යන්තර,මන්තර,බන්දන ගුරුකමක් ගැන උදව් ඕනේ

Maruwalliya

Member
Aug 14, 2011
1,000
70
0
machan mama kiyanne nam ban...uba ube yaluwagen ekka tharaha weyan anunge purasna walata hota danna yanna epa...mokada dannawada,,,,mamath owage MILF seen ekak passe giya mage yaluwekuge wife ta udaw koranna gihin chater una ... :( anthimata wenne owagen un hoda wela ...api naraka minissu wena eka....addekimen kiwwe :(
siravata anthimata mava varadi karaya vei vage thama bn

macho meka mara case ekak bn.me gani yanna hadana minihage ganith monavath kiyanne nalu bn.u ekigen ain venava kiyala danagaththath ekita awlk na vage innavada mnda bn
ehemanm ithn e ganith pattama baduvak thama bn..
ithn yaluvage gani mata kiyanavalu "yako muta thiyenne mara amaruvakne aruge ganitavath nathi amaruvaklu mata thiyenne,unta kiyala marala mava puchchala danaval"u.mava vitharak nemei thava yaluvo set ekakma innava.vadiyenma mava thama
 

Maruwalliya

Member
Aug 14, 2011
1,000
70
0
මචන් උඹේ මේ කතාව 100% ඇත්තද දන්නේ නෑ,
කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න වශියක් දීලා ට්‍රයි කරන සීන් එකක්ද දන්නෙත් නෑනේ.
කියන්න තියෙන්නෙ ඔය වශී ගුරුකම් සීන් මොනම කෙනෙක්ට වත් කරන්න යන්න එපා මචන්, ගෙවලා ඉවර කරන්න බැරි පාපයක් ඒක.
අනික ඔය වශීකරගන්න කියල කවන්න පොවන්න කියල දෙන ඒවට දාන ඒවා දන්නව නම්
ubath ithn maru katha kiyanne..ane bn matanm pissu na bn kello balen labaganna..ehema labagena vadak na bn.meka mata una ekaknm ithn mnnm ganiva gahala pannanava bn.aye hitha hitha inne na bn..meka mage yaluvekta una sira siddiyak bn
bandane karala langa thiyaganna papeta vada lokui neda bn e pawla kadena pape???

paw pin balala jivath venna amarui bn.thanata sudusu de karanna one bn
 

gkcnalaka

Well-known member
  • Jun 6, 2011
    1,729
    258
    83
    ...ලංකාවේ ...
    siravata anthimata mava varadi karaya vei vage thama bn

    macho meka mara case ekak bn.me gani yanna hadana minihage ganith monavath kiyanne nalu bn.u ekigen ain venava kiyala danagaththath ekita awlk na vage innavada mnda bn
    ehemanm ithn e ganith pattama baduvak thama bn..
    ithn yaluvage gani mata kiyanavalu "yako muta thiyenne mara amaruvakne aruge ganitavath nathi amaruvaklu mata thiyenne,unta kiyala marala mava puchchala danaval"u.mava vitharak nemei thava yaluvo set ekakma innava.vadiyenma mava thama


    eka thama mama kiyanne.....eka bath patha kala hitiyath yaluwange pawl purasna walata hota danna epa........:no::no::no::no::no::no::no:
     

    yasiru2k

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,956
    416
    83
    ubath ithn maru katha kiyanne..ane bn matanm pissu na bn kello balen labaganna..ehema labagena vadak na bn.meka mata una ekaknm ithn mnnm ganiva gahala pannanava bn.aye hitha hitha inne na bn..meka mage yaluvekta una sira siddiyak bn
    bandane karala langa thiyaganna papeta vada lokui neda bn e pawla kadena pape???
    paw pin balala jivath venna amarui bn.thanata sudusu de karanna one bn
    [/QUOTE]

    යන බඩ්ඩට යන්න ඇරලා වෙන අතක් බලාගන්න කියහන් බන්, ඔය කියන විදියට ඔය ගෑනි එක්ක බන්ධනයක් කොරන් හරි ජීවත් වෙන්නේ කොහොමද බන් ? ? ?
    යාලුවන්ගෙ පවුල් ප්‍රශ්න වලට අතදානකොට පරිස්සමින් පු‍තෝ.
    කලහොඳ පස්සෙන් එලවන්න සෑහෙන්න ඉඩතියෙනවා
     
    Last edited:

    Hirash

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    868
    68
    48
    Narnia
    මේ **ත්තිගෙ පුකේ බෝතලයක් ගහන්න තියෙන්නෙ
    ඒක තමයි මේකිට කරන්න ඕන ගුරුකම. නොදකින් මේ වගේ අසික්කිත බාල අපරාධ කරන ගෑනු
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    siravata anthimata mava varadi karaya vei vage thama bn

    macho meka mara case ekak bn.me gani yanna hadana minihage ganith monavath kiyanne nalu bn.u ekigen ain venava kiyala danagaththath ekita awlk na vage innavada mnda bn
    ehemanm ithn e ganith pattama baduvak thama bn..
    ithn yaluvage gani mata kiyanavalu "yako muta thiyenne mara amaruvakne aruge ganitavath nathi amaruvaklu mata thiyenne,unta kiyala marala mava puchchala danaval"u.mava vitharak nemei thava yaluvo set ekakma innava.vadiyenma mava thama

    mcn threewheel ekek ge wife godak welawata hoda family ekakin ena kellek wenna baha. anit eka uba oya kiyala tiyena widiyata e minihata maximum 24 years wei, me wayasedi married and 2 kids innawa kiyanne godak welawata nuugat, chater pawlak. threewheel elawana ekek successful wenna widiyak na ne.

