යන්තර,මන්තර,බන්දන ගුරුකමක් ගැන උදව් ඕනේ

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    rata yavva kiyamuko bn...
    rata gihinuth meki thava ekak hoya gaththoth ehema..

    Lankave innakota mehemanm pitata giyama kohoma vishvasa karannada bn....

    ohoma ganu thiyagena vadak na thamai bn..eth me okkoma karanne lamaya gana hithalai bn..lamayath thava tikak vayasata eddi amma vage unoth ehema..
    anna ekai bn me api kiyanne
    :(

    dan mcn samahara wita ganita terenawa ati. eet aruu hama tissema contact karaddi hita wenas wenawa. kisima contact ekak natuwa godak kal hitoyot wade godak welawata hari yanawa.

    aruge contact eka tiyenakan godak welawata monawa karat, oya gani uut ekka paya keepayakata wat yanna puluwan.

    godak welawata mcn e miniha mekita hodata salakala, boru baila kiyala gaanige hita wenas karala ati. okata tiyena hodama solution eka tamai mama ubata kiwwe.
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    මචං උඹේ යාළුවගේ ගෑනිගේ චරිතෙත් අප්සට් නම්, මොන ගුරුකම කරලවත් තියාගත්තට වැඩක් නෑ. අනික ළමයෙක් ඉන්න අම්ම කෙනෙක් ඔහොම හැසිරෙනවා කියන්නේ, ළමය ගැන හිතනවානම් කරන්න තියෙන හොඳම දේ ඔය අම්මගෙන් ඔය ලමයව අයින් කරගන්න එකයි. ඔහොම අම්ම කෙනෙක් ගාව ගෑනු ළමයෙක් කොහොමත් තියන්න හොඳ නෑ. කොහොමහරි කරලා ඔය පවුල කැඩෙන්න නොදී තියාගත්තා කියමු. අර ළමය කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා අහු උන කාලෙක ඔය අම්ම ඒ කොල්ලව ගෙදරට ගෙනත් උනත් ඕන දෙයක් කරගන්න ඉඩදීලා බලං ඉඳියි නේද? එහෙම දේවල් ඕන තරම් වෙලා තියෙනවා. ඒක හින්ද හොඳම වැඩේ ඔය පවුල රැකගන්න කියා කියා ඉඳල අනාගතේ තවත් කරදර ඇති කරගන්නේ නැතුව ඒ දෙන්නා නීතියෙන්ම වෙන් වෙලා ලමයව තාත්තා ගාවට ගන්න එකයි.
     
    • Like
    Reactions: Maruwalliya

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    මොන මගුලටද බන් ඔහොම ගැණියෙක් තියා ගන්නේ.. හික්ස් ඔකි ළමයත් එක්කත් ආප්ප දානවා ඇති.. හොදම දේ ඔකිට කන පැලෙන්න ගහලා එලවපන්.. යකො අම්මලා තාත්තාලා නැතිව ළමයි හැදෙන්නෙ, ජිවිතෙ ජය අරන් තියෙන්නෙ.. මොකද පොඩි කෙල්ලට මේ ගැණිගෙ තන් දෙකෙන් කිරි බොන්න කියලාද දැන් තියන් ඉන්නෙ.. ඔකි අනිවා ඔය පොඩි ළමයි මිනිහයි එක්ක එක ඇදෙ හුකා ගන්නවා උඹ පිරිමියෙක් වගේ ඔකිව ගෙදරින් එලෙව්වෙ නැත්නමි...
     
    • Like
    Reactions: Maruwalliya

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    ඔකි ගෙදරින් එලෙව්වෙ නැත්තන් අපිට තව අවුරුදු 4, 5 කින් පොඩි කෙලීගෙ වල් විඩියොවක් නෙටි එකෙන් බලා ගන්න පුලුවන් වෙයි.. උඹ කැමති එකටනමි ඔය වෙසි තියාගනින්..
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    dan mcn samahara wita ganita terenawa ati. eet aruu hama tissema contact karaddi hita wenas wenawa. kisima contact ekak natuwa godak kal hitoyot wade godak welawata hari yanawa.

    aruge contact eka tiyenakan godak welawata monawa karat, oya gani uut ekka paya keepayakata wat yanna puluwan.

    godak welawata mcn e miniha mekita hodata salakala, boru baila kiyala gaanige hita wenas karala ati. okata tiyena hodama solution eka tamai mama ubata kiwwe.


