යුදෙව්වෝ ඵක්ක හැප්පිලා කරගත්ත විනාසේ..😨

kamal ariyasiri

Well-known member
  • Apr 19, 2017
    1,449
    1,088
    113
    Matara. Sri lanka
    ඇමරිකාව නැත්ත්න් කොරයි පකක් :ROFLMAO:

    ඉරානෙට තාම ගහගන්න බෑ. ඔච්චර ලෝඩ් පකීර් නම් ඇරලා දාලා. මේ බලහන්කෝ ඉරානෙට ගහන්න ඇමරිකාව ඉස්සරහා නාගෙන් අඩනවා. :ROFLMAO: අර පොඩි කොල්ලෝ ලොකු අයියා ලග ඉද්දී වලියේ දර්ශන දානවා වගේනේ :ROFLMAO:💦


    ඉස්සර නම් ගැම්මෙන් ගේමේ හිටියේ මුං. නෙතනියාහූ නිකන් ඇමරිකන් සෙල්ලම් බඩුවක් වගේ පේන්නේ. රටේ මිනිස්සු උද්ගෝශන කරනවා. රට ඇතුලට ඇවිල්ලා මිනිස්සු පැහැරගන්නකම් මුං දන් නෑ. අනේ හුකේ :ROFLMAO:


    හවස නිව්ස් වලට මිනිස්සුන්ට බලන්න පොඩි පොඩි මෝටාර් පාරවල් ඇරලා පොඩ්ඩක් චූන් වෙනවා. ඌ හිතන් ඉන්නේ රටේ මිනිස්සුන්ට ආතල් කියලා. රටේ මිනිස්සු මූ ගැන අප්‍රසාදෙන් ඉන්නේ. ඉස්සර මුං ගැම්මෙන් හිටියේ. මූ ආවට පස්සේ සේරම නැති උනා. මූ ආවට පස්සෙ අයන් ඩෝම් එකේ ගැම්මත් ඉවරයි. ඒකත් ඇමරිකාවේ යුද නැව් මත යැපෙන්න උනා. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    100%
     
    • Love
    • Like
    Reactions: SimMaster and NRTG

    thomian

    Well-known member
  • May 20, 2011
    12,778
    17,978
    113
    crying-girl-cry-face.gif
     
    • Haha
    Reactions: SimMaster and NRTG

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    ane huthige putho mulinma Israel eke inna un gana igena warem. Ponnayek wage kiyawana epa, USA thiyeneth Israel handa. danne nathinam huthige putho kata wahan idapan.
    යුදෙව්වෙක්ගේ පයිය සූප්පු කරනවා කියලා පේනවා. නොදන්න හුත්තක් කියවන් නැතුව පලයන් වේසිගේ පුතෝ යන්න ගොටුකොල පොන්න හිපයියා. එංගලන්තෙයි ඇමරිකාවයි නැත්තන් වැලේ වැල් නැති යුදෙව්වෝ එක එකාගේ රටවල් වල පුක දීලා හිට්ලර් හොදම එකෙන් පුකේ ඇරලා තවත් එහෙනම් පුකේ ඇරගන්නවා. :ROFLMAO:
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: olu bakka and dxx

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    මොකද බන් ගසා තිරේ කියන්නේ කොලබ ඉඳන් ජාඇලට විතර තියෙන කොටසක් ඕකට දැන් අවුරුද්දක් තිස්සේ ගහනවා
    අමෙරිකාවට අයිති එක පොලිස් ස්ථානයක් තමයි Israel ය ukraine ත් ඒ මට්ටමට ගන්න තමයි උත්සාහය පුටින් ඉඩදෙන්නෙ නෑ ඒකට. ලෝකය පුරා වාසිදායක ලෙස බලය පවත්වාගෙන යෑම තමයි අරමුණ.
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,546
    5,776
    113
    ඉල්ලන් කාපු එකහරි ඒත් අපි ඔයින් 1%වත් කලානම් මෙලහට ජිනීවා... ඇත්තෝ කති බොති සු%*&ති.
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    යුදෙව්වෙක්ගේ පයිය සූප්පු කරනවා කියලා පේනවා. නොදන්න හුත්තක් කියවන් නැතුව පලයන් වේසිගේ පුතෝ යන්න ගොටුකොල පොන්න හිපයියා. එංගලන්තෙයි ඇමරිකාවයි නැත්තන් වැලේ වැල් නැති යුදෙව්වෝ එක එකාගේ රටවල් වල පුක දීලා හිට්ලර් හොදම එකෙන් පුකේ ඇරලා තවත් එහෙනම් පුකේ ඇරගන්නවා. :ROFLMAO:
    ube amma wenna athi topa suppane hama ekagema. huthige putho USA walata puke amaruwak naha Isreal unta mechara help karana. USA wala backend eka run karane Isreal un danne nathan huthige putho igena gena waren. ponna pakaya wage kiyawanna epa.
     
