මේ බලපන් මේ කෙල්ල කතා කරන ලස්සන. මට මේකිව බඳින්න තියෙනව නම්. 
මේ video එක අද දවසට හිතුන හිතුන පාරට බැලුවා.
මේ video එක අද දවසට හිතුන හිතුන පාරට බැලුවා.
බලල අතේ ගැහුවද??අද දවසට හිතුන හිතුන පාරට බැලුවා
අතේ ගහන්න නෙමෙයි බන්. මට ඒකිට නළලට කිස් එකක් දීලා ඒකි කැමති නම් තොලක් දාන්න තිබ්බ නම් හොඳටම ඇති.බලල අතේ ගැහුවද??
ඊයෙත් මෙකි ගැන උඹ ඔහොම කියල තිබ්බ නේද වෙන ත්රෙඩ් එකක...අතේ ගහන්න නෙමෙයි බන්. මට ඒකිට නළලට කිස් එකක් දීලා ඒකි කැමති නම් තොලක් දාන්න තිබ්බ නම් හොඳටම ඇති.![]()
උඹට මොකද වුනේ?අතේ ගහන්න නෙමෙයි බන්. මට ඒකිට නළලට කිස් එකක් දීලා ඒකි කැමති නම් තොලක් දාන්න තිබ්බ නම් හොඳටම ඇති.![]()
මේ බලපන් මේ කෙල්ල කතා කරන ලස්සන. මට මේකිව බඳින්න තියෙනව නම්.
මේ video එක අද දවසට හිතුන හිතුන පාරට බැලුවා.![]()
මු ලෙඩින්..උඹට මොකද වුනේ?
මේ බලපන් මේ කෙල්ල කතා කරන ලස්සන. මට මේකිව බඳින්න තියෙනව නම්.
මේ video එක අද දවසට හිතුන හිතුන පාරට බැලුවා.![]()

ලව් කරනවලු,හදවතින්උඹට මොකද වුනේ?

eth bn garmant kali set na bn
educated wenna oni
ubath garment level nm set
blhn meki![]()
campus ekk kellek bnමේත් පානදුරේ වගේ පැත්තක ගොබ්බ කෙල්ලෙක් තමයි යකෝ
ඕකිගේ තාත්තා එක්කෝ ටුක් එලෝනවා ඇති නැත්තන් මේසන් බාස් කෙනෙක් වෙන්න ඇති

උඹට මොකද වුනේ?