    ube yaluwage gaanit chater, eka nisa uba yaluwata kiyapan ayin wela inna kiyala. oya wage sex walata yana gaanu wadak naha. me katawe hatiyata gaani yanne ekata tamai. Love ekata nevei. ubat parissam wela hitapan, nattam antimata ubata loku karadarayak wei. three wheel driver kenek ekka passen gihilla hu*** ganiyek gen ayit wadak ne bn.

    oya gaani tiya gattot ara podi baba also loku weddi ohomama wenawa. eka nisa babage side eken baluwat divorce karana eka tamai hoda.

    damma divorce kare nattam passe loku karadarayak wei, because mama hitana widiyata 3wheel ekata mekiwa marry karanna idea ekak na, atal ganna tamai one. oya gaani anata wenawa kohomat 100%,
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    eka thama mama kiyanne.....eka bath patha kala hitiyath yaluwange pawl purasna walata hota danna epa........:no::no::no::no::no::no::no:

    yes machan thana thiyanne gampaha wada hoday kohomath wada hariyanna wishwasaya thiyenna ona :)

    ubath ithn maru katha kiyanne..ane bn matanm pissu na bn kello balen labaganna..ehema labagena vadak na bn.meka mata una ekaknm ithn mnnm ganiva gahala pannanava bn.aye hitha hitha inne na bn..meka mage yaluvekta una sira siddiyak bn
    bandane karala langa thiyaganna papeta vada lokui neda bn e pawla kadena pape???
    paw pin balala jivath venna amarui bn.thanata sudusu de karanna one bn
    [/QUOTE]

    යන බඩ්ඩට යන්න ඇරලා වෙන අතක් බලාගන්න කියහන් බන්, ඔය කියන විදියට ඔය ගෑනි එක්ක බන්ධනයක් කොරන් හරි ජීවත් වෙන්නේ කොහොමද බන් ? ? ?
    යාලුවන්ගෙ පවුල් ප්‍රශ්න වලට අතදානකොට පරිස්සමින් පු‍තෝ.
    කලහොඳ පස්සෙන් එලවන්න සෑහෙන්න ඉඩතියෙනවා


    aniva bn.dannam matath poddak meka gana deparak hithanna vela bn thiyenne.gani math ekka inneth jammanthara vairen vage bn
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    mcn threewheel ekek ge wife godak welawata hoda family ekakin ena kellek wenna baha. anit eka uba oya kiyala tiyena widiyata e minihata maximum 24 years wei, me wayasedi married and 2 kids innawa kiyanne godak welawata nuugat, chater pawlak. threewheel elawana ekek successful wenna widiyak na ne.

    ube yaluwage gaanit chater, eka nisa uba yaluwata kiyapan ayin wela inna kiyala. oya wage sex walata yana gaanu wadak naha. me katawe hatiyata gaani yanne ekata tamai. Love ekata nevei. ubat parissam wela hitapan, nattam antimata ubata loku karadarayak wei. three wheel driver kenek ekka passen gihilla hu*** ganiyek gen ayit wadak ne bn.

    oya gaani tiya gattot ara podi baba also loku weddi ohomama wenawa. eka nisa babage side eken baluwat divorce karana eka tamai hoda.

    damma divorce kare nattam passe loku karadarayak wei, because mama hitana widiyata 3wheel ekata mekiwa marry karanna idea ekak na, atal ganna tamai one. oya gaani anata wenawa kohomat 100%,
    3wheel paraya mona moda musalayekda mnda bn...mata dan hithenava u me ganita mokak hari gurukamakvath karalada kiyala bn..ageta hitapu eki bn..
    anika ekige rakiyavath ekka gatthama eki me vage vadak karaida kiyala hithannath amarui bn..
    thaman inna thanata vada honda thanakata yanna try eka denava misak thavath pahu bahinna try karanne nane bn kwruth..eth me moda balli hadanne innavatath vada agadekata bahinnane bn..3wheel karayata kohomavath me ganita honda samiyek vennath ba daruvata piyek vennath ba.meka ekita therenne natthe mona karumayak hindadda kiyala hithagannavath ba...
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    3wheel paraya mona moda musalayekda mnda bn...mata dan hithenava u me ganita mokak hari gurukamakvath karalada kiyala bn..ageta hitapu eki bn..
    anika ekige rakiyavath ekka gatthama eki me vage vadak karaida kiyala hithannath amarui bn..
    thaman inna thanata vada honda thanakata yanna try eka denava misak thavath pahu bahinna try karanne nane bn kwruth..eth me moda balli hadanne innavatath vada agadekata bahinnane bn..3wheel karayata kohomavath me ganita honda samiyek vennath ba daruvata piyek vennath ba.meka ekita therenne natthe mona karumayak hindadda kiyala hithagannavath ba...

