යුද අපරාධ චෝදනා පසුබිමේ සිටින සැබෑ ෙද්‍ර&#3524

surabada

Member
Jul 6, 2007
4,631
62
0
42
Sri Lanka
machan metana sattunge katha epa,matanam penne umba anduwata kade yana porak,aththa kawadawat dakin ne,umba wadinnet rajapakshe paule photo ekata wenna ati

මචන් උබලට වෙලා තියෙන්නේ පාට කණ්නාඩි නැතුව ලොකේ දිහා බලන්න පුරුදු වෙලා නැහැ.....
මුලින්ම කණ්නාඩි ගලවන්න... ඊට පස්සේ කතා කරමු.....
 

sitharaJAYA

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    1,072
    178
    63
    ubala wadinawa aththe Ponnasekatai Poniltai wenna athi

    Rajapaksa wage jathika wirawarayekta wandath paw naha

    Pawa dena Ballonta wadinakan

    ane apinam kisima kalakanni deshapalakayekta wadin nehe......umbala rajapakshelata wadagena hitapalla...aurudu ganakin umbalatama toku anaganin karapu modakam walata.......pudgalikawa mamanam kiyanne meka paw dena kalakanni ratak......api meke ballonta wadagena in ne...ikmanata yanawa...umbala wage modayo digatama inna eka hodai...unta modayo tama hariyanne
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy

    1. මේ ලංකාව ඇතුලේ ඕනම තැනකට යන්න පුලුවන්......

    2. හමුදාවේ සොල්දාදුවන්ගේ ජීවිත ගැන තිබ්බ අවිශ්වාසය නැති වීම....

    තව වෙන මොනවද?????

    thawa godak thiyenawa

    Ratata Ayojakayo Enawa
    Tourism Industry eka Diunu wenawa
    Rate Parawal Airport warayan ehema hadila sanwardanaya wenawa
    Rate mathu parapurata hoda anagathayak hadenawa

    Ponzlage unta badata kanna dunnoth athi :lol::lol: anagathayak gana hithanne naha Eda wela tours :lol:
     

    surabada

    Member
    Jul 6, 2007
    4,631
    62
    0
    42
    Sri Lanka
    ane apinam kisima kalakanni deshapalakayekta wadin nehe......umbala rajapakshelata wadagena hitapalla...aurudu ganakin umbalatama toku anaganin karapu modakam walata.......pudgalikawa mamanam kiyanne meka paw dena kalakanni ratak......api meke ballonta wadagena in ne...ikmanata yanawa...umbala wage modayo digatama inna eka hodai...unta modayo tama hariyanne

    උබනේ ඔය නොදැනුවත්වම පොන්සේකාට කඩේ යන්නේ........

    මට පෙන්නේ පොන්සේකාට වඩා කඩේ යන්නේ කොටින්ට කියලා....

    ප්‍රභා ගේයි සුසෙයිගෙයි පින්තූර එවන්නද මල් තියලා වඳින්න........
    :lol::lol:
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    ane apinam kisima kalakanni deshapalakayekta wadin nehe......umbala rajapakshelata wadagena hitapalla...aurudu ganakin umbalatama toku anaganin karapu modakam walata.......pudgalikawa mamanam kiyanne meka paw dena kalakanni ratak......api meke ballonta wadagena in ne...ikmanata yanawa...umbala wage modayo digatama inna eka hodai...unta modayo tama hariyanne

    ubath ponnaseka wage rata adare nathi ekek Lankawata Kalakanni ratak kiyanwa
    :angry:
    ekane ubath rata pawa dena ballonta kahinne
     

    sitharaJAYA

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    1,072
    178
    63
    මචන් උබලට වෙලා තියෙන්නේ පාට කණ්නාඩි නැතුව ලොකේ දිහා බලන්න පුරුදු වෙලා නැහැ.....
    මුලින්ම කණ්නාඩි ගලවන්න... ඊට පස්සේ කතා කරමු.....

    machan api me katawa mulinma patan gatte gota ara BBC ekata pissu balla wage ke gahapu ekata......mulu loketama eya lankawa awanambu kala....umbage kannadiya galawala e BBC record eka hodata balala hitapan
     

    gonta999

    Member
    Dec 16, 2009
    2,297
    91
    0
    Afganistan - Kandahar valley
    YES,I TOO FEEL IT,GOTA IS A HOT TEMPERED MAN ,NO LIMIT TO HIS MOUTH,HE WANNA BE A DICTATOR,SO HE HAS TO SUFFER....

    Yes Gota likes to shout and talk shit thinking he is making his point and portraying an educated man in him, however that's poor. Just look at Hard Talk. He even said he will hang SF. Great-- trial isn't even over but Sec of defense has given the verdict and punishment. SF has been consistent with his story regarding the "war crime/s"..... Gota is trying to cover his ass. It is very obvious.....
     

    shanaka8939

    Member
    Feb 25, 2009
    1,186
    23
    0
    kottawa
    ape ratata neme anduwata nam yahapathak una......neda?apita tiyena ekama wasiya bomba nehe ,echcharaine....war eka iwara una kiyala mokakda ratata une?kale?karana deyakwat penawada?[ITN,Rupavahini nam boru kiyanawa,et atta eka nemene...]karuna,pilleyan ne me KP unat pawadimane karanne?neda????
    mamanam kiyanne war ekedi LTTE,Army depattenma ahinsaka minisu hitha matha maruwada kiyala balanna onemai......that is what UN principle ...though our politicians shout they can not stop that

    බොම්බ විතරද නැත්තේ,අපේ ගම් වලට එන මිනී නැවතුනා,යුද්දේ නිසා මැරුන ගොඩක් කට්ටිය ගම්වල කට්ටිය,බයක් නැතිව ඕන තැනක යන්න පුලුවන්,කාගේ ඒවා හෙවුවත් army එක කරපු ඒවා හොයන්නේ නැතිව ඉන්න ඕන,අනේ බන් ගම්වල මිනිස්සුන්ව කපල කොටල මරද්දි උබෙ ඔය මහ ලොකු UN එක කොහෙඩ හිටියේ.
     
    • Like
    Reactions: sanzilla jackcat

    KaalaGola

    Well-known member
  • Nov 13, 2009
    6,634
    1,089
    113
    35
    දික්තලාගෙ ගෙදර
    rajapaksata wadapan .. kohomath heta anidda weddi apiata indian unta p**ka dennai wenne .. ethakota balamu moko wenne kiyala

    thawa tika dawasakin apita set kara ganna lankawe kello ithuru wenne nahe indian un awilla okkkoma unta keli ethakota balamu ko

    mata baya SIPA sign kalata passe Ek eke admin indian ekek weida kiyala
     

    surabada

    Member
    Jul 6, 2007
    4,631
    62
    0
    42
    Sri Lanka
    machan api me katawa mulinma patan gatte gota ara BBC ekata pissu balla wage ke gahapu ekata......mulu loketama eya lankawa awanambu kala....umbage kannadiya galawala e BBC record eka hodata balala hitapan

    අන්න උබට වැරදුන තැන.....
    මුලින්ම මේක පටන් ගත්තේ පොන්සේකා සන්ඩේ ලීඩර් එකට බොරු කියපු දවසෙ......

    ඇයි පොන්සේකා එයා එහෙම එකක් කිව්වේ නැත්නම සන්ඩේ ලීඩර් එකට නඩු දැම්මේ නැත්තේ????

    අනිත් එක අපි හිතමු යුද අපරදයක් උනාමයි කියලා....
    1. පොන්සේකාට එකෙන් සිද්ද්ඩ වෙච්ච පාඩුව මොකක්ද???
    2. රටට සිද්ද්ඩ වෙච්ච පාඩුව මොකක්ද????
    3. ගෝඨට වෙච්ච වාසිය මොකක්ද????


    මේවට කෙලින් උත්තරයක් දෙන්න.....
     
    Nov 29, 2009
    115
    3
    0
    38
    galle
    ape ratata neme anduwata nam yahapathak una......neda?apita tiyena ekama wasiya bomba nehe ,echcharaine....war eka iwara una kiyala mokakda ratata une?kale?karana deyakwat penawada?[ITN,Rupavahini nam boru kiyanawa,et atta eka nemene...]karuna,pilleyan ne me KP unat pawadimane karanne?neda????
    mamanam kiyanne war ekedi LTTE,Army depattenma ahinsaka minisu hitha matha maruwada kiyala balanna onemai......that is what UN principle ...though our politicians shout they can not stop that

    mu lankaweda inne mona ponnayekda :growl::growl:
     

    surabada

    Member
    Jul 6, 2007
    4,631
    62
    0
    42
    Sri Lanka
    rajapaksata wadapan .. kohomath heta anidda weddi apiata indian unta p**ka dennai wenne .. ethakota balamu moko wenne kiyala

    thawa tika dawasakin apita set kara ganna lankawe kello ithuru wenne nahe indian un awilla okkkoma unta keli ethakota balamu ko

    mata baya SIPA sign kalata passe Ek eke admin indian ekek weida kiyala

    මචන් අපි ආවඩන්නේ රටට ....

    උබලා ආවඩන්නේ අර මැරුන කොටි නායකයන්ට......
     

    surabada

    Member
    Jul 6, 2007
    4,631
    62
    0
    42
    Sri Lanka
    අපි හිතමු යුද අපරදයක් උනාමයි කියලා....
    1. පොන්සේකාට එකෙන් සිද්ද්ඩ වෙච්ච පාඩුව මොකක්ද???
    2. රටට සිද්ද්ඩ වෙච්ච පාඩුව මොකක්ද????
    3. ගෝඨට වෙච්ච වාසිය මොකක්ද????

    මේවට කෙලින් උත්තරයක් දෙන්න.....

    කෝ අර යු.එන් එකේ පොර මේකට උත්තර නැද්ද????