
thnkx machn bump ekataබම්ප්
Kandy Sinhala Kada Monada ?
thnkx machn bump ekatabump
mekata uththare mokadda machanla
naiyama sinhalayo aduraganne kohomada kiyala. Tawa tika kalakin udarata minissu apita kiyaawi ban un thamai niyama sinhala api kawalam kiyala.
Minissunge evolutionary gathiyak ban groups walata bedena eka
Okkoma 'hambayo' and 'thambiyo' lankawen nathiunot udarata pahatharata kiyala aniwa bedenawa.edaata raten yanna wenne ubatai matai
thnkx machn bump ekatabump මචං
thnkx machn bump ekatabump bump bump...

thnkx machn bump ekatabump
මා හිතවත් එළකිරි සිංහල මිතුරනි
මට ඔය සියලු දෙනාගෙන්ම විශේෂ ඉල්ලීමක් කරන්න තියෙනවා....
මේ එළබෙන අලුත් අවුරුදු සමයේ සිංහල අපිට සිංහල ජාතිය නගා සිටවන්න කරන්න පුළුවන් දේවල් ගොඩයි.....
අපි ටෝයියෝ බයියෝ කියලා බොරුවට නම් ගහල වලි දාලා බෙදුනට උබල අපි ඔක්කොම සිංහලයෝ කියලා මතක තියා ගනිල්ලා...
ආණ්ඩු පෙරලෙයි දහස් ගානක් එත් අපි සිංහලකම රැක ගන්න ඕනේ.
ඒක අපි එකිනෙකට තියෙන වගකීමක්.එකෙන් සින්හලයෝන්ට ගැලවෙන්න බෑ.
පේනවනේ අනිත් දෙමල මුස්ලිම් ජාතින් එකතු වෙලා ඉද්දිත් අපි සිංහල උන්ම දෙකට බෙදෙන්න හදන හැටි.
මන් මේ ත්රෙඩ් එක දැම්මේ මේ ඉල්ලීම කරන්න උබලගෙන්.
මේ අවුරුදු කාලේ ඔය මුස්ලිම් කඩවලට රිංගන්න එපා.
කෙල්ල යන්න හදයි ලස්සන ඇදුම් තියෙනවා කියලා.... අම්මා යන්න හදයි ලස්සන ඇදුම් තියෙනවා කියලා.එත් තේරුම් කරලා දීපන් මචන්ලා......
සිංහල කඩ ඕනේ තරම් තියෙනවනේ.
එහෙම එකේ තව හම්බ පල්ලි ගහන්නයි උන්ගේ දේවල් පෝෂණය කරන්නයි අපි දායක වෙන්න ඕනේ නෑනේ.
තව එකක් සිංහල අපිට හලාල් ඉලව්වක් ඕනේ නැනේ.
හලාල් සහතිකය තියෙන නිෂ්පාදන දැන් අඩුයි.ඒවා පිළිබද සැලකිලිමත් වෙලා භාණ්ඩ මිලදී ගන්න.
මට මතකයි එළකිරි එකේම ත්රෙඩ් එකක් තිබ්බා සිංහල කඩවල නම් දාලා.ඒවා මන් මේකෙම පොස්ට් එක දාන්න බලන්නම්.
සිංහල උබලට සිංහල ජාතිය වෙනුවෙන් කරන්න පුළුවන් දෙයක් මන් මේ කිව්වේ.
මට බනින උන් බැනපල්ලා....
එත් එකෙක් දෙන්නෙක් හරි මන් කියන්න හදන දේ තේරුම් ගනිනේ.
තව කෙනෙක්ට මේක දකින්න බම්ප් පාරකුත් දාලම යන්න.



