oke machan ude kama kana welawata kala paya 2kakin ekai, ita passe dawal kama kana welawata kala paya 2kakin ekai, aye ra kama kana welawata kala paya 2kakin 1kai araganna ona neda(oya kama kana wel athareth paratharayak tiyanawa paya 6 or 8k mata hariyata mathaka naha), oya 3nama kalama age suger wenas wena widiya gana hoda idea ekak ganna puluwan, normal suger test ekata wada oka accurate wadiy kiyalai mata oka genna kiwa doctor nam kiwe, levels keeyata tiyenna onada kiyana eka nam mata dan mathaka naha.