මේ දවස් ටිකේ ඉන්ටර්නෙට් අවුල්ද? මචන්ලා මේ දවස් වල ඉන්ටනෙට් අවුලක් එහෙම තියනවද? මොකද slt වල port open කරන්න බැහැ. yahoo.com ping කලත් time out යනවා. හොට් ලයින් කතා කලත් වැඩක් නෑ. උන් මෙලෝ හසරක් දන්නෙ නෑ.