අහ් මේක බම්ප් කරන්න එපා කියල නේද කියන්නෙ ඔයMore you accuse report gets bigger![]()
Meka bump wenna gaththama uba aniwa admin gawata adagena duwanne onna balannakooඅහ් මේක බම්ප් කරන්න එපා කියල නේද කියන්නෙ ඔය
බොරු ලියලMeka bump wenna gaththama uba aniwa admin gawata adagena duwanne onna balannakoo
Athi wenna bump karapan
Bump
Mama me ube wade kara kara inne

Pdf natha siyalla oba pawasapu dewal eka pokurataබොරු ලියල
pdf එකක් හදනවද?
මොනාද බං මම වත් නොදන්න මං කරපු දේවල්
උඹට දුවන්න වෙන්නෙ පොලිසියට![]()
hamotama click karala balanna puluwan widiyata hadanne hamadema edits na ganata piliwelata kelinma full body checkup eka wage thiyeiPdf natha siyalla oba pawasapu dewal eka pokurata![]()
දවසම පුක ඉරාගෙනPdf natha siyalla oba pawasapu dewal eka pokurata
hamotama click karala balanna puluwan widiyata hadanne hamadema edits na ganata piliwelata kelinma full body checkup eka wage thiyei
------ Post added on May 27, 2024 at 5:09 PM
දැං උඹ අර මම කෙරුවයි කියපු එක තාම දැම්මෙ නෑනෙ බංHe hee
නෑ බං මූ මාර චෝදනාවක් කෙරුවනෙ මටubala dennage vihiluwak neda meka...
Cry babyදැං උඹ අර මම කෙරුවයි කියපු එක තාම දැම්මෙ නෑනෙ බං
වෙන වෙන දේවල්නෙ කරන්නෙ
නෑ බං මූ මාර චෝදනාවක් කෙරුවනෙ මට
මං කිව්ව මම එහෙම කරපු තැනක් තියෙනවනං ලින්ක් එක දාපං කියල හැමෝටම බලන්න
මූට කියන්න දෙයක් නැති වුණාම
බොරුත් හදල කියනව බං
මේ ඉන්නෙ අසංකය
නෑ බං මූ මාර චෝදනාවක් කෙරුවනෙ මට
මං කිව්ව මම එහෙම කරපු තැනක් තියෙනවනං ලින්ක් එක දාපං කියල හැමෝටම බලන්න
මූට කියන්න දෙයක් නැති වුණාම
බොරුත් හදල කියනව බං
මේ ඉන්නෙ අසංකය
@Solo Rider ව කෝට් කරේ මොකද? උඹත් මේවට හවුල්ද බන්?@Solo Rider
කවුද අසන්ක?මේ ඔක්කොම අසංකයගෙ ෆේක් බං මම නං කියන්නෙ
එයාල තමයි කිරියෙ මහේස්ත්රාත් තුමාල@Solo Rider ව කෝට් කරේ මොකද? උඹත් මේවට හවුල්ද බන්?
@Solo Rider මහේස්ත්රාත් තුමනි, නාන තැනට ඉහලින් ඉටි රෙද්දක් ගසන ලෙස පැමිනිලි කරු වන කටුවපිටිය කලු තනයා නොහොත් පින්බතාට නියොග කරනු..එයාල තමයි කිරියෙ මහේස්ත්රාත් තුමාල
මගේ අවනඩුව ගැන එයාලත් දැන ගන්න ඕනෙ
එතුමා දැං මාත් එක්ක කතා කරන්නෙ අවශ්ය නම් පමණයි@Solo Rider මහේස්ත්රාත් තුමනි, නාන තැනට ඉහලින් ඉටි රෙද්දක් ගසන ලෙස පැමිනිලි කරු වන කටුවපිටිය කලු තනයා නොහොත් පින්බතාට නියොග කරනු..
මූ බොරු චෝදනා කරනව බං මටත්රෙඩ් එකට දැන් ආවේ.![]()
උබව කට් කරලා තියෙන්නෙ බන්.. ඔය ඉටි රෙද්ද ගහගනින්..එතුමා දැං මාත් එක්ක කතා කරන්නෙ අවශ්ය නම් පමණයි
කොමිසම මොක උනත් ලේකම් @NRTG ඈ....මේ ගැටලුව ගැන හොයන්න කොමිසමක් පත් කරන්න කියලා මම යෝජනා කරන්න කැමතියි![]()

