චිනෙන් ගෙන්න අවසර දුන්නේ කවුදමේ oil filter , ඉස්සර තිබ්බලු Maradana air filter හදන පොඩි සමාගමක්. හැම දේම චීනෙන් අඩුවට ගෙනල්ල දාලා ඒක වැහිල ගිහින් .
එතකොට ජෙප්පො අනෙක් පැත්තෙන් ගිනි තිබ්බා... ඉවරෙටම ඉවරයිචිනෙන් ගෙන්න අවසර දුන්නේ කවුද
74 තිස්සේ රට කරපු ඇත්තෝ තමා
ඔහොම තමා වියාපාර නගා හිටෝලා කොමිස් වලට කොස්සේ ඉදන් සරුන්ගලේ ඇල්පෙන්ත්ත වෙනකම් ගෙන්නෙ චිනාගෙන් තමා
අරගලේ ස්පිරිට් එකදබෑ අපිට ඕනෙ කෙලින්ම රොකට් එකක් යවන්න ! රජයෙන් සහයෝගය නති එකයි අවුල!
අනේ පලයං..චීනෙන් නෙමෙයි කොමිස් ගහන්නේ තොපි අදටත් පුක දෙන ඉන්දියාවෙන්.චීනේ කවදත් හැදෙන රටවල් වලට උදව් කරේ හරිම කැමැත්තෙන්..ඒකයි සිරිමාවෝ ඉන්න කාලෙත් චීනේ ලංකාවට සැලකුවේ..තොපි හොර බිස්නස් කරන්න ඉන්දියාව ලං කරගත්තට චීනේ පලිද?චිනෙන් ගෙන්න අවසර දුන්නේ කවුද
74 තිස්සේ රට කරපු ඇත්තෝ තමා
ඔහොම තමා වියාපාර නගා හිටෝලා කොමිස් වලට කොස්සේ ඉදන් සරුන්ගලේ ඇල්පෙන්ත්ත වෙනකම් ගෙන්නෙ චිනාගෙන් තමා
මයිනාගේ පුතෙක් ඔක හැදුවානම් ඔන්න බලන්න තිබ්බාබෑ අපිට ඕනෙ කෙලින්ම රොකට් එකක් යවන්න ! රජයෙන් සහයෝගය නති එකයි අවුල!
ඔව් බන් මගේ මයිනා මගේ මාමා නෙහ්අනේ පලයං..චීනෙන් නෙමෙයි කොමිස් ගහන්නේ තොපි අදටත් පුක දෙන ඉන්දියාවෙන්.චීනේ කවදත් හැදෙන රටවල් වලට උදව් කරේ හරිම කැමැත්තෙන්..ඒකයි සිරිමාවෝ ඉන්න කාලෙත් චීනේ ලංකාවට සැලකුවේ..තොපි හොර බිස්නස් කරන්න ඉන්දියාව ලං කරගත්තට චීනේ පලිද?
මට වෙලාවක් නෑ උඹල වගේ මෝඩ කැවුමෝ හුරතල් කරන්න.රෑට නිදාගන්න කලින් හරි හිතල බලපං ලංකාවට දියුණු වෙනවට අකමැති චීනයද,ඉන්දියාවද කියලා..මේ තරම් කල් ලංකාවට මිතුරු වේසයෙන් හතුරුකම් කරල තියෙන්නේ චීනෙද ඉන්දියාවද..ළගම ඉන්න මිතුරා තමා කෙලවන්නේ දුරින් ඉන්න හතුරට වඩා..මයිනාගේ පුතෙක් ඔක හැදුවානම් ඔන්න බලන්න තිබ්බා
ඔව් බන් මගේ මයිනා මගේ මාමා නෙහ්
ඉන්දියාවට චිනේට රටේ කැලි කැලි වික්කේ එක නෙහ්
තව සංවර්දනය කරන්න තියන්වා ඒ ඉතුරු ටිකත් දෙගොලොන්ට දිලා දාමු![]()
බෑ අපිට ඕනෙ කෙලින්ම රොකට් එකක් යවන්න ! රජයෙන් සහයෝගය නති එකයි අවුල!
කොහ්න්ද බන් මේ වට හිනා වෙන්න්න ඔනේමට වෙලාවක් නෑ උඹල වගේ මෝඩ කැවුමෝ හුරතල් කරන්න.රෑට නිදාගන්න කලින් හරි හිතල බලපං ලංකාවට දියුණු වෙනවට අකමැති චීනයද,ඉන්දියාවද කියලා..මේ තරම් කල් ලංකාවට මිතුරු වේසයෙන් හතුරුකම් කරල තියෙන්නේ චීනෙද ඉන්දියාවද..ළගම ඉන්න මිතුරා තමා කෙලවන්නේ දුරින් ඉන්න හතුරට වඩා..
