rata yavva kiyamuko bn...
rata gihinuth meki thava ekak hoya gaththoth ehema..
Lankave innakota mehemanm pitata giyama kohoma vishvasa karannada bn....
ohoma ganu thiyagena vadak na thamai bn..eth me okkoma karanne lamaya gana hithalai bn..lamayath thava tikak vayasata eddi amma vage unoth ehema..
anna ekai bn me api kiyanne![]()
dan mcn samahara wita ganita terenawa ati. eet aruu hama tissema contact karaddi hita wenas wenawa. kisima contact ekak natuwa godak kal hitoyot wade godak welawata hari yanawa.
aruge contact eka tiyenakan godak welawata monawa karat, oya gani uut ekka paya keepayakata wat yanna puluwan.
godak welawata mcn e miniha mekita hodata salakala, boru baila kiyala gaanige hita wenas karala ati. okata tiyena hodama solution eka tamai mama ubata kiwwe.