Thnks for the reply mchoo..Bajaj Discover 100/125cc
සෙල්ෆ් ස්ටාට් තියෙනව. ලඟ 55ක් විතර තෙල් කරනව. ලොකු අවුලක් නෑ. 100 එකනං පුලිං පවර් මදි. 100 එකේ තෙල් කෙරුවාව දන්නෙ නෑ. ඔය දෙකේම ටැංකිය ඉක්මනට දිරල හිල් වෙන සීන් එකක් තියෙනව.
Bajaj Platina
125 එකේ සෙල්ෆ් ස්ටාට් තියෙනව. 2010ට විතර කලින් ආපු මොඩ්ල් වල dts si තියෙනව, xcd 125 එක වෙනුවට තමයි මේක ආවෙ.
ලඟ 60ක් විතර තෙල් කරනව.
ඊට පස්සෙ ආපු මොඩ්ල් එකේ dts si නෑ. ලඟ 55ක් වගේ තමයි කරන්නෙ.
100 එකේ 2015ට විතර පස්සෙ ආපු ඒවයෙ සෙල්ෆ් ස්ටාට් තියෙනව. තෙල් 70ක් විතර කරනව.
සමහර මොඩ්ල් වල. "t" නම්බර් වගේ ආපු ඒවයෙ ඩිස් බේක් තියෙනව. ඒ බයික් එක තමයි මාකට්.
ස්ප්රින් ඉන් ස්ප්රින් ශොක් මොඩ්ල් නිසා ඩිස්කවරිය තරම් කම්ෆටබල් නෑ.
Bajaj CT100
සෙල්ෆ් ස්ටාට් එන්නෙ නෑ. (අලුත්ම ඒවයෙ තියෙනවද කොහෙද)
පෙට්රල් ලඟ 70ක් විතර කරනව. පුලිං පවර් මදි. පෙට්රල් ගේජරයක් නෑ. මේක ගන්නවට වඩා ප්ලැටින 100 එකකට යන එක හොඳයි.
Bajaj Caliber
115cc 110cc මොඩ්ල් දෙකක් තියෙනව. සෙල්ෆ් ස්ටාට් එන්නෙ නෑ... 115cc මාකට් වැඩියි. පෙට්රල් ලඟ 55ක් විතර කරනව. මේකෙත් ඩිස් බ්රේක් ආපු මොඩ්ල් එකකුත් තියෙනව. Ct. 100, ප්ලැටින වලට වඩා කම්ෆටබල්. බයික් එක බරයි. ගියර් වාසිය අඩුයි.
මේවයෙත් දැන් තියෙන ඒවයෙ ටැංකි දිරල තියෙන්නෙ...
ඔය හැම එකේම පාට්ස් කිසිම කරදරයක් නැතුව තියෙනව....
ඕවත් බයික් බන්
135 ek thel krnne 45k wgenm pocket ekt amruii wgee... 100 or 125 eknam iita wdaa krnv neda.?? kochchrk krnvd dnna..මට ct100 එකක් කලින් තිබ්බා .තෙල් නම් 70 ට වඩා කරනවා .ඒත් self start නෑ ,තෙල් මීටරේ නෑ ,බයික් එකේ 60 ට වඩා යද්දී comfotable නෑ.
දැන් තියෙන්නේ discover 135 .තෙල් 45 ක් වගේ කරන්නේ .self start ,disk බ්රේක්,තෙල් මීටර් ඔක්කොම තියෙනවා.
පරන පෝස්ට් අවුස්සනවට සමාවෙන්න.Bajaj Discover 100/125cc
සෙල්ෆ් ස්ටාට් තියෙනව. ලඟ 55ක් විතර තෙල් කරනව. ලොකු අවුලක් නෑ. 100 එකනං පුලිං පවර් මදි. 100 එකේ තෙල් කෙරුවාව දන්නෙ නෑ. ඔය දෙකේම ටැංකිය ඉක්මනට දිරල හිල් වෙන සීන් එකක් තියෙනව.
Bajaj Platina
125 එකේ සෙල්ෆ් ස්ටාට් තියෙනව. 2010ට විතර කලින් ආපු මොඩ්ල් වල dts si තියෙනව, xcd 125 එක වෙනුවට තමයි මේක ආවෙ.
ලඟ 60ක් විතර තෙල් කරනව.
