යන්තර,මන්තර,බන්දන ගුරුකමක් ගැන උදව් ඕනේ

Maruwalliya

Member
Aug 14, 2011
1,000
70
0
පැටියා;13934302 said:
ළමයා ඔය වගේ අම්මෙක් ලඟ හැදුනොත් වෙන දේ උඹට අමුතුවෙන් කියන්න ඕනෙද?
මුගෙ යාලුවට බබාගෙ භාරකාරත්වය ගන්න එච්චර අමාරු නෑ ගෑනිගෙ කැරැට්ටුව චාටර් නිසා.
දෙමවුපියො නැතුවත් ඔය යස අගේට ළමයි හැදෙන්නෙ මචං.

අර ගිරවු දෙන්නගෙ කතාව උඹට මතකද? එකෙක් තාපසයෙක් ගාවට වැටුනා අනිකා කම්බ හොරෙක් ලඟට වැටුනා. උන්ට වෙච්ච දේම තමා මේ ළමයටත් වෙන්නෙ.

මුගෙ යාලුවා දැන්ම කසාද බැන්දොත් ඒකත් අවුල්. :dull:
uta dan kasada epa vela bn inne
 

PMUB

Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    උබලට පිස්සුද වෙනින් එකෙක් එක්ක ගියපු ගෑනියෙක් තියාගන්න.හෙටම ගිහින් පොලිසියේ පැමිණිල්ලක් දාපන් ගෑනි දඩාවතේ යනවා කියල පස්සේ ලෝයර් කෙනෙක් අල්ලපන් ගෑනිට පුකට පයින් ගහල එලොපන් මේවා කරේ නැත්නම් ළමයගෙ අයිතිය ගෑනිට යනව.
    එහෙම උනොත් ඒ ළමය විනාස වෙනව.ගෑනි සෙට් වෙලා ඉන්න එක කවදාවත් ගෑනිව කසාද බදින්නේ නැහැ.මෝඩ වැඩක් කරගන්න ගියත් උගේ දෙමව්පියෝ එකට ඉඩ දෙන්නේ නැහැ.බඩුවක් ආත්මෙකට සෙට් වෙන්නේ නැති වේලෙන අපත්යෙක් තමයි ඕකට කරගහන්නේ.
    උබේ යාලුවට හොද ගෑනියෙක් කසාද බදින්න පුළුවන් පට්ට වෙසිට අපත් නැතිවෙනවා
     
    • Like
    Reactions: rock pora

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    mcn, uba oya gurukam wishwasa karana nisa mama me kiyanne. (mama nam vishwasa karanne naha)

    hoda tanakata gihilla balapan me ganita kawru hari gurukamak karala tiyenawada kiyala ara minihata ochchara deegena yanna.
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,254
    2,452
    113
    37
    යනවනම් යන්න ඇරපන් , අමාරුවෙන් තියාගත්තත් ඕක වලත්ත කමේ යනවා , එතකොට අර ළමයටත් හොද නෑ , ඔහොම ගිය ගෑණුන්ට පස්සෙ තේරෙයි. අරූට ලවක් නෙමේ තියෙන්නේ මෙචුවර් සෙක්ස් සීන් එකක් වගේ
     
    • Like
    Reactions: rock pora

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    machan mama ahala tiyenawa ragama guru kiyala kenek gena.lankadipa newspaper eke 17wenida eke meya gena wistharekuth tibuna no. ekath ekkama.puluwannam hoyaganna try ekak depan.
    macho math dakka me ragama devale gana.mge yaluvek innava Ragama,u kivve eke boru karanne kiyala bn
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    උබලට පිස්සුද වෙනින් එකෙක් එක්ක ගියපු ගෑනියෙක් තියාගන්න.හෙටම ගිහින් පොලිසියේ පැමිණිල්ලක් දාපන් ගෑනි දඩාවතේ යනවා කියල පස්සේ ලෝයර් කෙනෙක් අල්ලපන් ගෑනිට පුකට පයින් ගහල එලොපන් මේවා කරේ නැත්නම් ළමයගෙ අයිතිය ගෑනිට යනව.
    එහෙම උනොත් ඒ ළමය විනාස වෙනව.ගෑනි සෙට් වෙලා ඉන්න එක කවදාවත් ගෑනිව කසාද බදින්නේ නැහැ.මෝඩ වැඩක් කරගන්න ගියත් උගේ දෙමව්පියෝ එකට ඉඩ දෙන්නේ නැහැ.බඩුවක් ආත්මෙකට සෙට් වෙන්නේ නැති වේලෙන අපත්යෙක් තමයි ඕකට කරගහන්නේ.
    උබේ යාලුවට හොද ගෑනියෙක් කසාද බදින්න පුළුවන් පට්ට වෙසිට අපත් නැතිවෙනවා

    mcn, uba oya gurukam wishwasa karana nisa mama me kiyanne. (mama nam vishwasa karanne naha)

    hoda tanakata gihilla balapan me ganita kawru hari gurukamak karala tiyenawada kiyala ara minihata ochchara deegena yanna.