    • Dislike
    Reactions: SimMaster

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    christian un believe karanne jewish culture eken thama western un superior une kiyala un eka defend karanawa e nisa also USA wala godak capital eka and political power eka thiyenawa jewsla athe, security pawa uda putu wala inne godakma jewish ung.

    ලංකාවේ කතෝලිකයෝ නම් jews ලට සෑහෙන්න කැමති. ඒ නිසා israel පැත්තට support කරනවා. වෙන රටවල ටිකක් jewsලව discriminate කරනවා.
     

    MOZ

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    1,242
    784
    113
    ලංකාවේ කතෝලිකයෝ නම් jews ලට සෑහෙන්න කැමති. ඒ නිසා israel පැත්තට support කරනවා. වෙන රටවල ටිකක් jewsලව discriminate කරනවා.
    මේක පට්ට ආතල් වැඩක් . තොලිකොයෝ තමයි යුදෙව් ආගමිකයන්ට විරුද්දව වයිරය වපුරපු ප්‍රදාන කණ්ඩායමක් වෙන්නේ. අවුරුදු 2000ක් ක්‍රිස්තියානි මිනිස්සුට පල්ලි වලින් වස පෙව්වා ජේසුස් මාරුව එකට හැම යුදෙව්වම වගකියන්න ඕනේ කියල . 1960 ගණන්වල කරපු වෙනස් කමකින් තමයි වතිකානු වේ යුදෙව්වොන්ට සමාව දුන්නේ . තම්බි වත් එහෙම කරේ නෑ .
    අනික් ආතල් එක ඔය නරුම ආගම් විශ්වාස කරන අයගේ තව එක විශ්වාසයක් තමයි ජේසු අපහු එනකොට ඉස්රලයේ යුදෙව්වන්ව විනාස කරලා දානවා කියන එක . මේක කුරුස සහ තම්බි දෙකම විශ්වාස කරන දෙයක් . යුදෙව්වෝ කොහොමද දන්නේ ණෑ . දැන් අමෙරිකක්න් එහෙම දුෂ්ට ගති තියෙන පස්ටර්කාරයෝ මොකද කරන්නේ ? දේශනා කරනවා කොහොම හරි ඊශ්‍රාලය පිහිටුවල ජුදෙව්වෝ එකතැනකට ගන්න ඕනේ , මොකද ජීසස් අපහු එතකොට එනවා ඉක්මනට , ඇවිල්ල යුදෙව් උන්ට ෂොට් එක දීල සමුලගතනය කරනවා කියල . මේකට ඉතින් ඉස්රලේය්න් හොඳට වියදම් කරනව.

    නෙත්න්‍යාහු කියන්නේ ඇමරිකන් අතකොලුවක්..
    ඉරාන් වලට ඩිරෙක්ට් හිට් කරනවා කිව්වාට කෝ කරාද 🤭
    ආසයි බයයි වගේ සීන් එකක් තියෙන්නේ ..
    ඊශායල් එවුන් ඉරානෙට ගැහුවා වගේ නෙවේ අනිත් පැත්තට අරුන් ගහයි මිනිස්සු ඉන්න පැත්තක්ම බලලා ..

    මේ වෙනකොට පෙන්නේ තනිකර usa government එකම israeli අතකොළුවක්. USA sugardaddy නෙවෙයි cuck කෙනෙක් කරලා තියෙන්නේ. පගාව දීල , සල්ලි ගන්නේ නැති උන්ව චන්දෙන් පරද්දල . usa ඇතුලේ spy කරලා . ඔහොම . බොරුනම් බලපන් Trump, Kamala දෙන්නම Israel වලට කොච්චර දෙනවද කියල? කටට ගන්නම්ලු, පුකේ අරින්න දෙන්නන්ලු , පළල් කරලා දෙන්නං ලු . ඕක තමයි තත්වේ 🤣🤣
    ------ Post added on Oct 9, 2024 at 11:56 PM
     
    • Haha
    Reactions: charitha2011

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    ලංකාවේ කතෝලිකයෝ නම් jews ලට සෑහෙන්න කැමති. ඒ නිසා israel පැත්තට support කරනවා. වෙන රටවල ටිකක් jewsලව discriminate කරනවා.
    christian branches anuwa wenas wenawa athi believes, USA thiyenne evangelic christianity neh born again type eke un. orthodox un ehema wirudda athi jewslata