මේ ආර්ථික අර්බුදයෙන් ජයගමු හැමෝම එකතු වෙලා

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    මොකෝ කියන්නේ.
    යමුද පල්සර් 10000ක් අරන් මිරිහානට?
    හැමදේම ආතල් එකට ගන්න තොපිත් එක්ක කොහොමද රටක් හදන්නේ
    Apida yako Prashna Haduwe... Unmane Prashna Haduwe ..
    ප්‍රශ්න හැදුවේ වටේ ඉන්න උන් එකෙක්ට විතරක් බනින්න එපා
    කාටවත සාප කරල බැනල අඩල ආර්ථික අර්බුදයෙන් ගොඩ එන්ඩ බැ, සජිත් නෙමේ අනුර ආවත් උන්ට මේ ටිකවත් කරගන්ඩ බැ..

    1 රටක් ව්දිහට අපිට කරන්ට් ගැටලුවක් තියෙනවනම් අපි බලාගාර හදන්ඩයි ඕන නැතුව කාට හරි බැන්නට කරන්ට් එන්නෙ නැ,

    2 ඩොලර් ආදායම මදි නම් ආනයන සිමා කිරිම සහ විදේශ රැකියා වලට යන්ඩ වෙනව සරල විසදුම්


    පිනට කන්ඩ ගේ මුල්ලෙ ලැගන් නැ නැ නැ නැ නැ ගගා ඉදල වැඩක් වෙන්නෙ නැ මොකටවත් ගොඩ ගන්ඩ බැ..
    මේ කතාවට නම් රෙස්පෙක්ට්
    @thaweesha
    උබ ඔය බන කතා කියන්නේ නැහැ පොහොට්ටුව අද ඉන්නේ විපක්ශයේ නම්
    එහෙනම් මේ වෙද්දී හැමදාම මිනිස්සු පාරට බස්සවලා, රාජ්‍ය සේවකයෝ ටික කුලප්පු කරවලා ස්ට්‍රයික් කරවලා, තට්ට ඝන සේනාව අවුස්සලා හෙන ජවුසමක් නටලා රටම ගිනි තියනවා
    යහපාලන කාලේ කරපු බලු වැඩ මතකනේ

    ඒ නිසා එකට එකතු වෙලා ජයගමු වගේ බයිලා කියවන්න ඕන නැහැ
    කතාව ඇත්ත එත් මේ වෙලාවේ රට තවත් ගිනි තියල වැඩක් නෑ
    අැයි රාජපුක්ෂ ණය අරන් වැඩ පෙන්නල ඉවරද?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣නාමල්ව ජනපති කරන්න බැරි වෙයිද?🤣🤣🤣🤣🤣


    හුත්තක් කියනවා වර්තමාන ප්‍රශ්නය පමණක් විසදමු ඊටපස්සේ ඊලග ජනාදිපති ගැන හිතමු

    අර්බුද නිර්මාණය කර බලයට පැමිනෙන්නා, අර්බුද වලින්ම විනාශ වී යයි
    මහ බැංකුව මංකොල්ල කෑවේ ගෝටා ද ?
    අපි හම්බ කරොත් අපි කනවා කිව්ව අයට දැන්, අපි හම්බ කරත් කන්න බෑ නේද?
    සමහර අය හිතන් ඉන්නවා, දේශපාලනය ගැන කතා කරොත් එක තමන්ගේ සමාජ තත්ත්වය බාල වෙනවා කියලා.
    " අනේ මම politics ගැන interest නෑ. අපි අපේ වැඩක් බලන් පාඩුවේ ඉන්නවා. ඔය කවුරු ආවත් ඔච්චර තමා. මේ රට හදන්න බෑ."
    ඕවා තමා එයාලගේ අදහස්. එත් ඔබ වනගත වෙලා නැත්තන්, රටේ සමාජ ආර්ථිකය පරිභෝජනය කරනවා නම්, ඔබ ඉබේම දේශපාලන ජිවියෙක් බවට පත් වෙනවා, මොකද ඔබ අද රෑට කනවද නැද්ද, නැත්තන් හෙට කොහෙවත් නැති රටකින් වෙඩි කාලා මැරෙනවද කියලා තීරණය කරන්නේ දේශපාලනය විසින් නිසා.
    අපි කැමති උනත් නැතත් අපි දේශපාලනයේ කොටසක් වෙලා ඉවරයි.
    ඒ නිසා තමන්ගේ වගකීම හරියට ඉටු කරන්න.
    පුලුවන් හැමවෙලේම හරි දේට හරිත් වැරදි දේට වැරදිත් කියන්න, voice කරන්න පුලුවන් වෙන්න.
    සාධාරණය, අසාධාරණය දැක දැක ඇස් කන් පියන් ඉන්න එපා.
    ඒම නැත්තන් ඔයාලා අනිත් අය අරගල කරලා ගන්න යහපත් සමාජයේ free riders ලා ටිකක් විතරක් වෙනවා.
    අවුලක් නෑ ඒම free riders ලා තියන් හරි යහපත් සමාජයක් දේශපාලනයක් ගොඩ නගා ගත්ත නම්.
    එත් දවසක අවාසනාවකට , අපි වෙනුවෙන් ඔයාලා වෙනුවෙන් කරන අරගලයට ඔලු ගෙඩි මදි උනොත්, ඔයාලාට හම්බ කරත් ඔයාලට කන්න බැරි, තමන්ගේ ලමයට වයසක අම්මා තාත්තාට එයාලා කන්න ආස දේවල් කන්න දෙන්න බැරි, යුතුකම් ඉටු කරන්න අමාරු වෙන දවසක් එයි, කොච්චර හොද වාහනයක් තිබ්බත් ඒකට තෙල් ටික නැති වෙයි, තියන තෙල් ටික ගහන්නත් මහ රෑ 12 - 1 වෙනකන් ශෙඩ් එකේ පොලිමේ ඉන්න වෙයි, අද ඊයේ වගේ.
    අපි හැමොටම voice එකක් තියනවා , හඩ අඩු, හඩ වැඩි හැම voice එකක්ම වැදගත්.
    We all do have a voice , and it does matter.
    ඔහු හරි, මේ අර්බුදය ඔහු විසින් නිර්මාණය කල දෙයක් නෙවේ. අපි විසින්ම නිර්මාණය කරගත්ත දෙයක්.
    ඒ නිසා, ඔබගේ ඡන්දය / විරෝධය මොලයෙන් කල්පනා කර, හෘද සාක්ෂියට එකගව භාවිතා කරන්න.



    - Copied from FB
    හඩ තුබුනම ප්‍රශ්න විසදෙනවා නම් විජේවීර තාමත් ජිවතුන් අතර
    අපිට දෙන්න අපි කොරල පෙන්වන්නම් කිව්වේ විහිළුවට වෙන්න ඇති
    බලයට එන්න ඕන දෙයක් කියන්න පුළුවන්
    ඵතකොට බයි පොන්ස් විරුවෙක් කියල ගෙනාවේ වැඩ බැරි පොන්නයෙක්ද?උෟ ජනපති වුනේ උන්ගේ නඩු ටික අයින් කරගන්න විතරද?


    මොකක්ද නඩුව? dual citizenship ද?
     

    Similar threads