යාළුවනේ, පුළුවන්නම් මේfacebook page එකට like එකක් දීලා යන
[FONT="]යාළුවනේ, [/FONT][FONT="]පුළුවන්නම් මේ [/FONT][FONT="]facebook [/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]page [/FONT][FONT="]එකට [/FONT][FONT="]like [/FONT][FONT="]එකක් දීලා යන්න. ස්තූතියි
[/FONT]
[FONT="] [/FONT]https://www.facebook.com/indeewarih
[FONT="]
like කරලා bump එකක් හරි comment හරි දාලා යන්න. මම REP+ දෙන්නම්
[/FONT]
[FONT="]යාළුවනේ, [/FONT][FONT="]පුළුවන්නම් මේ [/FONT][FONT="]facebook [/FONT][FONT="] [/FONT][FONT="]page [/FONT][FONT="]එකට [/FONT][FONT="]like [/FONT][FONT="]එකක් දීලා යන්න. ස්තූතියි
[/FONT]
[FONT="] [/FONT]https://www.facebook.com/indeewarih
[FONT="]
like කරලා bump එකක් හරි comment හරි දාලා යන්න. මම REP+ දෙන්නම්
[/FONT]
