මේ පොඩි කර්මාන්තය පටන් ගන්න බෑනේ ලංකාව නරියන්ට

Rsupun

Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    china gena eka nemei waradda, pagawa deela tax aduwen custom eken pannana puluwan kama.
    samaharak import badu walata hari tax eka waduna nam ewa lakawe nishpadanaya karala tharanagayak denna puluwan.
    Oka karanne Podi minissu name neh
    Loku loku eun neh karanne
    Sini walin
    Sudu lunu walin game gahuwe
    Podi minissu da
    Okkoma political party’s sambanda un neh
    One ma deka uda level eka hadekam yata levels hadanna be
     
    • Like
    Reactions: Any.key

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,985
    113
    china gena eka nemei waradda, pagawa deela tax aduwen custom eken pannana puluwan kama.
    godak import badu walata hari tax eka waduna nam ewa lakawe nishpadanaya karala tharanagayak denna puluwan.
    Reason for rich Custom staffs ,

    I know one guy age 25, married , private university educated, luxury car & house owner, every week end hotel outing, per year 2-3 times out for abroad touring.
    his father was a custom officer who earned 100,000+ per day in 2000s.
    He was a clerk who duty entry allocation. If need file send to Familiar Custom Superintendent, he charged.