මේවනං පට්ටපල් බොරු - ඇයි මූ මෙහෙම කරන්නෙ

Ysa Karu

Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    waliyak waliyak

    Michael Jackson Popcorn GIF
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Meka bump wenna gaththama uba aniwa admin gawata adagena duwanne onna balannakoo

    Athi wenna bump karapan
    Bump
    Mama me ube wade kara kara inne
    බොරු ලියල
    pdf එකක් හදනවද?

    මොනාද බං මම වත් නොදන්න මං කරපු දේවල්
    උඹට දුවන්න වෙන්නෙ පොලිසියට :P
     

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    බොරු ලියල
    pdf එකක් හදනවද?

    මොනාද බං මම වත් නොදන්න මං කරපු දේවල්
    උඹට දුවන්න වෙන්නෙ පොලිසියට :P
    Pdf natha siyalla oba pawasapu dewal eka pokurata 😁

    Pdf natha siyalla oba pawasapu dewal eka pokurata 😁
    hamotama click karala balanna puluwan widiyata hadanne hamadema edits na ganata piliwelata kelinma full body checkup eka wage thiyei
    ------ Post added on May 27, 2024 at 5:09 PM
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • Pdf natha siyalla oba pawasapu dewal eka pokurata 😁


    hamotama click karala balanna puluwan widiyata hadanne hamadema edits na ganata piliwelata kelinma full body checkup eka wage thiyei
    ------ Post added on May 27, 2024 at 5:09 PM
    දවසම පුක ඉරාගෙන 😅 කන්නෙ බොන්නෙ නැතුව
    වැඩක් කරනව
     
    • Haha
    Reactions: gamerlk

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • දැං උඹ අර මම කෙරුවයි කියපු එක තාම දැම්මෙ නෑනෙ බං
    වෙන වෙන දේවල්නෙ කරන්නෙ

    ubala dennage vihiluwak neda meka...
    නෑ බං මූ මාර චෝදනාවක් කෙරුවනෙ මට
    මං කිව්ව මම එහෙම කරපු තැනක් තියෙනවනං ලින්ක් එක දාපං කියල හැමෝටම බලන්න

    මූට කියන්න දෙයක් නැති වුණාම
    බොරුත් හදල කියනව බං

    මේ ඉන්නෙ අසංකය
     

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    දැං උඹ අර මම කෙරුවයි කියපු එක තාම දැම්මෙ නෑනෙ බං
    වෙන වෙන දේවල්නෙ කරන්නෙ


    නෑ බං මූ මාර චෝදනාවක් කෙරුවනෙ මට
    මං කිව්ව මම එහෙම කරපු තැනක් තියෙනවනං ලින්ක් එක දාපං කියල හැමෝටම බලන්න

    මූට කියන්න දෙයක් නැති වුණාම
    බොරුත් හදල කියනව බං

    මේ ඉන්නෙ අසංකය
    Cry baby
     

    meeka

    Well-known member
  • Oct 1, 2008
    5,494
    6,344
    113
    නෑ බං මූ මාර චෝදනාවක් කෙරුවනෙ මට
    මං කිව්ව මම එහෙම කරපු තැනක් තියෙනවනං ලින්ක් එක දාපං කියල හැමෝටම බලන්න

    මූට කියන්න දෙයක් නැති වුණාම
    බොරුත් හදල කියනව බං

    මේ ඉන්නෙ අසංකය
    4APRFP5.png
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • @Solo Rider ව කෝට් කරේ මොකද? උඹත් මේවට හවුල්ද බන්?
    එයාල තමයි කිරියෙ මහේස්ත්‍රාත් තුමාල
    මගේ අවනඩුව ගැන එයාලත් දැන ගන්න ඕනෙ
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,657
    125,250
    113
    දෙහිවල
    එයාල තමයි කිරියෙ මහේස්ත්‍රාත් තුමාල
    මගේ අවනඩුව ගැන එයාලත් දැන ගන්න ඕනෙ
    @Solo Rider මහේස්ත්‍රාත් තුමනි, නාන තැනට ඉහලින් ඉටි රෙද්දක් ගසන ලෙස පැමිනිලි කරු වන කටුවපිටිය කලු තනයා නොහොත් පින්බතාට නියොග කරනු..
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • @Solo Rider මහේස්ත්‍රාත් තුමනි, නාන තැනට ඉහලින් ඉටි රෙද්දක් ගසන ලෙස පැමිනිලි කරු වන කටුවපිටිය කලු තනයා නොහොත් පින්බතාට නියොග කරනු..
    එතුමා දැං මාත් එක්ක කතා කරන්නෙ අවශ්‍ය නම් පමණයි

    ත්‍රෙඩ් එකට දැන් ආවේ.:D
    මූ බොරු චෝදනා කරනව බං මට

    මං අරහෙම මෙහෙම කෙරුව කියල

    හොද වෙලාවට මම ත්‍රෙඩ් එක උඩ ඉදං පහලට හොදට බැලුවෙ

    මොනාද මුං කියල තියෙන්නෙ කියල
     
    • Wow
    Reactions: Tharaka_x

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    මේ ගැටලුව ගැන හොයන්න කොමිසමක් පත් කරන්න කියලා මම යෝජනා කරන්න කැමතියි :yes:
    කොමිසම මොක උනත් ලේකම් @NRTG ඈ.... :yes:

    අපිට උනත් අනුමත වෙන විදියෙ එකක් වෙන්න එපායැ... ඔව්... :sorry:
     
    • Love
    Reactions: NRTG