මේ දවස් වල Whatsapp Hack වෙනවනෙ මාර විදිහට

Martian Professor

Well-known member
  • Dec 4, 2024
    2,579
    3,333
    113
    Ape mallige ekath Hack una.. Code eka awalu awa gaman logout wela.. aye aran two step da gaththa.. Helakuru dagaththata passe thama wela thiyenne.. Mn mongalayata kiuwa oya magula daanna epa kiyala.. Ahuwe nane