යූටියුබ් චැනල් එකකට කෙළවන්නෙ කොහොමද?

Status
Not open for further replies.

ElectroZ

Junior member
  • Feb 28, 2012
    183
    24
    18
    oya ugema channel eka ban,.. uge gani mui ekathu wela fake godakin promote karanawa meke...
    uge okkoma parana ID bassala..
    uta dan anukampawa ganna ona uge lontha channel ekata irisiya karayo innawa kiyala.
    thaama sub la 50 wath naha. okata mona irisiyatada... :lol:
    mu oka meke unta promote karanna awith thiyenne..

    ganith lajja nathi wesiyek... salli walata puka unath dei...
    මේ ගෑනිගේ මිනිහාගෙ පරණ එකවුන්ට් එකක් තමා මේකත්
    හොඳට බලපන් ඒකිට මූම බණිනවා, ආයේ මූම හොඳ කියනවා
    ඒකි ගැන තියෙන හැම ත්‍රේඩ් එකටම මූ රිෆ්ලයි ගගහා ඒක උඩින්ම තියා ගන්නවා
    කීයක් ඔට්ටුද මුගේ අම්මයි ගෑනියි දෙන්නම බඩු
    බඩු ගෙදර නැති වෙලාවට එන උන්ට raman2 තමා පුක දික් කරන්නෙ
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,106
    9,858
    113
    එක තැනක නෑ
    ඉස්සෙල්ලා උගේ චැනල් එක හොයා ගනින්
    ගේමක් දෙමු


    කවුරුවත් මේ වීඩියෝ එක බලන්න එපා
    මේක කොල්ලෙක් කරන්නෙ ගෑනු කටහඬෙන්
    මූව රිපෝට් කරපල්ලා

    මේ විඩියෝ එකේ ලින්ක් එකට ගිහින්
    ප්ලේ කරන්න නම් එපා
    රිපෝට් කියන එක ඔබලා
    Fake channel! Boy hands with girl voice! Please remove this channel කියලා දාලා රිපෝට් කරපන් :)


    umbata puke amaruwada p0nnayo?? 🤬
     

    anilsghost

    Junior member
  • Nov 9, 2019
    73
    41
    18
    Colombo
    අම්බෝ යකෝ, මේ මරා marketing පාරක නේ.
    අනේ මන්ද අනේ... මම යනවා මේ thread එකෙන්... ටාටා...
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,014
    12,102
    113
    මේ ගෑනිගේ මිනිහාගෙ පරණ එකවුන්ට් එකක් තමා මේකත්
    හොඳට බලපන් ඒකිට මූම බණිනවා, ආයේ මූම හොඳ කියනවා
    ඒකි ගැන තියෙන හැම ත්‍රේඩ් එකටම මූ රිෆ්ලයි ගගහා ඒක උඩින්ම තියා ගන්නවා
    කීයක් ඔට්ටුද මුගේ අම්මයි ගෑනියි දෙන්නම බඩු
    බඩු ගෙදර නැති වෙලාවට එන උන්ට raman2 තමා පුක දික් කරන්නෙ
    menna muge thawa fake ekak... wade nondi unama dan me thread ekath yata gahannada ona?
    umbama kiyanawane umbe niluge atha kollekge wage kiyala... :lol:
    youtube hoyanawata wada lesi umbai wesa nilui dennama puka deela ganak hoyapan ... :lol:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,087
    113
    Mother Earth
    ආහ් පොන්නයො නෙගටිව් මාර්කටින් නේද ? ඉඳකින්. චීත්තයක් ඇඳ ගනින්. තෝ කියන්න ඕන නෑ. සබ් කරන නැති එක අපි තීරණය කරන්නම්.
     
    • Haha
    Reactions: Kolama

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    චැනල් එකක් ගොඩ දාන එකටත් සෑහෙන්න කාලයක් යනව හබැයි ඒ වගේම තමා මිනිස්සුන්ට එපා වෙන්න ගත්තමත් ඒමයි. දැන් පෙනවනේ ගප්පියට උන දේ. මිනිස්සු යුට්යුබ් එකේ ඉන්න කාලේ අනුව තමා ඩ්පෙන්ඩ් වෙන්නෙ. ඒ නිසා කාටවත් ඉරිසියා කරන්න එපා. තමන්ගේ දක්සතාවය මොකෙට හරි යොදවන්න බලන්න.
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    oya youtue channel eka ape anura kumarata pennapan kerale desa baluwa wage channel eka desa balai . . . dannawane ithin ita passe :D :yes: ;) :D pinata noka ehema hari deyak karana eka hodai ne ban uta inna deepan.
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    යූටියුබ් චැනල් එහෙකින් සල්ලි හොයන එකෙක්ට ගේමක් දෙන විදිහක් මමත් හොයනවා බන්
    අපේ ගෙවල් ගාවත් ඉන්නවා එකෙක්, උගේ හෙනටම ඔලුව ඉදිමිලා තියෙන්නෙ
    හිනා උනාට හිනා වෙන්නෙත් නැහැ හෙනම ලොකු සීන්
    උගේ චැනල් එකේ නම හොයා ගෙන මොනවා හරි ගේමක් දෙන්න බැරි වේවිද ඌට හොම්බෙන් යන්න?

    uta youtube eken keeyak hari hambena nisa thoge irisiyawa. thota wada uta rupiyalak hari hambena nisa karima irisiyawane. nedakin ban ubala wage ewun.

    yako anith ewunta wala kapanne nathuwa thamange deyak karan hitahan.aru hina wenne na kiyala ponting kenek wenna epa. hina wenawada nadda kiyana eka uge ayithiya.
     

    MR.BILLA

    Well-known member
  • Jun 24, 2011
    6,152
    1,525
    113
    ai kiyanna oneda?
    ඉස්සෙල්ලා උගේ චැනල් එක හොයා ගනින්
    ගේමක් දෙමු


    කවුරුවත් මේ වීඩියෝ එක බලන්න එපා
    මේක කොල්ලෙක් කරන්නෙ ගෑනු කටහඬෙන්
    මූව රිපෝට් කරපල්ලා

    මේ විඩියෝ එකේ ලින්ක් එකට ගිහින්
    ප්ලේ කරන්න නම් එපා
    රිපෝට් කියන එක ඔබලා
    Fake channel! Boy hands with girl voice! Please remove this channel කියලා දාලා රිපෝට් කරපන් :)



    Yako kellek bn!

    paw bn:( sub 20i thiyanne. maath sub ekak demma. goda yanna uthsaha karanwa bimata daanna epa bn. ohe hamba karagena yanna demu,
    anika ara anoma ape amma wage nalawa nalawa kiyawannath naa kelinma receipe eka kiyognena yanawa.

    unge channel eka speed 2,0 thiyala balla wenne. :lol: :lol:
     
    Last edited:

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    උත්තික් කොල්ලා චැනල් එක ප්‍රෙමා්ට් කරගන්න නෙගටිව් මාකටිං වගේ.. හොඳා හොඳා
     
    Status
    Not open for further replies.