ubata awulakata thiyenne mom and sis neh.. sis wa nam thabekata ganan ganna epa. eya mona katha kiwwath ubata aniwa ekita wada uda thanakata yanna puluwan. eka ekith dannawa athi. bank eken job ekak nam AL karala iwarawela nikam wunath hoyagaththaki. man danna mage yaluwo godak ehema bank eke wada karanawa. so ewwata salenna epa. barima nam banapanko thamuseta hari amaruwa neda mama igena gannawata kiyala..
amma genanam kiyanna thiyenne ammala ohoma thama kiyala.. uba 2nd eke revision eke hodata wada karapan. ethakota amma ube hoda kiyala uba up karala gani. kohomath ammala oya kiyana katha echchara hithala kiyana ewwa newe. ape nangith me para karanawa. eyath hariyata wada karala ne. so ammath kiyala thiyenne danna ayata eya echchara wada karala na kiyala. ammage kate koi welaweth nangi wada karapu nathi eka ganamai.. math ekka kathawata watunoth eke godak welawata nangi gena thama kiyanne, ammala ehema thama. e uba gena godak hithana nisa. wada karanakota uba godayanawa wage therenawa nam ammala worry wena eka aduwenawa. ethakota uba oya kiyenawa wage amma ehema katha karana eka nawathinawa.. so second ekata hodata mahansi weyan 1st eken goda yanna barinam. man ath dakeemen kiyanne.