    යනවනම් යන්න ඇරපන් , අමාරුවෙන් තියාගත්තත් ඕක වලත්ත කමේ යනවා , එතකොට අර ළමයටත් හොද නෑ , ඔහොම ගිය ගෑණුන්ට පස්සෙ තේරෙයි. අරූට ලවක් නෙමේ තියෙන්නේ මෙචුවර් සෙක්ස් සීන් එකක් වගේ


    dan karanne mokadda kiyala hithaganna baruvai bn inne
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    ela buwek innawa mantra gurukam karana, maata talented.
    mama uge info ahala heta ubata kiyannam, try ekak deela balapan ochchara one nam .
    ara mama uda kiyapu ekat tikak check karala balapan :P
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    mcn, uba oya gurukam wishwasa karana nisa mama me kiyanne. (mama nam vishwasa karanne naha)

    hoda tanakata gihilla balapan me ganita kawru hari gurukamak karala tiyenawada kiyala ara minihata ochchara deegena yanna.



    ela buwek innawa mantra gurukam karana, maata talented.
    mama uge info ahala heta ubata kiyannam, try ekak deela balapan ochchara one nam .
    ara mama uda kiyapu ekat tikak check karala balapan :P

    siravatama bn.dan math ekkath awlenlu inne...u mokak hari karalada danneth na bn...
    elaaaaaaaaaaaz mata heta kiyapankooo
     
    • Like
    Reactions: Randir

    Hemwk

    Junior member
  • Feb 19, 2008
    411
    24
    18
    contact 0724712611/0758548546/0713381438/0773722611 ona wadak karala dey

    කවුරොඳයි කිව්වත් වැඩක්, කරගෙන ප්‍රතිඵල ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවනම් විතරක් වැේ කරන්න. ොකද ලංකාවෙ ඉන්නෙ ොඩාක් ොරු.
     
    • Like
    Reactions: rock pora

    gkcnalaka

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    1,729
    258
    83
    ...ලංකාවේ ...
    machan mama kiyanne nam ban...uba ube yaluwagen ekka tharaha weyan anunge purasna walata hota danna yanna epa...mokada dannawada,,,,mamath owage MILF seen ekak passe giya mage yaluwekuge wife ta udaw koranna gihin chater una ... :( anthimata wenne owagen un hoda wela ...api naraka minissu wena eka....addekimen kiwwe :(
     
    • Like
    Reactions: rock pora

    yasiru2k

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,956
    416
    83
    මචන් උඹේ මේ කතාව 100% ඇත්තද දන්නේ නෑ,
    කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න වශියක් දීලා ට්‍රයි කරන සීන් එකක්ද දන්නෙත් නෑනේ.
    කියන්න තියෙන්නෙ ඔය වශී ගුරුකම් සීන් මොනම කෙනෙක්ට වත් කරන්න යන්න එපා මචන්, ගෙවලා ඉවර කරන්න බැරි පාපයක් ඒක.
    අනික ඔය වශීකරගන්න කියල කවන්න පොවන්න කියල දෙන ඒවට දාන ඒවා දන්නව නම්
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    කවුරොඳයි කිව්වත් වැඩක්, කරගෙන ප්‍රතිඵල ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවනම් විතරක් වැේ කරන්න. ොකද ලංකාවෙ ඉන්නෙ ොඩාක් ොරු.
    ow macho ekath aththa thama :(
     

    yasiru2k

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,956
    416
    83
    machan mama kiyanne nam ban...uba ube yaluwagen ekka tharaha weyan anunge purasna walata hota danna yanna epa...mokada dannawada,,,,mamath owage MILF seen ekak passe giya mage yaluwekuge wife ta udaw koranna gihin chater una ... :( anthimata wenne owagen un hoda wela ...api naraka minissu wena eka....addekimen kiwwe :(
    :lol::yes::yes::yes: