මේ විදියට තදම කළු (JET BLACK) පාට තියෙන කෙල්ලෝ ලස්සනයිද නැද්ද?

LINDA_ADERSON_22

Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,357
    30,155
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මුංගේ ගඳට ගහන්න නං ගඳක් ලොවෙත් නෑ. බස්වල කෝච්චිවල යනකොට සෙට්වෙනවා ගෑවිලා ඉන්න ටිකටත් ගඳ පාස්වෙනවා පැයක් දෙකක් යනකන් උංගේ ගඳයි🤢🤮🤮🤮
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    dodol-1-1024x680.png


    කට්ට කළු ලලනාවන්ගේ යෝනි මාර්ගය, ගුද මා‍ර් ගය ඉතා තද රතු පැහැයෙන් දිස් වෙනවලු... ආයිබෝං....

    1699867693953.jpeg
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    රෑ වෙලාවක දැක්කොත් බය වෙනවා තඩි හොලමනක් කියලා 🥴 🥴 🥴. පට්ට ගඳත් ඇති :sick::sick::sick::sick:. ඕවා සෙට් කරන් කළුවර වෙලාවට හිල හොයාගන්නත් බැරුව අනාත වෙන්නයි වෙන්නේ. ගඳෙන් තමයි කළුවර වෙලාවට හිල හොයාගන්න වෙන්නේ 😹 😹 😹 😹
     

    sathmal

    Well-known member
  • Jun 30, 2012
    1,206
    957
    113
    මුංගේ ගඳට ගහන්න නං ගඳක් ලොවෙත් නෑ. බස්වල කෝච්චිවල යනකොට සෙට්වෙනවා ගෑවිලා ඉන්න ටිකටත් ගඳ පාස්වෙනවා පැයක් දෙකක් යනකන් උංගේ ගඳයි🤢🤮🤮🤮
    මට තියන ප්‍රශ්නෙ අප්‍රිකානු ගෑනුත් එක්ක ගියේ මොන බස් එකේද කියල....
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    මුංගේ ගඳට ගහන්න නං ගඳක් ලොවෙත් නෑ. බස්වල කෝච්චිවල යනකොට සෙට්වෙනවා ගෑවිලා ඉන්න ටිකටත් ගඳ පාස්වෙනවා පැයක් දෙකක් යනකන් උංගේ ගඳයි🤢🤮🤮🤮
    Uba gawa curry gadayi kiyanawa athi un
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,357
    30,155
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    Uba gawa curry gadayi kiyanawa athi un
    අපි කෑම වලට තුනපහ දාන්නේ නෑ 😐 ඉතින් එහෙම ගඳ නෑ.

    සමහර කලු ගෑනුන්ගෙන් එන ගඳනං දරාගන්න බෑ. මාසයක් දෙකක් නාපු නැති මනුස්ස ගඳ එන්නේ. උහුලන්න බෑ වමනෙට එනවා. 🤢🤮

    මට තියන ප්‍රශ්නෙ අප්‍රිකානු ගෑනුත් එක්ක ගියේ මොන බස් එකේද කියල....
    උඹ හිතුවද කෙන්යා සුදු උන් ඉන්නව කියල🤔
    ------ Post added on Nov 13, 2023 at 3:38 PM
     

    sathmal

    Well-known member
  • Jun 30, 2012
    1,206
    957
    113
    අපි කෑම වලට තුනපහ දාන්නේ නෑ 😐 ඉතින් එහෙම ගඳ නෑ.

    සමහර කලු ගෑනුන්ගෙන් එන ගඳනං දරාගන්න බෑ. මාසයක් දෙකක් නාපු නැති මනුස්ස ගඳ එන්නේ. උහුලන්න බෑ වමනෙට එනවා. 🤢🤮


    උඹ හිතුවද කෙන්යා සුදු උන් ඉන්නව කියල🤔
    ------ Post added on Nov 13, 2023 at 3:38 PM

    අපි කෑම වලට තුනපහ දාන්නේ නෑ 😐 ඉතින් එහෙම ගඳ නෑ.