    Ane mnda bn...aruth ekka thiyena contact nathi unai kiyamuko eth bn matanm sure na bn
    anika meki rata yanna kamathi vena ekak na bn kohomavath..
    dan eki inne aruth ekka yana line ekenmalu bn..aruta pissu vagelu
    ada vada arila gani avith kiyanavalu mata arayava hamba una.api katha kara kara indalalu ave.me prashna valata apita atha dannath epa kiyannalu...
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඔන්න ඕකට යන්න දෙන්න කියපං.......
    යන එකා කොහොමත් යනව මයි....
    ඕව යන්තර මන්තර වලින් නැවැත්තුවට වැඩක් නෑ බං.........
    හිත තමා ඔක්කොට ම...............
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    මචං උඹේ යාළුවගේ ගෑනිගේ චරිතෙත් අප්සට් නම්, මොන ගුරුකම කරලවත් තියාගත්තට වැඩක් නෑ. අනික ළමයෙක් ඉන්න අම්ම කෙනෙක් ඔහොම හැසිරෙනවා කියන්නේ, ළමය ගැන හිතනවානම් කරන්න තියෙන හොඳම දේ ඔය අම්මගෙන් ඔය ලමයව අයින් කරගන්න එකයි. ඔහොම අම්ම කෙනෙක් ගාව ගෑනු ළමයෙක් කොහොමත් තියන්න හොඳ නෑ. කොහොමහරි කරලා ඔය පවුල කැඩෙන්න නොදී තියාගත්තා කියමු. අර ළමය කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙලා අහු උන කාලෙක ඔය අම්ම ඒ කොල්ලව ගෙදරට ගෙනත් උනත් ඕන දෙයක් කරගන්න ඉඩදීලා බලං ඉඳියි නේද? එහෙම දේවල් ඕන තරම් වෙලා තියෙනවා. ඒක හින්ද හොඳම වැඩේ ඔය පවුල රැකගන්න කියා කියා ඉඳල අනාගතේ තවත් කරදර ඇති කරගන්නේ නැතුව ඒ දෙන්නා නීතියෙන්ම වෙන් වෙලා ලමයව තාත්තා ගාවට ගන්න එකයි.
    hmmm ekath attha thamai bn...eth bn meki kalin hondata hitiya bn .me awurudde thamai bn me awla patan gaththe....
    karannama deyak nathnm bn dennata ven venna kiyana eka thamai bn karanna venne..
    lamaya,gahanu lamayek hinda thatthata barakarathvaya dena ekak nane bn
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    ඔකි ගෙදරින් එලෙව්වෙ නැත්තන් අපිට තව අවුරුදු 4, 5 කින් පොඩි කෙලීගෙ වල් විඩියොවක් නෙටි එකෙන් බලා ගන්න පුලුවන් වෙයි.. උඹ කැමති එකටනමි ඔය වෙසි තියාගනින්..
    ane mnda bn.me pawla kalin hondata thibba bn.hithaganna ba bn me vela thiyenne mokadda kiyala..:(.
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    ඔන්න ඕකට යන්න දෙන්න කියපං.......
    යන එකා කොහොමත් යනව මයි....
    ඕව යන්තර මන්තර වලින් නැවැත්තුවට වැඩක් නෑ බං.........
    හිත තමා ඔක්කොට ම...............
    yanna denna vei vage
    ane mnda bn
    :(
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    මේ ගෑණිට තියෙන මදන මතේට අරුත් එක්ක ගියාට ඔය ගමන ඒකිගේ අවසාන ගමන වෙන්නත් පුළුවන් බන්..
    මොකද අර මිනිහගේ ගැනිත් මැර චරිතෙලුනේ..
     

    dotaxxx

    Active member
  • Jun 28, 2012
    790
    96
    28
    වැඩක් නෑ කොච්චර කලත්. ගුරුකම් කරල තියගත්තත් හිත දන්නවනෙ බන් විස්තරේ. ඊට පස්සෙ ආදරේ තරමටම වෛයිරය තමයි එන්නෙ. කොයි මිනිහටත් ඕක පොදුයි. අනික යන එකාව නවත්ත ගත්ත කියමු. අන්තිමට ජීවිතේ එපාවෙන්නෙ උබේ යාලුවට. ගුරුකම් කරන තැන් නම් දන්නෑ බන්. යන්නම ඕනෙ කියනවනම් නීතියෙන් වෙන් වෙලා දරුවගෙ භාරකාරත්වය පියට ගනින්. යාලුවගේ අම්මල ඉන්නවනේ. අනේමන්ද? උබත් සීමාවෙ ඉදගෙන වැඩකරපන් යාලුවා. අන්තිමට උබත් වැරදි කාරයෙක් වෙයි. මම ඔයවගේ පුඩි සුපිරි එකෙන්ම කලා තියෙනවා...


