මේ කැමරාව කොහොමද?...මෙයා ලංකාවට එවන්නම්ලු

pincky1234

Member
May 6, 2012
27
0
0
hamathaninma ganne naethuwa japan welin genna ganna....normal shopping karana site ekakata kiwwama samahara japanesela hoyala denawa...mamath gaththe ehemai...
kedunoth aparade....
 

pincky1234

Member
May 6, 2012
27
0
0
chainese unath grade thiyanawa...japan wela vikunana chinese eka made in china unata teqnlogy Japan...factory thiyenne china kiyana eka witharai....mama gaththe fashion site ekakin....request ekak karala....ganna eke kedenne nethi ekak ganna...
 

kasunpb

Member
May 6, 2012
18
0
0
Pincky mokakda e site eka lelllyrally.jp da??mamath gaththe eken request ekak karala....
machang eken ahala balapan...