ගෝඨා ජනපති සටනට ඵනව කියල ඉන්දියන් රෝ කාරයෝ දැනගත්ත ගමන් කොහෙවත් ඉන්න ISIS කාරයෝ පාස්කුවට බෝම්බ පිපිරුවා.ටුවරිසම් නැත්තටම නැති කරා..උන් දන්නවා ලංකාව වැටෙන්න කරන්න තියෙන හොඳම දේ ඒක කියලා..ගෝටා අැවිත් ඉන්දියන් කහ ගේන ඵක නැවැත්තුවහම උන්ට තවත් දාඩිය දැම්මා..ඊට පස්සේ ඉඳන් වුන දේවල් ඵකින් ඵකට හිතල බලපං..චීන පෝර ගූ පෝර කරේ කවුද..ඒකේ පිටිපස්සෙ හිටියේ කිලි මහාරාජගේ සිරසයි ජෙප්පොයි..උඹ හිතන්නේ ඒ රටට අාදරේට කියලද..මේවා ඔක්කොම ඉන්දියාවේ ගේම්..උඹල වගේ මෝඩ කැවුමෝ සුද්දගෙ කාලේ ඉඳන් ඵක ඵකාගේ ලණු ගිලින්න දස්සයෝ..
චීනෙට තොපේ ඉඩම් වැඩක් නෑ..තොපි තමා ණය වල හිලව්වට චීනෙට ඉඩම් දුන්නේ..ජහපාළුවෝ තමා ඒක පටන් ගත්තේ කරන්න..
![]()
පෝර්ට් සිටි කියන්නෙ මුහුදේ හදපු ඉඩමක්..ඒ වගේ දෙයක් තොපිට තනි වියදමකින් කරන්න බෑ තව අවුරුදු 100ක් ගියත්..ඒත් ඒක චීනෙන් කරා..ඒකෙන් තොපිට වෙන්නේ වාසියක් මිසක් අවාසියක් නෙමෙයි..ඒ වගේ දෙයකින් රටට හොඳක් වෙන්නේ නෑ කියනවනම් උඹ තනිකරම කුහක JVP කාරයෙක්.
චීන කියන්නේ අපේ වහල්ලුනේ අපි ඉල්ලන ඒක උන් හදලා දෙන්න ඕනි තමා.මට වෙලාවක් නෑ උඹල වගේ මෝඩ කැවුමෝ හුරතල් කරන්න.රෑට නිදාගන්න කලින් හරි හිතල බලපං ලංකාවට දියුණු වෙනවට අකමැති චීනයද,ඉන්දියාවද කියලා..මේ තරම් කල් ලංකාවට මිතුරු වේසයෙන් හතුරුකම් කරල තියෙන්නේ චීනෙද ඉන්දියාවද..ළගම ඉන්න මිතුරා තමා කෙලවන්නේ දුරින් ඉන්න හතුරට වඩා..
ගෝඨා ජනපති සටනට ඵනව කියල ඉන්දියන් රෝ කාරයෝ දැනගත්ත ගමන් කොහෙවත් ඉන්න ISIS කාරයෝ පාස්කුවට බෝම්බ පිපිරුවා.ටුවරිසම් නැත්තටම නැති කරා..උන් දන්නවා ලංකාව වැටෙන්න කරන්න තියෙන හොඳම දේ ඒක කියලා..ගෝටා අැවිත් ඉන්දියන් කහ ගේන ඵක නැවැත්තුවහම උන්ට තවත් දාඩිය දැම්මා..ඊට පස්සේ ඉඳන් වුන දේවල් ඵකින් ඵකට හිතල බලපං..චීන පෝර ගූ පෝර කරේ කවුද..ඒකේ පිටිපස්සෙ හිටියේ කිලි මහාරාජගේ සිරසයි ජෙප්පොයි..උඹ හිතන්නේ ඒ රටට අාදරේට කියලද..මේවා ඔක්කොම ඉන්දියාවේ ගේම්..උඹල වගේ මෝඩ කැවුමෝ සුද්දගෙ කාලේ ඉඳන් ඵක ඵකාගේ ලණු ගිලින්න දස්සයෝ..
චීනෙට තොපේ ඉඩම් වැඩක් නෑ..තොපි තමා ණය වල හිලව්වට චීනෙට ඉඩම් දුන්නේ..ජහපාළුවෝ තමා ඒක පටන් ගත්තේ කරන්න..
![]()
පෝර්ට් සිටි කියන්නෙ මුහුදේ හදපු ඉඩමක්..ඒ වගේ දෙයක් තොපිට තනි වියදමකින් කරන්න බෑ තව අවුරුදු 100ක් ගියත්..ඒත් ඒක චීනෙන් කරා..ඒකෙන් තොපිට වෙන්නේ වාසියක් මිසක් අවාසියක් නෙමෙයි..ඒ වගේ දෙයකින් රටට හොඳක් වෙන්නේ නෑ කියනවනම් උඹ තනිකරම කුහක JVP කාරයෙක්.
මුන් තමා රාජපක්ශලා වහල්ලු බන්චීන කියන්නේ අපේ වහල්ලුනේ අපි ඉල්ලන ඒක උන් හදලා දෙන්න ඕනි තමා.
china gena eka nemei waradda, pagawa deela tax aduwen custom eken pannana puluwan kama.මේ oil filter , ඉස්සර තිබ්බලු Maradana air filter හදන පොඩි සමාගමක්. හැම දේම චීනෙන් අඩුවට ගෙනල්ල දාලා ඒක වැහිල ගිහින් .