    :(:(:(:(:(:(

    sorry bro මම නම් කියන්නේ යන එකාට යන්න දෙන්න කියලා ( බදින එකත් එපා උනා)

    අපේ සීයා හිටියනම් මොකක් හරි කරන්න තිබුනා ඒත් දැන් සීයා නැහැ
     
    • Like
    Reactions: Maruwalliya

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    දැන් උබල ගොඩක් අය කිව්වේ ගෑනිට යන්න දීල ලමයව යාලුවට හදාගන්න කියලනේ.
    යාලුවට තවම වයස 35යි. උ එහෙනම් මේ කසාදෙන් පස්සේ වෙන කසාද ගැන එහෙම හිතන්නේ නැතුව ලමයවත් බලාගෙන ඉන්න තමයි වෙන්නේ..වෙන කසාදයක් කරගත්තොත් ඉතින්
    කුඩම්මගෙන් ළමයට ප්‍රශ්න ඇති වෙන්න පුළුවන් බන්..
    ඉතින් බන් උගේ ජීවිතේම
    විනාසයිනේ බන් එතකොට...

    යාලුවනම් කියන්නේ ගැනිට යන්න දුන්නහැකි කියල,යාලුව ගැනිට වෙන් වෙමු කියලත් එක්කලු තියෙන්නේ,
    එත් උ දරුවා ගැනත් කියවනවා.
    ගෑණි ට යාලුවවත් ඕනෙලු අර මිනිහවත් ඕනේ වගේලු බන්.ඒ ගෑණි ඉන්නෙත් ගිරේට අහුවුන පුවකේ වගේ බන් ..ගෑණි කරන්නේ හෙන පව් වැඩක් බන්.ඒකිට ළමය ගැන ආදරයක් නැ බන්.ළමයට ආදරේනම් ඔහොම කරන්නේ නැනේ බන්.පට්ට ගැණු
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    Ane mnda bn...aruth ekka thiyena contact nathi unai kiyamuko eth bn matanm sure na bn
    anika meki rata yanna kamathi vena ekak na bn kohomavath..
    dan eki inne aruth ekka yana line ekenmalu bn..aruta pissu vagelu
    ada vada arila gani avith kiyanavalu mata arayava hamba una.api katha kara kara indalalu ave.me prashna valata apita atha dannath epa kiyannalu...

    oya ganiwa elawapan bn.
    mala watayak welane.
     

    Maruwalliya

    Member
    Aug 14, 2011
    1,000
    70
    0
    වැඩක් නෑ කොච්චර කලත්. ගුරුකම් කරල තියගත්තත් හිත දන්නවනෙ බන් විස්තරේ. ඊට පස්සෙ ආදරේ තරමටම වෛයිරය තමයි එන්නෙ. කොයි මිනිහටත් ඕක පොදුයි. අනික යන එකාව නවත්ත ගත්ත කියමු. අන්තිමට ජීවිතේ එපාවෙන්නෙ උබේ යාලුවට. ගුරුකම් කරන තැන් නම් දන්නෑ බන්. යන්නම ඕනෙ කියනවනම් නීතියෙන් වෙන් වෙලා දරුවගෙ භාරකාරත්වය පියට ගනින්. යාලුවගේ අම්මල ඉන්නවනේ. අනේමන්ද? උබත් සීමාවෙ ඉදගෙන වැඩකරපන් යාලුවා. අන්තිමට උබත් වැරදි කාරයෙක් වෙයි. මම ඔයවගේ පුඩි සුපිරි එකෙන්ම කලා තියෙනවා...


    :(:(:(:(:(:(

    sorry bro මම නම් කියන්නේ යන එකාට යන්න දෙන්න කියලා ( බදින එකත් එපා උනා)

    අපේ සීයා හිටියනම් මොකක් හරි කරන්න තිබුනා ඒත් දැන් සීයා නැහැ

    hama ganima mehema na bn..uba bandinna kalin uba bandinna inna grl gana hoyala balahan bn.dennage adahas galapenavada kiyala balahan bn

    kellage charithe awlnm kiyatavath bandinna epa bn.kunu magul thama bn