මේ තියෙන්නෙ මචං බඩු - මේ ජම්පර් දෙක මොකක්ද?

AnuradhaRa

Well-known member
  • User Manual එකක් තාම හොයාගන්න බැරි වුණානෙ :dull:


    ZQak9JE.jpg
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • oya ethanama laga kotu dekek gahala tiyenne e jumper eke details thama. loku karala dapan image ekak wistara kiyananm
    නෙට් එකෙන් ගත්තෙ, වෙන ලොකු එකක් තිබුණෙ නෑ බං...
    මගේ බෝඩ් එකේ පොටෝ එකක් ගහල බලන්න වෙන්නෙ... :yes:
     
    • Dislike
    Reactions: LANKAT