යකොඕ බඩ රිදෙනවා හිනා වෙලාම.. බිව්වම ආතල් එක

mottaya

Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    Meke inne oyaa Neda?:lol:
    aozPYqe_460sa.gif

    :rofl:
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    kawda hinaune? paw me manussaya..:( bite karala aathal ganna eka ekak.. miniha gedara giyaada danneth naha..

    miniha bona hethuwa api danne nahane..:(

    Ekath Aththa.habai godak bona ayata hethu one naha bonna.sathutatath bonawa,dukatath bonawa.prashnayak aawath bonawa,prashnayak nAthath bonawa.ow samaharawita me manussaya jeewithe 1 st time biwwa wennath puluwan.hama dhekama depaththak thiyenawa thama oya kiwwa wage.:(