මට තියන ප්රශ්නෙ අප්රිකානු ගෑනුත් එක්ක ගියේ මොන බස් එකේද කියල....මුංගේ ගඳට ගහන්න නං ගඳක් ලොවෙත් නෑ. බස්වල කෝච්චිවල යනකොට සෙට්වෙනවා ගෑවිලා ඉන්න ටිකටත් ගඳ පාස්වෙනවා පැයක් දෙකක් යනකන් උංගේ ගඳයි![]()
Uba gawa curry gadayi kiyanawa athi unමුංගේ ගඳට ගහන්න නං ගඳක් ලොවෙත් නෑ. බස්වල කෝච්චිවල යනකොට සෙට්වෙනවා ගෑවිලා ඉන්න ටිකටත් ගඳ පාස්වෙනවා පැයක් දෙකක් යනකන් උංගේ ගඳයි![]()
අපි කෑම වලට තුනපහ දාන්නේ නෑUba gawa curry gadayi kiyanawa athi un
උඹ හිතුවද කෙන්යා සුදු උන් ඉන්නව කියලමට තියන ප්රශ්නෙ අප්රිකානු ගෑනුත් එක්ක ගියේ මොන බස් එකේද කියල....
අපි කෑම වලට තුනපහ දාන්නේ නෑඉතින් එහෙම ගඳ නෑ.
සමහර කලු ගෑනුන්ගෙන් එන ගඳනං දරාගන්න බෑ. මාසයක් දෙකක් නාපු නැති මනුස්ස ගඳ එන්නේ. උහුලන්න බෑ වමනෙට එනවා.
උඹ හිතුවද කෙන්යා සුදු උන් ඉන්නව කියල
------ Post added on Nov 13, 2023 at 3:38 PM
කවුද දන්නෙ උබ අප්රිකාවේ කියල...අපි කෑම වලට තුනපහ දාන්නේ නෑඉතින් එහෙම ගඳ නෑ.
සමහර කලු ගෑනුන්ගෙන් එන ගඳනං දරාගන්න බෑ. මාසයක් දෙකක් නාපු නැති මනුස්ස ගඳ එන්නේ. උහුලන්න බෑ වමනෙට එනවා.
උඹ හිතුවද කෙන්යා සුදු උන් ඉන්නව කියල
------ Post added on Nov 13, 2023 at 3:38 PM
කළු කෙල්ලෝ කැතයි කියන්නේ මට පාටට නෙමේ. මට පාට අවුලක් නෑ. උන්ගේ මුහුණ බලපන් තොල් ලොකුයි අමුතුයි සුදු කෙල්ලන්ගේ ඒ පෙනුම අඩුයි. සුදු කෙල්ලන්ට වඩා ලස්සනයි අර ගේම් ඔෆ් ත්රොන්ස් එකේ කොන්ඩේ curl කෙල්ල කලිසිගේ translater විදියට ඉන්නේ ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්. මං කියන්නේ ඒ ලකයට පාට කළු උනාට අවුලක් නෑ. අවුල කළු කෙල්ලන්ගේ ape ලූක් එක මිසක් පාට නෙමේ

එහෙම කියන්න එපා. අපි සුදු අයට කැමති. කළු එපා වෙලා. සුදු අයට අනිත් පැත්ත. මට දවසක් beer festival එකකදී Nigerian girl කෙනෙක් හම්බ වුණා, married to white man, they are living in, I think Norwegians county, මට කිව්වා හරි ඉල්ලමක් තියෙනවා ලු, හරි හොද කෙල්ලෙක්, she visited to my apartment also and had some sri lankan foods, because she lived in same building.දැක්කම එපා වෙනවා
මට නම් අල්ලනේ නැහැ බං මේ කළු පාටඑහෙම කියන්න එපා. අපි සුදු අයට කැමති. කළු එපා වෙලා. සුදු අයට අනිත් පැත්ත. මට දවසක් beer festival එකකදී Nigerian girl කෙනෙක් හම්බ වුණා, married to white man, they are living in, I think Norwegians county, මට කිව්වා හරි ඉල්ලමක් තියෙනවා ලු, හරි හොද කෙල්ලෙක්, she visited to my apartment also and had some sri lankan foods, because she lived in same building.
Zanzibar ගෑණු ළමයෙක් දැක්කොත් නම් මෙහෙම කියන්නේ නැති වෙයි.බැල්ලියෙක්ට ගහනව වගේ තියෙයි නෙහ්