ඇමරිකාව නැත්ත්න් කොරයි පකක්
ඉරානෙට තාම ගහගන්න බෑ. ඔච්චර ලෝඩ් පකීර් නම් ඇරලා දාලා. මේ බලහන්කෝ ඉරානෙට ගහන්න ඇමරිකාව ඉස්සරහා නාගෙන් අඩනවා.අර පොඩි කොල්ලෝ ලොකු අයියා ලග ඉද්දී වලියේ දර්ශන දානවා වගේනේ
ඉස්සර නම් ගැම්මෙන් ගේමේ හිටියේ මුං. නෙතනියාහූ නිකන් ඇමරිකන් සෙල්ලම් බඩුවක් වගේ පේන්නේ. රටේ මිනිස්සු උද්ගෝශන කරනවා. රට ඇතුලට ඇවිල්ලා මිනිස්සු පැහැරගන්නකම් මුං දන් නෑ. අනේ හුකේ
හවස නිව්ස් වලට මිනිස්සුන්ට බලන්න පොඩි පොඩි මෝටාර් පාරවල් ඇරලා පොඩ්ඩක් චූන් වෙනවා. ඌ හිතන් ඉන්නේ රටේ මිනිස්සුන්ට ආතල් කියලා. රටේ මිනිස්සු මූ ගැන අප්රසාදෙන් ඉන්නේ. ඉස්සර මුං ගැම්මෙන් හිටියේ. මූ ආවට පස්සේ සේරම නැති උනා. මූ ආවට පස්සෙ අයන් ඩෝම් එකේ ගැම්මත් ඉවරයි. ඒකත් ඇමරිකාවේ යුද නැව් මත යැපෙන්න උනා.![]()
![]()
රතු බෝල චැනල් එක නිව්ස් ගන්නෙත් "Intel Slava Z" චැනල් එකෙන් කොල්ලෝලංකාවෙ ලොන්තනයන්ගෙ ටෙලිග්රම් චැනල් වල බයිලා බලලා තෙත් වෙන්න එපා කොල්ලෝ. නෙතන්යාහුවා ඇමරිකාවටවත් කොන්ට්රොල් නෑ. උන්ට ඇමරිකාව ශුවර් නැති නිසා ගැහුවට පස්සෙ තමා කියන්නෙ. ඉස්සර කියලා ගහන්නෙ.
ඇමරිකාව නැත්ත්න් කොරයි පකක්
ඉරානෙට තාම ගහගන්න බෑ. ඔච්චර ලෝඩ් පකීර් නම් ඇරලා දාලා. මේ බලහන්කෝ ඉරානෙට ගහන්න ඇමරිකාව ඉස්සරහා නාගෙන් අඩනවා.අර පොඩි කොල්ලෝ ලොකු අයියා ලග ඉද්දී වලියේ දර්ශන දානවා වගේනේ
ඉස්සර නම් ගැම්මෙන් ගේමේ හිටියේ මුං. නෙතනියාහූ නිකන් ඇමරිකන් සෙල්ලම් බඩුවක් වගේ පේන්නේ. රටේ මිනිස්සු උද්ගෝශන කරනවා. රට ඇතුලට ඇවිල්ලා මිනිස්සු පැහැරගන්නකම් මුං දන් නෑ. අනේ හුකේ
හවස නිව්ස් වලට මිනිස්සුන්ට බලන්න පොඩි පොඩි මෝටාර් පාරවල් ඇරලා පොඩ්ඩක් චූන් වෙනවා. ඌ හිතන් ඉන්නේ රටේ මිනිස්සුන්ට ආතල් කියලා. රටේ මිනිස්සු මූ ගැන අප්රසාදෙන් ඉන්නේ. ඉස්සර මුං ගැම්මෙන් හිටියේ. මූ ආවට පස්සේ සේරම නැති උනා. මූ ආවට පස්සෙ අයන් ඩෝම් එකේ ගැම්මත් ඉවරයි. ඒකත් ඇමරිකාවේ යුද නැව් මත යැපෙන්න උනා.![]()
![]()
goy kenekta uyya wela.ane huthige putho mulinma Israel eke inna un gana igena warem. Ponnayek wage kiyawana epa, USA thiyeneth Israel handa. danne nathinam huthige putho kata wahan idapan.
Pissek wage dagalanna epa...ane huthige putho mulinma Israel eke inna un gana igena warem. Ponnayek wage kiyawana epa, USA thiyeneth Israel handa. danne nathinam huthige putho kata wahan idapan.
christian un believe karanne jewish culture eken thama western un superior une kiyala un eka defend karanawa e nisa also USA wala godak capital eka and political power eka thiyenawa jewsla athe, security pawa uda putu wala inne godakma jewish ung.මට හිතාගන්න බැහැ ඇයි ඇමරිකාව මුන්ට මෙච්චර සපෝට් කරන්න කියලා.
මට හිතාගන්න බැහැ ඇයි ඇමරිකාව මුන්ට මෙච්චර සපෝට් කරන්න කියලා.
Dan ithin oya illan kanna tamai hadannekawuda lollo dagaluwe