    oya gani dan inne mcn mol wela. Reality eka penne naha. habai tika kalayak giyama oya gaani anatha wenawa. dan kohomat mcn oya ganiwa tiya gattat, ara minihata puluwan blackmail karanna. mokada oya gani uu ekka hamatanama gihin ati. oka ayin karala daana eka tamai hodama.
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    oya gani dan inne mcn mol wela. Reality eka penne naha. habai tika kalayak giyama oya gaani anatha wenawa. dan kohomat mcn oya ganiwa tiya gattat, ara minihata puluwan blackmail karanna. mokada oya gani uu ekka hamatanama gihin ati. oka ayin karala daana eka tamai hodama.
    ane mnda bn....
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    මේ **ත්තිගෙ පුකේ බෝතලයක් ගහන්න තියෙන්නෙ
    ඒක තමයි මේකිට කරන්න ඕන ගුරුකම. නොදකින් මේ වගේ අසික්කිත බාල අපරාධ කරන ගෑනු
    mekita kavumak puke gahala hariyana ekak nadda bn?? :rofl:

    math me prashneta madi vela dan erila inne bn...
    me mokuth na bn aru konda pana athuva hitiyanm.meva ape ekage varadi bn..ahata kanata pena ganiyek genavanm ekiva mella karagena inna danaganna one bn pirimiyek vashayen..
    vade kiyanne bn mu ekita pana arala lauv nisa u dan asaranai bn.eki chatu katha andala dodala kiyala thiyena nisa mugeth dan sihiya vikal bn
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    eka thama mama kiyanne.....eka bath patha kala hitiyath yaluwange pawl purasna walata hota danna epa........:no::no::no::no::no::no::no:

    අඩෝ මෙකතමයි ඇත්ත.සිරාවට කාටවත් මීටර් උනේ නැහැ ලොක්ක, ලොක්ක වගේ වැඩිහිහිටියෝන්ගේ අදහස් ඔනිවෙන්නෙ මේ වගේ අවස්ථා වලදී අකලට නෙමේනේ කෙස් පැහිල තියෙන්නේ.​
     
    • Like
    Reactions: gkcnalaka

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    mekita kavumak puke gahala hariyana ekak nadda bn?? :rofl:

    math me prashneta madi vela dan erila inne bn...
    me mokuth na bn aru konda pana athuva hitiyanm.meva ape ekage varadi bn..ahata kanata pena ganiyek genavanm ekiva mella karagena inna danaganna one bn pirimiyek vashayen..
    vade kiyanne bn mu ekita pana arala lauv nisa u dan asaranai bn.eki chatu katha andala dodala kiyala thiyena nisa mugeth dan sihiya vikal bn

    gaani paarada ban wayasa kiyada​
     

    flag au:

    Well-known member
  • Jun 5, 2010
    5,872
    1,350
    113
    okiwa yawana kiyapan uba yaluwata,,,,,,,,(ona nam thawa ekak marry karana kiyapan, uba yaluwata)...oka balen thiya gathath ona ekakuta gahana pluwan hoda top baduwak wena athi....ubath pluwan nam try ekak dapan...aniwa goda
     

    Elakiri Master

    Junior member
  • Jun 11, 2010
    248
    21
    18
    ඔය ගෑනි හොද රැකියාවක් නම් කරන්නෙ මෝඩියක් වෙන්න බෑනෙ..3 වීල් කාරයෙක් එක්ක යන්න තරම් මෝඩියක් වෙන්න බෑ...
    එක්කො සෙක්ස් වලට රහ වැටිලා පස්සෙන් යනවා වෙන්න පුලුවන්..නැත්නම් මටත් හිතෙනවා 3 වීල් කාරයා මොකක් හරි බන්දනයක් වත් කොරලද දන්නෙ නෑ..එක්කො බූතයෙක් වත් වැහිලද දන්නෙ නෑ..
    ගෑනිගෙ දෙමාපියොත් බැලුවද කතා කරලා..
    ඔය භන්දන වගේ ඒව කරලද කියලා හොයන්න පුලුවන් උන් ඉන්නවනේ.. එකෙක් ලවා පරීක්ශා කර ගනින් කෝකටත්..

    සල්ලි කාරයෙක්ට රහ වැටිලා යන්න කේස් එකකුත් නෙමේනෙ මේක.. කෙලින්ම ආගාදෙට යන්නෙ.. අවුරුදු 10ක් හිටියනුම් එක පාර වෙනස් වෙන්නත් බෑනෙ ඔහොම...

    උන් දෙන්නා යාලු වෙලාද බැන්දෙ..ප්‍රොපෝසල්ද...

    ලෝකෙ හැටි ඔහොම තමා.. හොඳ කොල්ලට තමා කොහෙ ගියත් අව්ල..
     
    Last edited: