අඩෝ ගෑනිව මානසික රෝග specialist doctor ගාවට එක්ක පලයන් පිස්සු වගේනම්
take that woman to councilling.. thats the best u ppl can do..
Tell him to collect some money and go abroad with wife and kid for few years.
That's the best thing to do.
මන් වගේනම් ඔක්කොම එවුන්ව මරල හිරේ යනවා![]()
යන්තර, මන්තර, බන්දන, ගුරුකම් කියන දේවල් ගැන නම් ලොකුවට විශ්වාස කරන්න එපා මචං.. උන් කරන්නෙ අතේ තියෙන සතේ හූරගෙන කන එක විතරයි.. අන්තිමට වෙච්ච දේකුත් නෑ අතේ තිබ්බ තුට්ටු දෙකත් නෑ.. ඔය වගේ දේවල් කලාම සමහර අය පිස්සු වැටෙනවා.. සමහර අය ලෙඩවෙනවා.. සමහර අයට මුකුත්ම වෙන්නෑ.. මම දන්නෑ.. උඹගෙ කැමැත්තක්..
උඹ මෙතනදි කියල තියෙනව කොල්ලගෙ වරදක් නැහැ කියලා.. ඒක උඹට කියන්න අමාරුයි මචං.. මොකද යාලුවෙක් වුණත් උඹට උගේ හැම දේම කියනව කියලා විශ්වාස කරන්න අමාරුයි.. එහෙම කොල්ලව දාලා යන්න තරම් ලොකු සීන් එකක් වෙලා තියෙන්න පුළුවන්.. නැත්නම් ඒකි පට්ට වේස බඩුවක්.. දරුවා ගැනවත් හිතන්නෙ නැතුව වෙන එකෙක් එක්ක යන්න තරම්.. අනේ මන්දා මටත් හිතාගන්න අමාරුයි.. කොල්ලා ගොළුවෙලා ඉඳලා හරියන්නෑ මේ වෙලාවෙදි.. කොන්ද පණ තියෙන එකෙක් වගේ වැඩ කරන්න කියපං.. අනිවා ඕක යෝජිත විවාහයක් වෙන්න ඇති..
මම දන්න ගුරෙක් නම් නෑ.. ඒක නිසා උදව් කරන්න විදියක් නෑ.. මම හිතන්නෑ ඔය වඩේ සාර්ථකයි කියල..
machan PM karapan apee parra wedakaarayek innawa.loku ganan ganne na hitunoth nikanma karai..
0785166362
dont hesitate to call me
gaanuwa daala ube yaluwata rata yanna kiyapan, babawat aragena. full atal eke inna puluwan.



මේක මහ හු## කථාවක්නේ බං. ඉස්සල්ලා බලන්න ඔනේ උබේ යාලුවාගේ ගැණිට පිස්සුද කියලා...
gaanuwa daala ube yaluwata rata yanna kiyapan, babawat aragena. full atal eke inna puluwan.
වැඩි විස්තර ඕන නෑ උබේ යාළුවා උගේ ගෑනිට මාර විදියට ආදරේ නම් අරුත් යන්න දෙන්න කියපං
ඔබේ සැප මගේ සතුටයි
පවුල් ජීවිතයක් කියන්නේ
අප්රමාන කැප කිරීමක්
ලොකු වගකීමක්
ලොකු යුතුකමක්
කිසි අයිතිවාසිකමක් නැති දෙයක්
මේක දරන්න ලේසි පුතයෙකුට බෑ
ඒ මොනවා උනත් ජීවිතය කියන ගෙට ඇතුල් වෙන දොර නිකං සැලුන් එකේ දොර වාගේ වෙන්න ඕන. ඕන කේන්කුට එන්න පුළුවන් වගේම යන්නත් පුළුවන් වෙන්න ඕන. අගුල තියෙන දොරක් උනොත් එක්කෝ තමං ඒ දොරට යතුර දාලා ප්රශ්න හදා ගන්නවා නැත්නමි වෙන කෙනෙක් දොර වහලා යතුර ගෙනියනවා නැත්නම් දොර ඇරල යතුර ගෙනියනවා
කසාද බැඳලා ටික දවසක් ආසාවෙන් ගහනවා... ගහලා ගහලා මාසයක් දෙකක ගහලා ඉවර උනාම මිනිහා ආයේ වැල් බල බලා අතේ ගහන්න ගන්නවා... ඇයි යකෝ එකම ගෑනිට ගහලා ගහලා ඇති වෙලා කියලා හිතන්... කොච්චර ලස්සන ගෑණියෙක් උනත් ලංකාවෙනම් කිම්# ගන්න දෙයක් නෑ දැකුම් කලුයි... සෝ මචං හැමෝගෙන හුනු කිල්ලෝට වල හුණු තියනවා... උඹේ යාලුවගෙන් ගෑණිට ඕනේ දේවල් ලැබුනේ නැති වෙන්න පුලුව... මොකද අරක්කු නොබී උපාසකයෝ වගේ ඉන්න එවුන් තමයි අම්බ කැරි වැඩ කරන්නේ... උඹ කියන්නන් වගේ ගෑණි ගියේ සල්ලිවත් නැති, ලස්සනක් වත් නැති නිකන්ම නිකන් ත්රී වීල් කාරයෙක් එක්කනම් ශුවර් වරද උඹේ යාලුවගේ අතේ මයි... ගෑණි ගැන නොබලන කොට උන් එව්වා හොයාගෙන පිට උන් එක්ක යනවා.... ගෑණු පිට යන්නේ උන්ගේ අවලම් කමට වෙන්න පුලුවන් ඒත් බහුතරය පිට යන්නේ බැඳපු එකාගේම වරද නිසයි බං....
අඩෝ මේ ගෑණිගේ පෝන් නම්බර් එක නැද්ද මාත් ආසයි බඳපු උන්ට.... (විහිලුවක් කලේ බං ඔරවන්න එපා)
Ane bn matanm ube kathava therenne na bn..
"පවුල් ජීවිතයක් කියන්නේ
අප්රමාන කැප කිරීමක්
ලොකු වගකීමක්
ලොකු යුතුකමක්"
me tika attha.
eth pawl unata passe e jivitha valata ona kenekuta athul venna dila ba bn.ehema athul venna dila thamai me hu**gena thiyenne..
mata therenne na bn uba mona huyannak kiyanavada kiyala...
mevage ganunta agula thiyena dorak thamai yakoo dala thiyenna on.ekata eka yathurak vitharak thibbama hondatoooma athi.....
Ane mnda bnz..........
kohomath mage yaluvanm rata yanava kiyalai inne.eth lamayava aragenanam uta yanna bari vei bn.....
Ada math giya uth ekka policiyata.mn athulata giye na.ganige gedara ayath ava.
adooo e gani aruth ekka avilla hitiya bn ada..balapanko ithn..
mona gurukan da bn.dan ithn ven venna thamai bn venne..
A gani ara threewheel karayata mokata kamathi unada mnda bn...
uge lassana,salli, kisima deyak na bn
maha moda pata ekek bn gani kivva vagema..
![]()
කසාද බැඳලා ටික දවසක් ආසාවෙන් ගහනවා... ගහලා ගහලා මාසයක් දෙකක ගහලා ඉවර උනාම මිනිහා ආයේ වැල් බල බලා අතේ ගහන්න ගන්නවා... ඇයි යකෝ එකම ගෑනිට ගහලා ගහලා ඇති වෙලා කියලා හිතන්... කොච්චර ලස්සන ගෑණියෙක් උනත් ලංකාවෙනම් කිම්# ගන්න දෙයක් නෑ දැකුම් කලුයි... සෝ මචං හැමෝගෙන හුනු කිල්ලෝට වල හුණු තියනවා... උඹේ යාලුවගෙන් ගෑණිට ඕනේ දේවල් ලැබුනේ නැති වෙන්න පුලුව... මොකද අරක්කු නොබී උපාසකයෝ වගේ ඉන්න එවුන් තමයි අම්බ කැරි වැඩ කරන්නේ... උඹ කියන්නන් වගේ ගෑණි ගියේ සල්ලිවත් නැති, ලස්සනක් වත් නැති නිකන්ම නිකන් ත්රී වීල් කාරයෙක් එක්කනම් ශුවර් වරද උඹේ යාලුවගේ අතේ මයි... ගෑණි ගැන නොබලන කොට උන් එව්වා හොයාගෙන පිට උන් එක්ක යනවා.... ගෑණු පිට යන්නේ උන්ගේ අවලම් කමට වෙන්න පුලුවන් ඒත් බහුතරය පිට යන්නේ බැඳපු එකාගේම වරද නිසයි බං....
අඩෝ මේ ගෑණිගේ පෝන් නම්බර් එක නැද්ද මාත් ආසයි බඳපු උන්ට.... (විහිලුවක් කලේ බං ඔරවන්න එපා)
katawa atta. eet bn ehema yanne nati gaanut one taram innawa. samahara minissu rata gihilla awuruddakata masayak witara gedara enne. eet oya hodata inna ganu inne one taram. me gaani walatta ganiyek.

Yaluvage gedara aya ahana ekak na bn.eyala ain venna vage kamattha thiyenne..e mokakda annasi achcharu walat ekka tiyena seen eka ? gaanige gedara aya gihilla ahana ewa wishwasa karanna ba. ube yaluwata and eyage family eke ayata gihilla ahanna kiyanna hoda tanakin. gaanige gedara aya boru kiyanna puluwan
Yaluvage gedara aya ahana ekak na bn.eyala ain venna vage kamattha thiyenne..
achharu seen eka attha bn..
eka hena prabala gurukamak kiyalalu kivve.ain karanna dan hena gemak denna veilu.ain karaganna bari vei kiyalath kiyanavalu..