දන්න එකෙක් හරියටම කියපන් දැනට use කරන phone වලට case එකක් නැද්ද? නැත්තන් ඒවත් register කරන්ඩ ඹිනෙද?
Hipaatuwa Junior member May 25, 2018 61 78 18 Sep 30, 2020 #1 දන්න එකෙක් හරියටම කියපන් දැනට use කරන phone වලට case එකක් නැද්ද? නැත්තන් ඒවත් register කරන්ඩ ඹිනෙද? Reactions: The Kingslayer and D_Mad
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Sep 30, 2020 #2 ow bn mkkakda e seen eka Reactions: Hipaatuwa
Hipaatuwa Junior member May 25, 2018 61 78 18 Sep 30, 2020 #3 hodakolla said: ow bn mkkakda e seen eka Click to expand... ane manda bn therenne e seen eka hariyatama
hodakolla said: ow bn mkkakda e seen eka Click to expand... ane manda bn therenne e seen eka hariyatama
eathilinaprasad Member Jun 14, 2010 22 12 3 Sep 30, 2020 #4 http://www.trc.gov.lk/2014-05-13-13-23-17/press-room/978-notice-to-general-public.html Reactions: The Kingslayer
pdn.ac.lk Well-known member Apr 22, 2012 2,275 2,399 113 Sep 30, 2020 #5 eathilinaprasad said: http://www.trc.gov.lk/2014-05-13-13-23-17/press-room/978-notice-to-general-public.html Click to expand... read this
eathilinaprasad said: http://www.trc.gov.lk/2014-05-13-13-23-17/press-room/978-notice-to-general-public.html Click to expand... read this
Lankaputhra16 Well-known member Oct 12, 2016 4,178 5,232 113 කහටගස්දිගිලිය Sep 30, 2020 #6 Sinhalunta kelWenna yanne.. 69 lakshe ponna sardin bai weasawunge privacy iwarai
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Sep 30, 2020 #7 දැනට තියෙන ඒවට අවුලක් නෑ.. මට හිතෙන විදියට ඔය නීතිය දැම්මට පස්සෙ රිලීස් වෙන ෆෝන්ස් IMEI එකෙන් ඩිටෙක්ට් කරල බ්ලොක් කරයි TRC රෙජිස්ටර් වෙලා නැත්නම්. Reactions: XpressM, lasankandy and The Kingslayer
දැනට තියෙන ඒවට අවුලක් නෑ.. මට හිතෙන විදියට ඔය නීතිය දැම්මට පස්සෙ රිලීස් වෙන ෆෝන්ස් IMEI එකෙන් ඩිටෙක්ට් කරල බ්ලොක් කරයි TRC රෙජිස්ටර් වෙලා නැත්නම්.
Naruto7 Well-known member Dec 13, 2011 4,311 1,867 113 ~අනන්තයෙ~ Sep 30, 2020 #8 Vehicle license wage phone ekath thamange namata register karanna one. Eeta passe yearly tax ekak gewanna one phone eka use karanawata. Reactions: Hipaatuwa
Vehicle license wage phone ekath thamange namata register karanna one. Eeta passe yearly tax ekak gewanna one phone eka use karanawata.
A abu0094 Active member Mar 28, 2015 241 136 43 Oct 1, 2020 #9 BALANNA OKA Attachments Notice-to-the-General-Public-S1.jpg 157.7 KB · Views: 66 Reactions: Hipaatuwa