    සමහර කලු ගෑනුන්ගෙන් එන ගඳනං දරාගන්න බෑ. මාසයක් දෙකක් නාපු නැති මනුස්ස ගඳ එන්නේ. උහුලන්න බෑ වමනෙට එනවා. 🤢🤮


    උඹ හිතුවද කෙන්යා සුදු උන් ඉන්නව කියල🤔
    ------ Post added on Nov 13, 2023 at 3:38 PM
    කවුද දන්නෙ උබ අප්‍රිකාවේ කියල...

    ගහන්න කලින් පැය ගානක් නාවන්න වෙනවා.... මොකද.. කෙන්යාවෙ සුදු කෑලි ඉන්නව කියලයි ගහන්න..
    ------ Post added on Nov 13, 2023 at 4:48 PM
     

    firerix

    Well-known member
  • Jan 29, 2018
    3,179
    4,437
    113
    මම date කරලා තියනවා ආසාවට ..පොඩ්ඩක් cleanliness අඩුයි තමයි නමුත් hygiene අතින් නම් අවූලක්නැ.. නාන්නේ එහෙම දවස් දෙකකට සැරයක් වගේ ..ඇරගන්ස් ගතිය වැඩි ..සෙක්ස් නම් ඉතින් කියල වැඩක් නැ අපිට කන්ට්‍රෝල් කරගනන් අමාරුයි ..total conclusion එකනම් ආතල්ගන්න බඩු ගහන්න හොදයි ..බදින්න හොර ෂොට් එකක් වගේ තියාගන ඉන්න නම් හරියන්නේ නැ ..තැනකට ගෙනියන්නත් අමාරුයි වටේඉන්න උන් කෙල පෙරනවා ..
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,306
    15,393
    113
    කළු කෙල්ලෝ කැතයි කියන්නේ මට පාටට නෙමේ. මට පාට අවුලක් නෑ. උන්ගේ මුහුණ බලපන් තොල් ලොකුයි අමුතුයි සුදු කෙල්ලන්ගේ ඒ පෙනුම අඩුයි. සුදු කෙල්ලන්ට වඩා ලස්සනයි අර ගේම් ඔෆ් ත්‍රොන්ස් එකේ කොන්ඩේ curl කෙල්ල කලිසිගේ translater විදියට ඉන්නේ ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්. මං කියන්නේ ඒ ලකයට පාට කළු උනාට අවුලක් නෑ. අවුල කළු කෙල්ලන්ගේ ape ලූක් එක මිසක් පාට නෙමේ
    :yes:
     
    • Like
    Reactions: Jalthara Malli

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    දැක්කම එපා වෙනවා
    එහෙම කියන්න එපා. අපි සුදු අයට කැමති. කළු එපා වෙලා. සුදු අයට අනිත් පැත්ත. මට දවසක් beer festival එකකදී Nigerian girl කෙනෙක් හම්බ වුණා, married to white man, they are living in, I think Norwegians county, මට කිව්වා හරි ඉල්ලමක් තියෙනවා ලු, හරි හොද කෙල්ලෙක්, she visited to my apartment also and had some sri lankan foods, because she lived in same building.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    එහෙම කියන්න එපා. අපි සුදු අයට කැමති. කළු එපා වෙලා. සුදු අයට අනිත් පැත්ත. මට දවසක් beer festival එකකදී Nigerian girl කෙනෙක් හම්බ වුණා, married to white man, they are living in, I think Norwegians county, මට කිව්වා හරි ඉල්ලමක් තියෙනවා ලු, හරි හොද කෙල්ලෙක්, she visited to my apartment also and had some sri lankan foods, because she lived in same building.
    මට නම් අල්ලනේ නැහැ බං මේ කළු පාට
    අනිත් එක African කෙල්ලෝ ගාව අමුතු ගදක් එනවා African හැම කෙල්ලෙක් ගෙන්ම ඒ ගද එනවා නිකන් මි හරකුන්ගේ එන ගද වගේ
     
    • Like
    Reactions: Chimpanzee Putha

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    බැල්ලියෙක්ට ගහනව වගේ තියෙයි නෙහ්
    Zanzibar ගෑණු ළමයෙක් දැක්කොත් නම් මෙහෙම කියන්නේ නැති වෙයි.