ඊට පස්සෙ ආපු මොඩ්ල් එකේ dts si නෑ. ලඟ 55ක් වගේ තමයි කරන්නෙ.
100 එකේ 2015ට විතර පස්සෙ ආපු ඒවයෙ සෙල්ෆ් ස්ටාට් තියෙනව. තෙල් 70ක් විතර කරනව.
සමහර මොඩ්ල් වල. "t" නම්බර් වගේ ආපු ඒවයෙ ඩිස් බේක් තියෙනව. ඒ බයික් එක තමයි මාකට්.
ස්ප්රින් ඉන් ස්ප්රින් ශොක් මොඩ්ල් නිසා ඩිස්කවරිය තරම් කම්ෆටබල් නෑ.
Bajaj CT100
සෙල්ෆ් ස්ටාට් එන්නෙ නෑ. (අලුත්ම ඒවයෙ තියෙනවද කොහෙද)
පෙට්රල් ලඟ 70ක් විතර කරනව. පුලිං පවර් මදි. පෙට්රල් ගේජරයක් නෑ. මේක ගන්නවට වඩා ප්ලැටින 100 එකකට යන එක හොඳයි.
Bajaj Caliber
115cc 110cc මොඩ්ල් දෙකක් තියෙනව. සෙල්ෆ් ස්ටාට් එන්නෙ නෑ... 115cc මාකට් වැඩියි. පෙට්රල් ලඟ 55ක් විතර කරනව. මේකෙත් ඩිස් බ්රේක් ආපු මොඩ්ල් එකකුත් තියෙනව. Ct. 100, ප්ලැටින වලට වඩා කම්ෆටබල්. බයික් එක බරයි. ගියර් වාසිය අඩුයි.
මේවයෙත් දැන් තියෙන ඒවයෙ ටැංකි දිරල තියෙන්නෙ...
ඔය හැම එකේම පාට්ස් කිසිම කරදරයක් නැතුව තියෙනව....
ලොරි ටෝක් දුන්නාට ඕකාට කන්නත් සල්ලි නැතිව ඉන්නේ උබ ලක්ෂ 10 ක් ඉල්ලනවාaccount num ek ewnnam 10lks wthr donate krnna plwnd japan ekk gnna...
ඒකෙ අවුලක් නෑ...පරන පෝස්ට් අවුස්සනවට සමාවෙන්න.
ඒත් ප්ලැටිනා එක ඩිස්කවරි එකට වඩා තෙල් කරනව කියල ෂුවර්ද? නෙට් එකේ තිබුනෙ එක සමානව තෙල් කරනව කියලනෙ.
ශොක් ඇබ්සෝබර් දෙක තමයි වෙනස් කරල බලන්න වෙන්නෙ... ස්ප්රින් ඉන් ස්ප්රින් ශොක් දෙක හාඩ් වැඩියි... ඒක නිසා ගැස්සෙනව...පරණ ඩිස්කවරි වල dts si, ඩිස්ක් බ්රේක් තියෙන ඒව නැද්ද?
ප්ලැටින එකක් ගත්තොත්, මොඩිෆිකේෂන් මොනා හරි කරල කොම්ෆෝට් එක වැඩි කර ගන්න පුලුවන්ද?
Thank you ❤ විස්තර වලට.ඒකෙ අවුලක් නෑ...
Dts si ආපු ප්ලැටින එකනං කොහොමත් කරනව...
මගෙ එකත් 75, 80 වගේ කරල තියෙනව දුර, ලඟ 55යි... Cdi කේස් එක ආවට පස්සෙ ඒ ලෙවල් එකට හදාගන්න මොනව කරලවත් බැරිවුණා..
ඩිස්කවරි පැලිටින එකට වඩානං අඩුයි... මම පාවිච්චි කරල තියෙනව..
ප්ලැටින 125 එකේ එන්ජින් ටයිමින් ඇඩ්වාන්ස් වැඩියි... ඒ නිසා තමයි cdi එහෙමත් හැම එකම හරියන්නෙ නැත්තෙ...
ශොක් ඇබ්සෝබර් දෙක තමයි වෙනස් කරල බලන්න වෙන්නෙ... ස්ප්රින් ඉන් ස්ප්රින් ශොක් දෙක හාඩ් වැඩියි... ඒක නිසා ගැස්සෙනව...
මම ඕක කරන්න ට්රයි කරේ නෑ, බොරු වියදමක් වෙයි කියල හිතුන නිසා...