo Rider @dilann @PHBhagya
     

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    ඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව
    Pdf නෙමේ ඔයා ඉන්නකෝ ඉවසන් කට පියන් පොඩ්ඩක් මම ලස්සනට ඒක කරනකන්. ඉවසන් හිටු

    uta hodak karanna giyahama, dan mata penala PM ekak dala
    He he hoda wade ubata uwa hoda eka karanna yanawata
    ------ Post added on May 27, 2024 at 12:07 PM
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    ලින්ක් එක දාන්න කිව්වම වටේ යන්න එපා බං
    දැං පැය බාගෙකුත් ගියා.
    වටේ යන්නෙ නෑ සුදූ මම මේ හොදට details ඇතුව හදන්න යන්නෙ. ඒ නිසා සුට්ටක් වෙලාව යනව.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Pdf නෙමේ ඔයා ඉන්නකෝ ඉවසන් කට පියන් පොඩ්ඩක් මම ලස්සනට ඒක කරනකන්. ඉවසන් හිටු


    He he hoda wade ubata uwa hoda eka karanna yanawata
    ------ Post added on May 27, 2024 at 12:07 PM

    okata illan kanna ona nam kapu den, oka apita wada dasayek kiyala mn dannawa
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    ඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව කියල මම දන්නව
    උඹ අසංකය කියලත් මම දන්නව

    ලින්ක් එක දාන්න කිව්වම වටේ යන්න එපා බං
    දැං පැය බාගෙකුත් ගියා.
    @Solo Rider @dilann @PHBhagya
    Anith un gana kiyanna danne ne, eth umbata hondata salaku Bhagyata kari katha kiyapu ekek umba. Umbawage wesa ballekta manusakamata salakau unta antima kaley oka tama.
     

    kasdesilva

    Well-known member
  • Jul 6, 2016
    748
    422
    63
    @IamTheDevil පෙන්නපං බලන්න කිරියෙ මං එහෙම කරපු කියපු තැන
    උඹ හෙන හත ගහන්න ඕනෙ සක්කිලියෙක්නෙ බං
    ඔය මොකුත් නෙමේ උඹල සෙට් එක මට කරන්නෙ. තනිකර bully කිරීමක්


    zKQvTIP.jpg

    @Solo Rider
    Sirawatama ei ban uba manussayek widiyata ipadune?

    Kaputek unath , kuubiyekgen unath mee looketa mokak Hari wedak wenawa.

    Thoo mona magulakata mee looketa aawada Manda ooi.
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    newbie22

    Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    ඔව් ඔව් උඹ ලස්සනට pdf හදනව කියල මම දන්නව
    උඹ අසංකය කියලත් මම දන්නව

    ලින්ක් එක දාන්න කිව්වම වටේ යන්න එපා බං
    දැං පැය බාගෙකුත් ගියා.
    @Solo Rider @dilann @PHBhagya
    oya mention karala inna ewunuth mekata sambandayi mama hithanne. ekane mu mention karanne. anissaka leddu wikunan kanawata munta hena gahanna oni.
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri