මේ ගෑනිගේ මිනිහාගෙ පරණ එකවුන්ට් එකක් තමා මේකත්oya ugema channel eka ban,.. uge gani mui ekathu wela fake godakin promote karanawa meke...
uge okkoma parana ID bassala..
uta dan anukampawa ganna ona uge lontha channel ekata irisiya karayo innawa kiyala.
thaama sub la 50 wath naha. okata mona irisiyatada...
mu oka meke unta promote karanna awith thiyenne..
ganith lajja nathi wesiyek... salli walata puka unath dei...
හොඳට බලපන් ඒකිට මූම බණිනවා, ආයේ මූම හොඳ කියනවා
ඒකි ගැන තියෙන හැම ත්රේඩ් එකටම මූ රිෆ්ලයි ගගහා ඒක උඩින්ම තියා ගන්නවා
කීයක් ඔට්ටුද මුගේ අම්මයි ගෑනියි දෙන්නම බඩු
බඩු ගෙදර නැති වෙලාවට එන උන්ට raman2 තමා පුක දික් කරන්නෙ


sub 20i thiyanne. maath sub ekak demma. goda yanna uthsaha karanwa bimata daanna epa bn. ohe hamba karagena yanna demu,